§Sekreter Baba Part 2

265 25 10
                                    

"Bu seferki giderlerde oluşan fazlalığın sebebini öğrenebilir miyim?" Haechan parmakları arasında çevirdiği tükenmez kalemini sakince dosyasının üzerine yerleştirerek uzun masanın etrafında bulunan insanların üzerinde gezdirdi bakışlarını.

"Efendim izin verirseniz açıklamayı yapmak isterim." Aralarında birbirlerine bakarak adeta sesini çıkarmaktan korkan çalışanları geçip biraz solunda kalan ve masadan ayrı oturan Renjun'a baktı. "Seni dinliyorum"

Renjun sakin adımlar ile oturduğu yerden kalkarak elinde bulunan tabletini bir tuş ile birlikte ana ekrana yansıtırken oturan insanlara dönmüştü. "Aylık gelir oranımızın tam 4 ay önce grafiklerimizde %80'lik bir artışını gördük. Ayrıca bu oranın yarısından fazlası Busan'da bulunan şirketimizden kaynaklı. Ancak geçen ayki gelir tablomuza baktığımız anda Busan kısmından gelen gelirin anında düşüşe geçtiğini farkettim."

Renjun parmağını kaydırarak başka bir grafiğe geçtiğinde Haechan sandalyesini tam bir şekilde döndürerek ekrana baktı. "Busan temsilcisi nerede? Derhal bunu açıklasın."

"Efendim bizim asla düşüşümüz olmadı bizzat ben takip ettim hatta. Sekreter yanlış ya-"

"Ben sana açıklama yap dedim. Sekreterime hangi hakla bunları söylersin?" Haechan orta yaşlı adama gönderdiği bakışlar ile ayağa kalkmıştı. Normalde umrumda bile olmayan insanı bir çalışan önünde koruması Renjun'u oldukça şaşırtmış ve mutlu etmişti. Ve kendisine yükselen Haechan ile adam resmen titremişti.

"Ben bu şirkette ne oluyorsa, öğreniyorum. Siz hepiniz beni bir aptal sanıyorsunuz. Neden? Yaşım küçük diye lakin ben sizin hepinizden zeki ve başarılı olmasam bu yere gelemez burada oturamazdım. Renjun'un dedikleri doğru çünkü Busan şirketinde vergi kaçırma olduğundan dolayı 4 ay önceki gelirler yüksekti ama bunu ödeyemediğiniz için bu ay ve önceki ay olan gelirlerin düşük geldiğini ben bilmiyor muyum sanıyorsunuz?"

Toplantı odasında, orada bulunan herkesin şaşkın bakışları Haechan'dan direkt Busan elçisine dönerken Haechan derin bir nefes aldı. "Neyse ki bunu önceden farkettim ve vergi kaçağını kapattım. Bunun içerisinde olan herkesin adını istiyorum, adları alındıktan sonra anında çıkışları yapılacak ve dva açılacak. Toplantı bitmiştir."

Renjun, masaya elini sertçe vuran bedenin arkasından bakıyordu. Herkes hızlı bir şekilde hazırlanırken birkaç tane eşyası olan Renjun onları oturduğu sandalyenin üzerinden alarak hızla arkasından çıkmıştı. "B-Bay Lee!"

Koridorda adımları ateş çıkartacak kadar sert olan Haechan kendisine seslenilmesi ile durmuştu. "Efendim?"

"Az önceki... Şey için teşekkür ederim." başını eğerek minnetini gösterirken Haechan elini onun omzuna koymuştu bu nedenle başını kaldırdı. "Bunun için teşekkür etme aksine geç bile kaldım. Bu çalışman için ben teşekkür ederim sana."

Haechan hafif bir gülümseme vererek arkasını dönmüştü ve odasına doğru yol almıştı. Renjun, Haneul sayesinde birkaç kere gülümsediğini gördüğü patronunun ne kadar hoş olduğunu düşünmeden edememişti.

¬¬¬¬¬¬¬¬

" Appa! "

Lee Haechan, rahat koltuklarının bulunduğu salonunda uzanıp kucağındaki tabletinden kalan işlerini hallederken yukarı kattan yükselen büyük bir çığlık ile neye uğradığını şaşıracak hızla ayağa kalkmıştı. "Haneul!"

Akşam saat 9.30'u geçerken bu kadar geç bir saatte kızının sesini yüksek bir şekilde duymak Haechan'ı korkutmuştu. "İyi misin ne oldu!?"

Kızının rengarenk olarak dizayn edilmiş odasına resmen daldığında yatağın içerisinde oturan kızını ağlar halde bulmuştu. "Prensesim... Ne oldu sorun ne?" hızlı adımlar ile kızının yatağının yanına gelerek onun yüzünü avuçladı. "Canım a-acıyor..."

§ 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 §Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin