קריאה נעימה.
ותנו תגובות!
#רעים.ורעות.שלא.מגיבים
~~~
כולם כבר ידעו מה קרה. כולם כבר שמעו על הריב שהיה היום. החברות של לין התרחקו ממנה כי הן ידעו שהיא רוצה מרחב. כולם התרחקו. בהפסקה השניה לין נגשה לרוי ודן. ואמרה להם
"אני רוצה לחפש את מיכאל"דן מייד ענה לה "את משוגת? סליחה שאלה רטורית. ברור שכן!! הבן אדם ברח! הוא פגע בך! ואני בטוח שרוי מסכים איתי. את רק תפגעי בעצמך! וברוי! אין לך מושג מה עובר עליו! הוא מיוסר. תסתכלי עליו." לין הסתכלה לעבר רוי והיא ראתה שדן צדק. הוא באמת מיוסר. היא ראתה את הכאב שבעיניו כשהרים אליה מבט לשניה. את החרטה שנתן לה לנשק אותו, עם כול כמה שהוא רצה את הנשיקה הזו זה גרם לפיצוץ והוא מאשים את עצמו בזה, הוא מאשים את עצמו שנתן לה. הוא בחיים לא יאשים אותה, כי כמו מיכאל, הוא ימות בשבילה, בשביל להגן עליה.
"לין בבקשה. רוי נתון לשליטתך. לא משנה מה תחליטי הוא יעשה את זה. הוא מאוהב בך עד מעל לראש. הוא היום שיקר למיכאל! מיכאל! את קולטת? הם החברים הכי טובים והם היום הלכו מכות. הם הרביצו אחד לשני. בגללך. הם רבים על האהבה שלך. את יודעת מה זה אומר? ששני בנים רבים עלייך. הם יעשו הכול כדי להרשים אותך. תעשי מה שאת רוצה אבל רק אל תפגעי ברוי ובמיכאל. בבקשה ממך" הוא אמר והלך. רוי ישב שם לייד דן כול הזמן הזה.
היא אמרה, "אתה בא איתי?"
"כן אבל אפשר רק עד שהגשם יפסק?"
"כן בטח" היא אמרה ושניהם הלכו לקומה התחתונה וישבו בספסל מול הכניסה לבניין בית הספר.
"למה עשית את זה?"
"זה לא אתה שעשית את זה?" היא אמרה ושניהם צחקו.
"נו באמת לין. למה?"
"כי הוא דיבר עם רוני וזה ממש לא מצא חן בעיני. הוא אמר שזה כלום והוא יודע שאני שונאת אותה"
"הוא דיבר עם רוני?!"
"תודה לאל, סוף-סוף אני לא היחידה שבטוחה שזה הזוי"
"כי זה באמת הזוי!"
לרגע רוי נאנק מכאב לין שמה לב שהוא מחזיק בחזה שלו ולא במקומות שהוא נפצע בהם. היא שאלה מתוך דאגה "אתה בסדר?"
"כן" הוא אמר וגיכך "סתם, כואב לי הלב"
"אויש אידיוט" היא אמרה והם צחקו.
"דרך אגב. למה לא החזרת למיכאל?"
"כי לא רציתי. הוא חבר טוב שלי וזה גם הגיע לי"
"לא זה לא!"
"זה כן כי...טוב...אני פאקינג היתאהבתי בחברה של החבר הכי טוב שלי"
YOU ARE READING
land of the elements-ארץ היסודות
Fantasíaהסיפור מסופר על ילדה בשם לין. ילדה נורמלית מהשורה. לא מקובלת ולא מוכה. יום אחד היא מנשקת את החבר הכי טוב של החבר שלה, רוי. ומכאן הסיפור מתחיל. לאחר שנתיים לין מגלה שיש לה כוחות. שהחבר שלה, מיכאל, הוא בכלל מארץ אחרת, מיקום אחר. וגם היא וגם רוי. אך הא...