Top:Haechan
Bottom:Renjun§§§§§§
En başa gidelim.
Renjun, hemşirelik 3. Sınıf öğrencisi genç birisiydi. Çin'den buraya okumak için gelmişti ve burada ilk zamanlarında okulun kendisine verdiği imkanlar ile yurtta kalıyordu. Okulun kendisine verdiği para da çok yüksek değildi açıkçası.
Renjun ilk senesinde bir kafeye yarı zamanlı işe girerek kendisine harçlık çıkarırken ailesinden gelen parayı da banka hesabında biriktiriyor ona asla dokunmuyordu. Özel ihtiyaçları dışında okuldan gelen parayı direkt yurda veriyordu, kafeden aldığı maaşın da gerekli olanını kullanıp kalanını yine banka hesabına yatırıyordu. Hayat pahalıydı ve birikim yapmak zorundaydı.
O sıralar yani ikinci senesinde, sessiz ve içine kapanık olan Renjun'un tek arkadaşları onun gibi Çin'den gelen ve küçüğü olan aynı zamanda kendi bölümünde birinci sınıf olan Chenle ve dil okuyan ondan bir yaş büyük Mark'tı. Üçlü aynı kafede işte çalışırken tanışmış aynı okulda olduklarını öğrenmişti.
Chenle ve sonradan kendilerine Yurtta katılan Mark ile iyi arkadaşlık kurmuştu hayatını düzene oturtmuş ve güzel gidiyordu. Taa ki...
Kafede görevini garsonluk olarak aldığı zaman siparişleri dağıtırken kalçasına yediği bir tokat ile şok olmuş bir şekilde tüm siparişleri düşürmüştü. Okula yakın olduğu için üniversitede okuyan çoğu öğrenci bu kafeye gelirdi ve kendisinden üst sınıfta olan iğrenç kızlı/erkekli grubun onunla dalga geçer gibi gülüşmesi ve hem siparişleri mahvetmeleri hem de onu utandırmaları- hayır taciz etmeleri sinirini bozmuş gözlerini doldurmuştu.
O sıra sinirle ne yaptığını sanıyorsun sen diye bağırmış Mark'un dikkatini çekmişti. Mark ise yanlarına hızla gelmedeb önce kendisine vuran çocuk okkalı bir yumruk yiyerek yere resmen yapışmıştı.
Renjun ve diğer herkes şokla kalırken çocuğa vuran kişi üniversitede popüler olan Nct grubundan Lee Haechan'dan başkası değildi.
Renjun o anı ne zaman hatırlasa kalbindeki o hafif huylanma hissine engel olamıyordu. Haechan o gün çocuğa bir tekme daha atarak ensesinden tuttuğu gibi kafeden fırlatmıştı ve "Bir daha ona dokun o elini çevirir münasip yerlerine sokarım!" diye bağırmıştı.
O zamandan beri ilgisini çeken Haechan bir gün geç saatlerde kafeden çıkıp yurda gitmek isterken motoru ile onu bekleyen Haechan'ı görmüş, teklifini kabul etmişti ve o saniyede Haechan duygularını Renjun'a açıklamıştı.
O zamandan beri o popüler grubun bir üyesi olan yakışıklı aynı zamanda düşünceli ve çok nazik olan - Kendisine karşı tabi ki- diğerlerine karşı oldukça sert ve alaycı olan Lee Haechan ile sevgili olmuştu.
Haechan, Renjun üniversiteye ilk başladığı ve o kapıdan girdiği ilk saniyede tutulduğunu itiraf etmişti. Her zaman onu görmek için gizli gizli izliyordu ta da sürekli kafeye geliyordu. Bu oldukça tatlıydı.
O zamandan beri yani 1.5 sene olmuştu ikisi sevgili olalı. Haechan oldukça zengin bir aileden geldiği için bir ev tutmak istemişti ve Renjun bunu kabul etmeyerek katkı sağlamak istediği için Haechan'a biriktirdiği tüm parayı vermişti.
Bu sayede Renjun hem mahçup olmamış hem de kendi iki odalı minik ve sıcak evlerinde katkı sağlamış rahat bir şekilde oturuyordu. Tabi ne kadar rahat olabilirse...
"Ah siktir!"
İçeriden gelen ses... Bilgisayar odası olarak düzdükleri ikinci odalarından Haechan'ın feryatları geliyordu. Ya oynadığı oyunu kaybetti ya da bir yanlış yapmış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
§ 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 §
Fanfiction§ 𝗥𝗲𝗻𝗛𝘆𝘂𝗰𝗸 𝙾𝚗𝚎𝚂𝚑𝚘𝚝𝚜 𝚂𝚎𝚛𝚒𝚜𝚒 § #RᴇɴHʏᴜᴄᴋ 01 03052024 ☁︎ 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝»08/06/2021 𝙵𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 -