פרק 23

81 8 4
                                    

"אוקי, מוכנה?" טימו שאל.
"לא, אבל אני לעולם לא יהיה מוכנה אז בוא נגמור עם זה"
מיכאל התפעל מהנחישות שלה, אבל גם דאג לה.

טימו עמד מספיק רחוק ממנה והתחיל לרוץ.
לין קפאה ולא ידעה מה לעשות. הוא רץ אליה במהירות ואז עלה רעיון. היא התיישבה בישיבה מזרחית והתרכזה. עשתה בידיוק את אותו הדבר שעשתה בחדר אימוניים. היא התרכזה ודימיינה בית בראשה. בבית היא חיפשב את כוחה. ומצאה כוח, אבל לא את כוח היהלום. היא מצאה כוח שניראה כמו מים קפואים. היא אספה אותו אליה ופתחה עיניים.

לטימו נישארו עוד כמה מטרים ספורים כדי להגיע אליה. היא נעמדה במהירות, רגליה ישרות וגבה זקוף וישר. היא הרימה את ידיה בתנועה מהירה, קיר גבוהה נבנה מול טימו, הבחוץ של הקיר היה מוצק אך מבפנים הוא היה נוזלי. היא קיפלה את שני רגליה וגררה
את רגל ימין שלה קדימה ואז הצידה בתישעים מעלות בצורת חצי עיגול. קיר קם מצב ימין של טימו. היא עשתה את אותו הדבר עם הרגל השניה וקיר קם בצידו השני של טימו. בזמן הזה טימו המשיך להאבק הקיר שמולו, לא מבין
למה זה לא נשבר. טימו הרים ידיים, כסימן לעצירה. היא הורידה את הקירות וטימו רץ אליה.

"וואו, זה היה כוח יהלום משולב במים"
"איזה מגניב?!" היא שאלה בהיתלהבות.
"כן, ממש מגניב" הם התבוללו בשפה של בני האדם.
"אז, מה הצעד הבא?"
"קרב מגע"
"מה?"
"כן כן, קרב עם פיגיון, וקרב רק עם גוף"
"אוקי, מתי מתחילים?"
"עכשיו, היית רוצה כאן או בחדר אימונים?"
"כאן, כאשר אני אצטרך להישתמש במיומניות האלה זה לא יהיה על מיזרנים"
"מעולה" הוא אנר ואז שרק.

לאחר דקה או שניים רץ לכיוונם יצור, טיגריס, רק כחול. כאשר היצור הגיע אליהם הוא שינה צורה לבן אדם רק שגופו היה כחול עם עיטורים של טיגריס בצבע טורכיז~כחול, זנב של טיגריס באותם הצבעים והעיטורים של גופו, ובנוסף לכול צמחו לו עוד זוג ידיים, שני זוגות ידיים. שש גפיים. ארבע ידים ושני רגליים, וזנב; וגם אוזניים מחודדות.
הוא לבש מכנסים קצרים אופיניים לבנים בצבע שחור, לא שורט, אלא מכנסיים שחורים קצרים, שהופיעו רק כאשר הוא שינה צורה לבן אדם, כאשר הוא היה טיגריס זה לא היה עליו, או על פרוותו. היא ראתה גם שכול גופו מכוסה בפלומה דקיקה של פרווה, לא שיער עבה ומסורבל, אלא פלומה רכה.

"כן טימו? רצית משהו?" היצור שאל בקול רגיל.
"כן, שני פיגיונות בבקשה"
"אוקי, ומי זו?"
"זה לא עינייך סטן״ טימו אמר בהומור.
"אני חייב לדעת, זה חלק מהעבודה שלי"
"אני שונא שאתה צודק" הוא אמר עדיין בהומור. "זו-" הוא התחיל לומר אך לין קטעה אותו.
"היי, אני לין. חזרתי מעולם בני האדם"
"אהההה המעורבת"

~~

"אוקי, הנה סיטואציה, תפסו אותך והצלחת לברוח. יש איתך סכין אבל את צריכה את היידים פנויות. איפה תשימי את הסכין?"
"בפה, בין השיניים, עם החלק היותר חד כלפי חוץ כדי שלא יחתוך לי את השפתיים"
"יפה"

land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now