Ailenizin soy ismi ne kadar eskiyse bulunduğunuz bölgede bir ağırlığınız olur, isminiz her yerde bilinir ve saygı gösterilir di. Kısacası ünlü olurdunuz ve bu ün içersinde yadırganmamak için ailenizin belirli bir kalıp içerisine girmesi gerekirdi.
Haechan ise bu kalıplaşmış ailelerin birisinde, baskın alfalık görevini yerine getirmekte olan bir bireydi. Ailesinin soyu kocaman bir tarihe dayanıyordu. Bilinen en eski tarihlerde ailesinin temeli atılmıştı ve şu zamana dek ayakta kalmayı sürdürmüşlerdi. Böylesine bir tarihe sahip olan sürüde ve bu ailede baskın olmak ciddi görevleri üstlenmek demekti.
En büyük dedesi olan delta kendi sürüsünü kurmak istemesiyle başlayan bu yolculukta devasa bir aile kurmuşlardı. Delta bile olsa o zamanlar pirinç tarlasında çapalama görevi yapan kendisi değilmiş gibi şimdi nadir ailenin temelini atmış en zengin ailelerdi.
Tarihi boyunca 3 delta lidere tanıklık eden 'SunHilear Ailesi', bir kez de Vita türüne ev sahipliği yaptığından dolayı nadir bir aile olarak kabul ediliyordu. Nadir aile olarak alınmak daha fazla saygı, daha fazla ün ve daha fazla kural demekti Haechan'a göre ve Vita olan kişi ise bizzat Haechan'ın annesi olunca işler onun aleyhine oynuyor olabilirdi.
Ailesindeki ilk Vita, Suh Chittaphon'du. O güzelim gözleri, elleri, kokusu yani kısacası bütün vücudu ve baskınlığın verdiği o has koku ile dillerden düşmeyen nadir Vita mühürlü ve güzel bir aileye sahipti. 5. Çocuğa hatta 5 ve 6. Çocuğa hamile olan bu Vita'nın tüm çocukları baskın gen ile doğuyordu. Haechan'ın baskınlığı ise bu nedenle annesinden geliyordu.
Bir Vita'nın çocuğu olmak gurur verici bir durumdu ve kardeşleri de aynı baskınlığı taşıyorlardı. Baskın alfa ve Vita'nın çocuğu olmak diğer konumlardan daha farklı bir düzeye gelmeyi sağlardı. Güçleri, kokuları ve diğer tüm davranışları değişkenlik gösterir ve kendisini belli ederdi. Hatta baskın alfa olan Haechan'ı ilk önce delta sanmaları da bu nedenleydi. Ona yaklaşık bir güçte olduğundan dolayı çoğu yerde sözü geçebilirdi. Bu beta ve ikiz olan omega kardeşlerinde bile geçerliydi. Hepsi kendi baskınlığını ortaya koyarak ortamda kendilerini seslerini çıkartmadan belli ederlerdi.
Haechan'ın Küçük ailesinde bir beta iki omega kardeşi vardı. Gerçi iki alfa daha yoldaydı tabii ki ama... Babası tabii ki de annesinin güzelliğine karşı gelemiyordu o nedenle bence 5 ve 6. Değil 7 ve 8. De olur diye düşünüyordu Haechan. Bu ailenin daha fazla küçük kalacağına inancı yoktu...
Doğruyu söylemek gerekirse annesi kadar güzel ve mükemmel birisi bulursa eğer babası gibi onun kanından, onun güzelliğinden gelen bir sürü çocuğu olsun isterdi o nedenle çok kardeş olayına sesini çıkarmıyordu. Şuanlık.
Gerçi ailesindeki şuanlık tek alfa çocuk olması biraz daha fazla sorumluluk almasını gerektiriyordu. Mesela...
"Baskın bir alfa olarak baskın bir omega bulmalısın ama bizim sürümüzden olmalı Haechan. Umarım beni anlıyorsundur bir tanem?" Haechan, derin bir iç çekerek uzun süredir her boş anında açılan konunun tekrar açılmasıyla birlikte güzeller güzeli annesine baktı ve uzanarak onun elini kavradı. Dudaklarına götürerek ufak bir öpücük kondurdu üzerine. "Anneciğim... Vita'm. Anlıyorum elbette neden anlamayayım? Lakin biliyorsun baskın omega öyle hemen dediğimde bulacağım bir kişi değil ve bulsam bile bulduklarım eşli çıkıyor."
Bir de bu sorun vardı. Çoğu alfa baskın bir omega ile birlikte olmak istemezdi ama baskın omegaların çocukları daha güçlü doğar daha uzun yaşardı. Bu nedenle çoğu baskın omega küçüklü yaşlarından eşleştirilirdi bir alfa ile. "Bulmak neredeyse imkansız."
"Sürümüzde bulunan bir baskın Omegayı her daim atlıyorsun Haechan. Neden ona sormuyorsun?"
Chittaphon her şeyin farkındaydı. Zekiydi ve olayı anında kavrayabiliyordu. Haechan ise kendi oğluydu ve onun ne hissettiğini sadece bakışından bile anlardı. Keskin bakışları ile kendisinden saklanan her türlü şeyi anlayabilir ya da manipülasyon yeteneklerini kullanarak yaşadığı dünyanın en gizli sırlarını bile öğrenebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
§ 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 §
Hayran Kurgu§ 𝗥𝗲𝗻𝗛𝘆𝘂𝗰𝗸 𝙾𝚗𝚎𝚂𝚑𝚘𝚝𝚜 𝚂𝚎𝚛𝚒𝚜𝚒 § #RᴇɴHʏᴜᴄᴋ 01 03052024 ☁︎ 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝»08/06/2021 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 -