פרק 13 אל תלך

204 19 3
                                    

הנה הפרק שכול כך חיכית לו רוני
***
״ביי אמא, ביי אבא״ לין נפרדה מהוריה בדמעות.
״די לולי שלי, אל תבכי, את רק הולכת לישון אצל מאיה. זה לא שאת לא תחזרי לעולם״ אמא שלה אמרה לה ונתנה לה חיבוק.
״ביי נסיכה״ אבא שלה אמר לה ונתן לה חיבוק.
״כן אא, זה לא שאני לא יחזור לעולם״ היא אמרה ויידעה ששיקרה. היא כבר לא תחזור לכאן יותר לעולם.
״ביי״ הוריה אמרו והיא הלכה וסגרה את הדלת מאחוריה.
יופי, שמתי להם את השיקויי בתא שהכנתי. הם כבר שתו אותו וזה אמור לעבוד בעוד שלוש דקות. אז הם ילכו לבית יתומים ויקחו משם ילד או ילדה. ועכשיו, למיכאל.
~~~
״ביי אמא ביי אבא ביי אנה״ מיכאל אמר להוריו וחיבק את אנה ולחש לה ״תיזכרי, אני עוד יגיע. ואם סנייק יתקרב פשוט כחי את זה ותלפפי אותו סביב מפרק כף היד שלך״ הוא נתן לה שרשרת עם יהלום בגודל בינוני עליה. ״לעולם אל תורידי אותה ממך, היא גם נגד מים״ הוא לחש לה והתנתק ממנה.
״ביי מיכאל״
״היי מיכאל!" מיכאל שמע קול צעקה מרחוק וידעה מי זו. הוא מיהר להיפרד מהוריו ולקחת את אנה איתו לבחוץ. הוא נישק אותה נשיקה סוערת בימיוחד. לין נעצרה, היא הייתה בהלם. חשבתי שיש לו רגשות כלפיי, אז כניראה הם נגמרו לו. דמעות עמדו לה בעיניים אבל היא ניגבה את עיניה והימשיכה בדרכה אל מיכאל.
״היי״ היא אמרה בזמן ששניהם התנשקו.
מיכאל עצר לרגע ואמר בארסיות ובהתגרות ״לא אכפת לך לחכות נכון?״ והימשיך להיתנשק עם אנה.
אנה שיתפה פעולה ואמרה ללין "היי, אני החברה של מיכאל״
״היי, אני האקסית שלו״
״אז זה לא מפריע לך נכון?״ אנה שאלה אותה בארסיות ובהיתגרות.
״זה כן״
״טוב לא נורא. ביי בייבי״
״ביי בייב״ מיכאל ענה לה והיא נכנסה לבית.
״מי זו?״
״חברה שלי״ מיכאל אמר ושניהם הלכו לכיוון האוטו. הנסיעה הייתה שקטה מאוד, כול הדרך ללין רק רצו מחשבות בראש אין מצב שהוא אוהב אותה. אני לא מאמינה, איך תוך חודש הוא היתגבר על האהבה שלו כלפיי במשך שנתיים , שלוש. למה זה כול כך מפריעה לי, הוא כבר לא החבר שלי, אני החברה של רוי. אולי אני מאוהבת בו. לאאא אין מצב. אחרי מה שהוא עשה לי...אין סיכוי. או שאולי יש?
צפירה קטעה את מחשבותיה ולין הבינה שהם הגיעו לבית של רוי, ברגע שהוא נכנס הוא ומיכאל החליפו חיבוקי גברים והם התחילו לנסוע, לאחר כמה דקות של דיבורים ממסד רוי ומיכאל לין החליטה לשבור שתיקה ואמרה ״אתה יודע רוי, למיכאל יש חברה״
״מה? אחי איך לא סיפרת לי את זה!״ לפי המילים הרגילוצ האלו שיצאו מפיו של רוי לין הבינה שהם השלימו.
״כן, הם התנשקו מול הפנים שלי, היא ממש כלבה החברה הזו שלך״ לין כבר הייתה פגועה ונמאס לה.
״לין תרגעי, אני כול הזמן הזה אהבתי אותך ואת לא שמת עליי פס, אז למה שאני יסתכל לכיוון שלך? למה את חושבת שלי לא היה קשה ליראות אותך בלי לדעת שאת שלי? למה את חושבת שלי לא כואב ליראות את שניכם מתנשקים? אז זהו, שעדיין כואב לי. אבל אני מנסה להתקדם הלאה. אין לך מושג מה ההרגשה, ברגע שאמרתם לי ששניכם זוג אני פשוט הישתגעתי. כאב לי בצורה מטורפת. אני הרגשתי שניגמרו לי החיים. אני הרגתי את עצמי בספורט. אני חשבתי שאין לי יותר חיים. אבל אז פגשתי את אנה״
כול הנסיעה ליער היתה שקטה. כאשר הם הגיעו רוי מייד לקח את לין יד ביד וניסה לנשק אותה אבל היא הזיזה אותו בעדינות ואמרה ״לא לייד מיכאל״ והוא היסכים איתה.
