Ležela jsem na jeho posteli, což byla taky mimochodem první věc, která mě zarazila. Ano, opravdu jsem asi čekala, že tady budou samé rakve, plíseň a kříže obrácené vzhůru. Krom teda obrovské postele, tady má všude roztahané oblečení a sáčky od krve, z čehož mi teda bylo opravdu zle.
Kdybych o něm nevěděla to co vím a místo těch sáčků by třebas ležely pornočasopisy, připadala bych si, jako v pokoji pubescentního blbečka. Vzhledem k tomu, že mu je teda dvacet, sice před nějakými dvěstě lety, je vlastně ještě adolescentem. A to je hrozně bizarní, vzhledem k tomu, že jinak by byl už dávno mrtvý a tohle by se nikdy nestalo.
Zaslechla jsem tlumenou ránu ze zdola a následně odemčení dveří. Ano, samozřejmě mě tady musel zamknout, jako bych snad po tom všem mohla někam utéct a to, že jsem opravdu chtěla. Připadala jsem si, jako ta největší špína na světě a to nedošlo ani na to nejhorší a po tomhle ani nedojde, to ať mě raději zabije rovnou.
,,Nechali jsme tam teda kurevskou spoušť," zaznělo do ticha a následně se dveře zase zavřely i zamkly. Já ležela na boku, směrem k oknu, za kterým to vypadalo, že se začne rozednívat. Jungkook šel k černým závěsům, ovšem zůstal u nich stát a jen koukal z okna. Dívala jsem se na něj a přála si, aby to slunce najednou vysvitlo a sežehlo ho na uhel, na popel, na cokoli, hlavně aby tady nebyl a já mohla utéct zpátky do svého normálního života a žít. I když po tomhle všem, nevím, jak by se mi to povedlo.
Řekla bych to rodičům, policii a ti by mě poslali do blázince, takže se dá říct, že uteču z noční můry do další noční můry.
,,Místo toho čumění na mně, by ses mohla naučit líp kouřit a polykat, ať z toho příště něco mám," řekl a otočil se, hned jsem zavřela oči, protože jsem se na něj opravdu nechtěla dívat, jak neskutečně se mi hnusil.
Pro efekt jsem se raději i otočila na druhý bok a hned mi i došlo, že tohle není můj pokoj a jestli si ten idiot myslí, že tady s ním přečkám noc, vlastně ráno, tak je na sakramentském omylu.
Pootevřela jsem pusu, což nešlo dvakrát nejlépe, myslím, že bych se teď nebyla schopná ani najíst a můj koutek úst zase zaštípal a rozkrvácel se.
Bolestně jsem sykla a přejela po něm prstem, abych mu ještě nezašpinila povlečení a nevysloužila si další nával nadávek a všeho s tím spojené.
,,Ale no tak, vážně to napoprvý bylo tak na hovno?" slyšela jsem ho hned za sebou a krom toho, že jsem ho nechtěla ve své blízkosti, zarazil mě i fakt, že si odhadl vědět, že tohle pro mně bylo poprvé co ...
No, není divu, tohle byl totální propadák a ne že by mi na tom teda nějak záleželo a na jeho požitcích mi nezáleží už vůbec.
Ucítila jsem, jak se matrace, za mými zády prohnula a věděla jsem, že se sklání přímo nade mnou. Jeho studený dech ovanul mé ucho i tvář a já opět semkla oči k sobě, protože jsem potřebovala aspoň ten pocit bezpečí z toho, že ho nevidím.
,,Napoprvé šukat se mnou taky nebude pohádka, to ti můžu zaručit," špitl mi u ucha, které následně pocítilo špičku jeho vlhkého jazyka na mém ušním lalůčku.
,,Nesahej na mně," sykla jsem a zprudka jsem se postavila z postele. Přešla jsem ke dveřím a zatáhla za kliku, jenomže mi nedošlo, že není blbej a když jsem se na něj otočila, spokojeně pořád ležel na boku a šklebil se na mně. Pokrčil rameny a klíček vytáhl z kapsy, který následně položil na noční stolek a též se postavil z postele.
