היא פתחה את הדלת, הוא נכנס והם דיברו.
הם היתישבו על הספא. הספא הייתה צמודה לקיר. בצבע אפור בצורת ו' בכתב דפוס (כתב קטנים). לאורכה היה משענת ועל הסוף שלה לא היה כי היא נשענה על הקיר.
"מה הטימטום להרביץ למישהו רק בגלל מה שהוא אמר?" לין שאלה כאשר היא ישבה בשילוב רגליים, והן מתוחות מלפניה. מיכאל בהה בה כשפניו חפונות בין ידים ומרפקיו על בכיו, תוהה אם היא תסלח לו בעקבות הנסיבות.
"את היית צריכה לישמוע איך הוא דיבר עליך, בקול מאוהב עם מילים שהיו מפילות אותך לרגליו" הוא אמר ובינתיים היא הלכה להביא לו שמיכה כי הוא קפא מקור.
היא חזרה עם פוך ואמרה ספק בהומור ספק ברצינות "אתה אידיוט, אתה יודע?"
"למה?" הוא אמר ומבפנים פחד שתאבד לו לנצח.
"כי, א. אתה יצאת לרוץ בבגדי ספורט של קיץ בחורף. ב. אני אוהבת אותך ורק אותך."-היא הניחה עליו יד והתיישבה לידו-" למה שאני אוהב את רוי? הוא כמו אח בישבילי"
"כי אני מפחד לאבד אותך לין, יש שלושה מינימום בנים רק מהשיכבה. ומשכבות מעלינו, שלא נתחיל בכלל לספור, שיתנו הכול כדי ליהיות איתך. הנה, ראית בעצמך היום בהפסקה, כמה בנים ניגשו לדבר איתך ולנחם אותך שרבנו. רציתי להרוג כול אחד מהם שהם בכלל מסתכלים לכיוון שלך. את אפילו לא מבינה כמה הדברים הקטנים האלה הורגים. לך זה אולי ניראה חסר משמעות אבל אותי זה מחרפן לדעת שאת מדברת עם מישהו אחר, שמישהו אחר מצחיק אותך, שמישהו אחר מנשק אותך. למה? כניראה כי אני אוהב אותך יותר מידי" וזה היה נכון, הוא אהב אותה עד אין גבול, הוא היה נותן את חייו בשבילה. והוא ידע שבעוד כמה שנים הוא יצתרך כנראה לעשות זאת.
לין נאנחה, עברה לישיבה מזרחית בגב מקומר. כמה דקות של שקט עברו בניהם. כול אחד מהם חשב על מה יהיה עכשיו. מה האחר עומד להגיד. מה האחר עומד לעשות.
לבסוף מיכאל שאל "את אוהבת אותו?" בטון סקרן ומיואש. הדרך שבא הוא שאל את זה צרחה צרחה שקטה שמתחננת לתשובה ״לא״. הוא רעד מקור, הוא קינא ללין וזה ממש לא מצא חן בעיניו, ועוד כשזה החבר הכי טוב שלו שמאוהב בה. הוא לא אהב את זה בכלל.
"לא!״
היא הניחה את ידה על כתפו והרגישה את הרעד שעבר בו כשהיא נגעה בו ואת הקור שמתפשט בתוכו, אבל הוא העיף אותה ממנו. "אני אוהבת רק אותך"
"למה?" הוא שאל בטון מזלזל.
"מה למה?" היא שאלה, לא מבינה.
"למה את לא אוהבת אותו?" הוא שאל והסקרנות ברורה מידי בקולו.
"הוא כמו אח בישבילי! למה שאני יתאהב באחי?"
"אני הולך" הוא אמר וזרק את השמיכה ממנו. מתקדם לעבר היציאה.
YOU ARE READING
land of the elements-ארץ היסודות
Fantasyהסיפור מסופר על ילדה בשם לין. ילדה נורמלית מהשורה. לא מקובלת ולא מוכה. יום אחד היא מנשקת את החבר הכי טוב של החבר שלה, רוי. ומכאן הסיפור מתחיל. לאחר שנתיים לין מגלה שיש לה כוחות. שהחבר שלה, מיכאל, הוא בכלל מארץ אחרת, מיקום אחר. וגם היא וגם רוי. אך הא...