הם נכנסו לתוך היער והגיעו ללב היער. שם הייתה קרחת יער יפיפייה ורק אדמה חלקה עם אבנים ועצים סובבים אותה.
הם כולם שמו לב לאיש שחיכה להם באמצע קרחת היער.
״קנג!״ מיכאל צעק בהיתרגשות.
״מיכאל!״ קנג היחזיר לו. שניהם רצו אחד לעבר השני בידיים פרוסות לרווחה.
״מה קורה עם אחי הקטן?״ קנג שאל אותו תוך כדי שמאחורי קנג יצאו עוד אנשים ולקחו ללין לרוי ולמיכאל את המזוודות והתיקים.
״זו לין המפורסמת?״ קנג שאל ונישק את ידה. לין הסמיקה וציחקקה.
״כן. זו היא. הדבר הכי יפה בכול הגלקסיות״ מיכאל ענה בחולמניות ורוי מייד ״קם״ ואמר ״וזו גם החברה שלי״
״הופה רוי נסיך האשקויים, אתם זוג?״
״כן״ שניהם ענו ביחד.
מיכאל רצה לתת אגרוף לרוי וקנג שם לב לכך אז הוא אמר ״מיכאל, אתה לא יכול. אתה צריך להינשא לקוקו.״
״אני אוהב אותה. אני אוהב את לין.״ הם ניהלו את השיחה בקול ורוי ולין היו בהלם מהכנות של שניהם. לין ניהייתה סקרנית ושאלה ״מי זו קוקו?״
״היא נסיכה גם כן טוב לא בידיוק, היא יותר. . . הבת של אחד מראשי הערים, מיכאל צריך להינשא לה אבל הוא אוהב אותך. ולצערנו, אנחנו מתאהבים רק פעם אחת, וזה לעולם״
לין הבינה ורצה לכיוון מיכאל ונתנה לו נשיקה על הפה ושניהם הצתרפתו והנשיקה הייתה כול כך מושלמת, כמו באגדות של דיסני. (קיטצ׳י אני יודעת אבל אני מתה על קיטצ׳יות)
״אני גם אוהבת אותך״ היא אמרה כששניהם סיימו.
״אני אוהב אותך״ הוא החזיר לה ואז אמר בעצב ״את עכשיו צריכה ליהיות המשרתת שלי, ואני צריך להתחתן עם קוקו, אז בבקשה בישבילי, תסבלי אותה. היא יכולה ליהיות נוראית כי היא יודעת שאנחנו היינו זוג. כולם חושבים שהיינו זוג רק בכדי שאני ישמור עלייך ויהיה קרוב אלייך אבל אני תמיד אהבתי אותך״
״מה הכוונה תיתיחס אליי נורא?״
"היא תיקרא לך משרתת, ותשפוך כול מיני דברים-״ לין קטעה אותו ושאלה
"ומה יקרה אם ידעו שאנחנו מאוהבים?״
הפעם קנג ענה לה ואמר "לך לא יעשו כלום, אולישנתיים או שלוש בהרי גובדר, לא יותר מזה. אבל מיכאל יסבול. ישלחו אותו לרגבוק״
״ומה יעשו לו שם?״
"שם לא מרחמים על אף אחד" מיכאל ענה בעצב.
״אז אני אומר בואו נגיד למלך לשלוח את שני הבוגדים האלה לרגבוק!״ רוי ענה בארסיות ״את אהבת אותו, ואת עדיין אוהבת אותו, גם אחרי מה שהוא עשה לך. את שיקרת לי״ רוי ממש כעס ועליה ונפגע ממנה.
״וואו רוי היא לא אשמה שאנחנו מתאהבים רק פעם אחת״ קנג ענה.
״רוי אתה מבין שהיא הולכת ליהיות המשרתת שלי?״
״נו יופי, ככה יהיה לקוקו יותר זמן להבין שאתם זוג!״
״די רוי, אני תמיד יוכל לבוא לבקר״
״את לא, המלך לא יתן לך״ קנג אמר "טוב בואו, צריך ללכת. ואם אתם כול כך אוהבים אותה למה שלא תעשו תחרות על הלב שלה?״
״כן״ לין אמרה ״זה מה שנעשה. רגע מה עושים בתחרות?"
״טוב בואו נתקדם ואני יסביר תוך כדי הליכה״ קנג אמר והם התחילו ללכת "אז ככה בתחרות שני גברים רבים על לב של אישה אחת, הם מתחרים ב;מכות, חץ וקשת, צייד, כסף, ומראים את אהבתם אליה בכך שכול אחד מפנק אותה בדייט הכי מושקע שהוא יכול, ולבסוף האישה יכלה להוסיף איזה תחרויות שהיא רוצה. והפרט הכי חשוב: האישה חייבת להתלבש הכי יפה שהיא רק יכולה"
לאחר כמה דקות של שקט מכול הצדדים הם היגיעו למקום עמוק ביער ובו עץ אלון ענק, ומיכאל אמר
״לין, הכתם שלך״
לין היסתקלה עליו ושאלה ״מה איתו?״
״תניחי אותו על העץ אלון, את רואה את העיגול שם?״ מיכאל היצבעתי על עיגול שהיה על העץ, כאילו חתכו לו ענף
״כן ו...״
"לכי תשימי את הכתם שלך עליו והשער יפתח״
"ברגע שאני פותחת את השער אסור לנו ל...״
"כן, אסור לנו ליהיות זוג"
"רוי-" לין אמרה בכרכות כמו מנסה לבקש סליחה על אהבה למיכאל.
