כאשר מיכאל פתח את הדלת לין ראתה שולחן ארוך ועשרה אנשים בכול צד. היא זיהתה את אקווה בצידו הימני של השולחן, ליד המלך, המלך כמובן ישב בראש השולחן. הכיסא שליד אקווה היה פנוי ומיכאל היתישב שם. לין היתישבה בזנב השולחן. טיגריס אנושי חילק לכולם משקאות ולין ראתה שאקווה הגניבה לו פתק.
המלך פתח ואמר "יש לנו שני סוגיות לדון בהן, הראשונה, האם לין תהפך לבת מלוכה או לא, השניה. האם לקיים את התחרות על ליבה, בני שכאן יושב לצידי, קבע את התחרות מבלי לשאול אותי, ותחרויות עושים רק לבנות מלוכה או לבנות הלורדים."
הטיגריס הגיעה ללין ושאל מה היא רוצה, היא ענתה שהוא רוצה רק כוס מים. הוא שם שני מפיות, לאט לאט על השולחן, מוודא שלין ראתה את המפית שעליה כתובות כמה מילים בשרבוט, ושם מעל המפית הלא כתובה את הכוס מים. כניראה יש לו הכול על המגש הזה, לין חשבה לעצמה.
"אוקי אז הבא נפתח בסוגיה הראשונה. האם לין היא בת מלוכה או לא" אמר המלך והחשש בקולו היה קל.
לין מיד אמרה "למה שלא אהיה? הרי יש לי את כוחות היהלום, הורי הם אלה שחטאו, אני לא אומרת שמה שהם עשו היה נכון, אבל זה גם לא היה שגוי, הם הלכו אחרי ליבם. הם עשו את מה שטוב בישבילם. אל תענישו אותי על מה שהם עשו" לפתע היא הרגישה מדקרת אשמה, היא מנדפת מעליה את ההורים שלה, את האנשים שאהבו אחד את השני ואותה אהבה בלתי נפסקת, כמו בור ללא תחתית.
היא עשתה את עצמה כאחת שמשחקת עם המפית ופתחה אותה, השפילה מבט וקראה:
הסחרי דאגה מליבך, איזה פלצני זה נשמע, את עוד תיהי חלק מהמשפחה.אחד מהאנשים שישבו שם אמר "אנו מבינים מה את מנסה לומר אבל את פרי יצירתו של החטא" הוא צדק וטעה.
"כן נכון, אבל כאשר אדם וחווה אכלו מעץ הדעת, האם "אלוהים" לכאורה, העניש את הפרי? לא! הוא העניש את שניהם כי הם אלו שחטאו, ולא הפרי."
"אלו הם דיברי חוכמה" אמרה אקווה "היא צודקת, אין אף לא סיבה אחת מוצדקת שלא תתנו לה את המגיעה לה"
"אוקי, מי בעד לכך שלין תמלוך אחרי שירים את ידו" אמר המלך ומתח נשמע בקולו בבירור.
"אני ,המלך," לין מיד אמרה "איני רוצה למלוך, רק ליהיות חלק ממשפחת המלוכה"
"אם כך, מי בעד לכך שלין תיהיה חלק ממשפחת המלוכה שירים את ידו" אמר וקולו היה רגוע בהרבה.
למה הוא בכלל עושה הצבעה? זו המשפוחה שלו, שהוא יחליט מי נכנס אליה. לין חשבה לעצמה.
חמישה נגד, שישה בעד. המלך הצביעה בעד. לין הייתה בהלם אבל זה לא הורגש על פניה.
"אם כך לין, ברוכה הבאה למישפחתי" אמר בקול חמים.
"תודה המלך" אמרה והשתחווה בהרכנת ראש קלה.
YOU ARE READING
land of the elements-ארץ היסודות
Fantasyהסיפור מסופר על ילדה בשם לין. ילדה נורמלית מהשורה. לא מקובלת ולא מוכה. יום אחד היא מנשקת את החבר הכי טוב של החבר שלה, רוי. ומכאן הסיפור מתחיל. לאחר שנתיים לין מגלה שיש לה כוחות. שהחבר שלה, מיכאל, הוא בכלל מארץ אחרת, מיקום אחר. וגם היא וגם רוי. אך הא...