Bottom:Hae
Top:RenBelirtmek istedim :3
Gözlerini güneş ışığının doluca bulunduğu, renkli sınıfta gezdirirken üzerinde küçük el izleri ve çeşitli fırça darbeleri ile renkler bulunan gri önlüğünün ipini bağlıyordu Haechan.
Yarım saat sonra gelecek minik öğrencileri için sınıfı temizlemişti, dünden kalan oyuncakları toplamıştı. Açık kitapları raflarına koymuştu, lego ve oyun tahtalarını kutularına yerleştirerek birilerine zarar vermesini engellemişti.
Tahtayı ve masaları güzelce silerek parıldatmıştı ve dünden kalan bulaşıkları makineye koyarak çalıştırmıştı. "Minik bebeklerim için her şey hazır~"
Haechan güzelce gülümseyerek ekip arkadaşlarının gelmesini bekliyordu. Arkadaşları çoğu zaman geç kalırlardı bu nedenle Haechan erken gelerek işleri hallederdi. Bunda bir sıkıntı göremiyordu zaten kendisi istiyordu.
Kendi kendine düşünürken zil çaldı. İçinde her zaman oluşan o sıcak heyecan hissi ile kapıya gittiğinde öğrencilerin servisi ve arkadaşlarının arabalarını görmüştü. Hepsi aynı anda gelmişti bu nedenle bu tesadüfe kıkırdadı.
"Nana öğretmenim~!" çocuklardan ikisi arabasından inen Jaemin'e doğru koştuğu zaman Jaemin ellerini tutarak güzelce gülümsemişti. Jaemin'in arkasından Jungwoo ve Sicheng geliyordu. 4 öğretmen beraber çalışıyorlardı ve dört tane sınıf vardı. İlk Jaemin'in sınıfı gelmişti. Yani tavşanlar sınıfı.
Jaemin arkadaşlarına selam vererek çocukların mutfağa yönelmesini sağlandığında diğerleri de kapıda bekliyordu. Yemekleri yaparak onlara yardım eden bir noona vardı ve o kadın da birkaç dakika önce geldiği için direkt çocuklara yemeklerini vermeye başlamıştı. "Günaydın~"
"Günaydın Haechannie~" Jungwoo onun boynuna sarılınca Haechan ona karşılık verdi ve o sırada ikinci servis gelmişti.
Güvenlik görevlisi çocukların dikkatlice içeriye girmesini sağlarken gelen sınıf Sicheng'in sınıfıyfı. "Benim bebeklerim geldi." Sicheng kendilerine doğru koşan çocukları görünce gülümsemişti ve o da içeriye geçmişti. Civcivler sınıfı içeriye geçmişti.
Daha sonra Jungwoo'nun sınıfı yani sevimliler sınıfı gelince geriye Haechan'ın sınıfı kalmıştı. Her zaman onun sınıfı gelirdi. Güneş sınıfı.
"İşte geldi!"
"Sunnie öğretmenim!" Kendisine doğru koşan küçük erkek çocuğunu eğilerek kucağına alırken diğerlerine günaydın diyerek selam verdi ve saçlarını hafifçe okşadı. "Hadi içeriye geçin bakalım~ Noona sizin için güzel yemekler yaptı~"
Çocuklar çığlık atarak içeriye koşarken Haechan eğilip kucağındaki çocuğu da onların arkasından yolladı. İçeride bir kaos vardı, çocuklar konuşarak yemeklerini yiyorlardı.
Her gün bu rutin uygulanırdı. Çocuklar eğlenerek yemeklerini yer daha sonra sınıflarına geçerdi. Tüm gün boyunca Haechan ve arkadaşları günlük plana göre hazırladıkları etkinlikleri uygularlar, bahçe saati, yemek saati, uyku saati gibi birden fazla ayrılmış saat uygulanır ve en sonunda saati gelen öğrencilerin aileleri gelir ya da servisle evlerine giderlerdi.
Haechan gülümseyerek içeriye girecekken bir korna sesi duydu. Muhtemelen bir öğrenci geç kalmış olmalıydı. "Sunnie öğretmenim!"
Gelen beyaz arabanın içerisinden çıkan kıza baktı ve gülümseyerek diz çöktü. "Merhaba HuaLin~" Çin/Kore melezi olan bu tatlı şirin kızın alnına minik bir öpücük bıraktığı zaman kız onun boynuna sarılmıştı. "Normalde servisle gelmiyor muydun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
§ 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 §
Fanfiction§ 𝗥𝗲𝗻𝗛𝘆𝘂𝗰𝗸 𝙾𝚗𝚎𝚂𝚑𝚘𝚝𝚜 𝚂𝚎𝚛𝚒𝚜𝚒 § #RᴇɴHʏᴜᴄᴋ 01 03052024 ☁︎ 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝»08/06/2021 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 -