,,Dotkni se ho a už kurva nebudu brát ohled na to, co se s tebou děje," ukázal na klíč a s pořád tvrdými grimasami a naštvaným hlasem, se koukal na mně. Při tom pomyšlení se mi opravdu převrátil žaludek a tak jsem usoudila, že bude lepší to opravdu neriskovat.
Jungkook se rozešel mým směrem, přičemž vzal lem trika a opět si ho přetáhl přes hlavu a hodil pryč, sehnul se pro další kus látky, pohozené na zemi a tu podal mně. Ovšem já nevěděla, co s tím a on asi neměl náladu na vysvětlení, tak to pohodil na zem a otočil se. Začal si rozepínat pásek a já se hned otočila s krví v celé tváři a to opravdu nevím proč.
Otočila jsem se v momentě, kdy jsem uslyšela otevření dveří a pokrčila jsem obočí. Následně jsem v zápětí uslyšela zvuk tekoucí vody. Tak tady je ještě jedna koupelna? Jeho vlastní?
Ani jsem si těch dveří nevšimla, kvůli černému dřevu, splývajícího s černou zdí, krom toho tady měl taky krb, jako já a taky vyhaslí, jak jinak. Jemu zima očividně není, ale že já, člověk s potřebou tepla, mrznu, to mu je fuk, jak jinak.
Využila jsem toho, že se teda sprchoval a vzala látku ze země, kterou mi podával, byly to černé tepláky. Rychle jsem si sundala rifle a nasoukala se do nich. V ten samý moment se voda vypla a on vyšel ze dveří, jenom v boxerkách a ručníkem kolem krku.
,,Máš fakt hezký nohy, ale roztažený budou vypadat mnohem líp," poznamenal a přešel k oknu. Radši jsem to nekomentovala a rychle přešla k posteli, do které jsem si hned lehla a zakryla se peřinou.
Celá místnost se najednou ponořila do tmy a na mně padla únava, byla mi ovšem příšerná zima a když si Jungkook vlezl taky pod peřinu, zhoršilo se to. Jakoby vedle mě ležel kus ledu,
Ač jsem se snažila to potlačit, klepaly se mi zuby o sebe, bylo mi do toho ještě zle a jedno s druhým. Nevím, jestli mu to tak bylo jedno a prostě usnul, ale já byla na pokraji zhroucení. Po nějaké době jsem si však na ten chlad přivykla, ale pořád jsem si přála trochu tepla, hřála mě pouze představa toho slunce za okny, které tady nemá přístup.
Najednou jsem slyšela, jakoby někde dál v místnosti, zvuk, připomínající tření sirky o kámen, která se hned sežehla. Otevřela jsem oko a viděla tu známou barvu ohně. Pak následně Jungkooka, zvedajícího se od krbu, šel zpátky do postele.
,,Už toho zasraného cvakání nech," sykl a mně hned na to ovanulo příjemné teplo. Přestal jak třes, tak mi najednou bylo i lépe od bolesti.
Nevím, proč, ale to jeho chování mi přijde opravdu fascinující, protože to udělal, přitom mě normálně mohl vyhnat a mít klid.
Kousla jsem se do rtu, přičemž jsem sykla nad štiplavou bolestí koutku, přemohla jsem se a otočila se na jeho stranu. Byl v polosedě a já viděla jak jeho holou hruď, lesknoucí se v žáru ohně, tak jeho tmavé oči, koukajíc přímo na mně. V ten moment mi připadal krásný a opravdu je nesmyslné si to připouštět, když je v nitru, tak zkažený a zlý. Přitom zaživa takový nebyl, alespoň jsem to vycítila z toho, co psal do deníku.
,,Děkuju," zamumlala jsem, už jen tak polohlasně a zavřela oči.
——
hello guys🌚
Maturitku mám teda za sebou ❤️
Mám předepsáno hodně dílu ❤️ aa
MOCKRÁT DĚKUJI ZA PODPORU ❤️