תיאור הדמויות:

739 31 6
                                    

לין(קיצורשלהשםלינור): יש לה כתם לידה בצורה של עץ אלון על יד ימין, אבל היא לא מתאמצת להסתיר אותו והיא אומרת לכולם שזו כוויה
יש לה עיניים חומות כהות מאוד ושער חום-שחור נוטה יותר לשחור. היא חננה של ספרים ויש לה הפרעות קשב וריכוז (ADHD). תלמידה מצטיינת. נמוכה ממאיה וגבוהה מדניאל ובל וקצת יותר ממיה.

מיכאל: מיכאל גבוה , שחיין, טוב בלימודים והוא תמיד מסתובב עם החבר'ה שלו, עיניים בצבע צהוב כמו חמניה ושחר שחור. גבוהה מכוח הבנים (חוץ מרוי) והבנות והוא בגובה של רוי.

רוי: החבר הכי טוב של מיכאל, שטותי, מצחיק, והרשימה עוד ארוכה. בגובה של דור. עיניים בשילוב של ירוק ואפור ושער חום כהה. טוב בלימודים.

מיה: שחקנית כדורסל לשעבר, מחוננת, עיניים שחורות ושער שחור גלי. מציירת מהמם! תלמידה טובה. גבוהה מדניאל אבל נמוכה ממני בקצת, וממאיה.

ריילי:נמוכה יותר ממני, שיער חום ועיניים חומות בהירות מושלמות ואלופה במדעים. היא ומיה בערך באותו הגובה. אוהבת לאסוף לגולגול גם כן, ואם אני מחפשת שיר אני יודעת שאני תמיד יכולה לפנות אליה ולמחרת היא כבר תוכל לומר לי מה השם שלו.

מאיה:גבוהה מאוד ורזה מאוד. שיער חום-שחור נוטה לחום גלי שמגיע לה עד הכתפיים ועיניים בצבע חום-דבש נוטה לחום בהיר. מנגנת בגיטרה והולכת לצופים. מצטיינת בלימודים. וחברה ממש טובה.

אריאל: גבוהה רזה ומשחקת כדורסל, שיער בצבע שחור ועיניים בצבע חום כהה אבל לא לגמרי.

אמה:רוקדת בלט, לא כ"כ טובה בלימודים אבל בסדר יחסית לכולם. רזה וגבוהה, שיער בצבע שטני ועיניים ירוקות כחולות.

land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now