פרק 11-"אני לא מהעולם הזה"

170 15 2
                                    

"למה?" לין שאלה בעצב.
"כי רק לאחר שיצאתם לעולם הזה גילו שיש בעיה בשיקוי ושהזיכרון שלכם לא יחזור"
"אי אפשר להחזיר אותו עם שיקויי אחר?" רוי שאל בגבריות לאחר שראה את לין עצובה ועל סף בכי, מה שנדיר ליראות.

הוא הבין, שהיא היחידה שאין לה הורים, הוריה מתו, אין לה עבר, ו׳למי שאין עבר, אין עתיד׳ היא אולי הכירה את עצמה אבל היא כבר מעולם לא תכיר את הוריה פנים מול פנים. היא אולי תכיר את הוריה מהאגדה המפורסמת שלהם, אבל לא היכרות אישית. זה העציב את לין יותר מהכול.

אבל הייתה לה הרגשה ששניהם עוד יריבו עליה, ועוד עם כוחם העצום, הפיזי והחברתי. שניהם נסיכים, לשניהם כוחות מוגברים, היא פחדה מזה, היא ידעה שזה יגיע למכות, זה היפחיד אותה.

כול הבנות בשיכבה אמרו לה כול הזמן מאז הריב הגדול שלה עם מיכאל, ״ששני בנים רבים עלייך זה נדיר״,״תהני מזה״,״זה רק פעם בחיים״ וכול מיני כאלה. רק מי שרבו עליה תבין את לין.

רוי גרם לה להרגיש ביטחון. היא תמנה את פניה בכתפיו ובכתה בשקט, מיכאל שם עליה יד אבל היא לא ידעה אם להתנגד ולהעיף את ידו או אם לתת גם לו קצת לנחם אותה.

היא החליטה, היא העיפה את ידו והסתכלה עליו בשנאה, בעצב ובאכזבה. מיכאל הבין שזה בגלל מה שהוא עשה לה ליפני שנתיים, בכיתה י'. הריב הגדול.

הוא ידע שהיא מעכשיו שייכת לרוי. זה כאב לו והוא שנא את זה. אבל הוא ידע שזה מגיע לו.
"לא" מיכאל אמר. לין ידעה מה התשובה לשאלה של רוי, אבל ברגע שמיכאל אמר זאת זה הפך לאמיתי. לין פרצה בבכי לא נשלט ורועש, רוי מייד היצמיד אותה אליו, שניהם נעמדו ורוי נילחם בא והיצמיד אותה לחזהו תוך כדי שהיא צועקת "לא, זה לא נכון, יש משהו לעשות, בטוח!!" היא נלחמה בו  והלמה על חזהו תוך כדי שהוא הצמיד אותה חזק יותר ויותר אל חזהו ולאחר כמה שניות ודקות ארוכות היא היפסיקה רק בכתה בכאב מייסר.

"כמה זמן נשאר?" היא שאלה תוך כדי בכי ורוי היצמיד אותה אליו חזק יותר
מאז תחילת החיבוק של רוי מיכאל קם והיסתובב והיסתכל על כול מקום בחדר חוץ מהם, כול דבר ניהיה הכי מעניין חוץ משניהם, הנעליים שלו פיתאום הם הדבר הכי מעניין בעולם.
״כבר אמרתי, שלושה חודשים״
״בואו נעזוב בעוד חודש״ לין היציעה.
״למה?״ רוי ומיכאל שאלו באותו זמן.
מכאל איגרף את ידיו תוך כדי שהם משולבות והשרירים שלו בלטו לו עוד יותר ולין היתישבה רוי על אחד הכיסאות וחיכחה את ראשה בחזהו.

מיכאל היתקרב לשניהם ואמר ״לין אני מצטער, באמת, בבקשה תיסלחי לי. כן, אנחנו יכולים לחזור עוד חודש אבל זה אומר שאת צריכה להתחיל ללמוד על כול ארץ שימ״ה. מי היו האויבים שלה ומי האויבים שלה כיום. את המבנה הגיאוגרפי שלה וכמובן; את הסיפור של הורייך ושלך בעל פה.״
״אוקי, ורוי?״ היא שאלה ואז בעלה את רוקה בפחד.
״זה תלוי, אתה גם רוצה לחזור?״ הוא הפנה את מבטו אליו.
״כן! למה שאני לא ירצה?״
״סתם, אתה נסיך והכול ואם לא תחזור באחריות עליך תבוטל ותוכל ליחיות את החיים שלך כאן בשקט״
״את בטוח שזה זה? או שאתה סתם רוצה לקחת ממני את לין?!״
״אולי, אתם אפילו לא ביחד״
״אמממ, האמת שאנחנו כן״ לין אמרה בשקט.
״מה?!״ דור הישתגע, הוא יצא בריצה לקח איתו את התיק הכימעט ריק שלו ורץ לכיוון לביתו.

land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now