"עזבי אותי" הוא כעס.
"נשיקה אחרונה?" מיכאל שאל .
"נשיקה אחרונה" לין הסכימה ושניהם התנשקו בעדינות כאילו השני עשויי מזכוכית. לשניהם היו דמעות בעיניים. ורוי ישב על סלע וחיכה שהסיוט יגמר.
״ביי״ לין לחשה כשדמעות בעיניה.
לין שמה את כתם הלידה על העץ ולפתע אורות שיצאו מן האדמה הרימו את לין לאוויר וסובבו אותה והיא ניראתה כמו מלאך בעיני מיכאל ורוי, האורות הניחו אותה על האדמה בשכיבה והיא ניראתה כמו מתה, אבל היא גם ניראתה שונה, היו לה עיניים כחולות ושורשי שער כחולים והיה לה גם ציור של יהלום על החזה שזהר. לפתע רוח יצאה ממנה אבל הרוח ניראתה ממש כמוה, הנשמה שלה. הנשמה הרימה את ידיה ומהאדמה יצאו אורות כחולים, אדומים, ירוקים וחומים. הצבעים של ארבעת היסודות, העץ נפתח באמצע ויצר אליפסה עם קצוות מחודדים, מהכניסה יצא אור צהבהב לבן.
הרוח החזרה ללין ומיכאל רץ אליה, היא הייתה חיוורת, "זה התיש אותך נכון?"
"כן" היא לחשה. מיכאל הרים אותה ורוי הלך אחרי שניהם.
הם נכנסו ואביו של מיכאל חיכה בכניסה, הוא ראה את לין בידיו ושאל בכעס ״מה היא עושה בידייך?"
"הפתיחה של השער התישה אותה מאוד והיא התעלפה. אבל נחמד שאתה דואג לקרוייה-יהלום."
"היא מסוכנת!"
"היא לא! היא ממש כמוני וכמוך״
״מיכאל! תיזהר בחוצפתך!״
"כשאני יהיה המלך, היא תיהיה מאושרת״
"היא שונה, היא תמיד תיהיה מיכאל בבקשה די להתכחש לזה"
"זה אתה שכואב לו שיש שונים בעולם הזה, שמותר לאנשים להתערבב. בעולם בני האדם קוראים לזה גיזעני או גזען״
״אדוני המלך סליחה שאני מתערבת״ לין אמרה לפתע בלחש ״אבל אני לא מבינה, אם אתה גזען אז איך אתה שולט בארצך?"
"היי, ששש אל תדברי, כוחך כבר לא חזק כמו שהיה" מיכאל אמר לה ברכות שהפתיעה את אביו.
״זה בסדר, נישאר לי קצת כוח." לין הפנה את פניה למיכאל באיטיות ואז לאביו והימשיכה לומר "אז אדוני, איך אתה שולט בארצך? מלך אמור ליהיות רחום וחנון, ולא מפריד בין הגזעים, בבקשה תסביר" לין נעצרה לרגע כדי לנשום ולחשה את מילתה האחרונה "לי"
"לאאאא לין" מיכאל צעק ובכה כמו ילד קטן לפתע.
רוי רץ קדימה והתישב לידה, המלך נבהל נורא ומייד הירחיקו את כולם ממנה חוץ מרוי ומיכאל שבכו בכאב ובצעקות, בטוחים שלין מתה. "לאאאא לין, בבקשה תישארי איתי, אני מתחנן בבקשה תישארי איתי. אל תלכי. אל תלכי בבקשה לין אל תלכי״ מיכאל צעק ולאט לאט כולו דעך.

***
היי אז הנה ההסברים:
גיסטוק-מחלה, היא נמשכת כחצי שנה ומתחלקת לשלושה חלקים. הראשון נמשך כשלושה חודשים והוא משתק את חצי הגוף. השני נמשך כחודשיים והוא גורם לשיתוק של כול הגוף. והאחרון הוא נמשך כחודש והוא גורם לכאבים נוראיים ברחם. רוב השנים שחלו במחלה זו מתו. וכולן מתו בחודש האחרון. אצל גברים הכאבים האלו נמצאים בריאות.
גיסצוט-בגיסצוט יש כאבים נוראים שנגרמים מהתכווצות שרירים שהיא כול כך מסוכנת שהיא עלולה לשבור עצמות ולשתק מערכות, והיא גם משתקת כמעט לגמרי את הרגליים וגורמת לקושי הליכה ובנוסף כאבים שלא קשורים לקיווץ שרירים בעמוד השידרה ובצלעות.
סורי שלא העלתי פרק ביום שני פשוט חקרתי לעבודת שורשים.

C.R.Y.M
#חוףהים
מטרה: 17 הצבעות

land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now