{10}

67 9 6
                                    

Dikkat bu bölümde age play vardır ve kitap bu seirde gitcektir. Rahatsiz olanlar okumayı bıraksa iyi olur.

Sabah uyandım uykulu uykulu pek birşey anlamasam da sanırım bir beşiğin içindeydim. Aman tanrım ne oluyor böyle.

Bagırmaya çalıştım ilk başta sesim nerdeyse çıkmamıştı ama ikincide biraz da olsa konuşmuştum. Kelimeler ağzımdan peltek bir şekilde çıkıyordu.

Ayağa kalkmaya çalıştım ama hiç mecalim yoktu ve bir yandan da uyku nedensiz bir şekilde bastırıyordu. Dayanamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bir kaç saat sonra tekrar uyandım ve uykumu tamamiyle aldığım. Kalkmak için çabalamaya başladım. Ama olmuyordu sanki bedenim arada uyuşuyor gibiydi.

Ve odaya Yoongi hyung geldi. Konuşmaya çalıştım. Zordu nefes alıp alıp konuşuyordum yoksa kelimelerim kısık ve peltek çıkıyordu.

"Yoongi... hyung... ne oldu bana... bu ne... nolur beni çıkar."

"Sana herşeyi anlatıcam miniğim. Ama önce güzelce bir yüzünü yıkayalım."

Yanıma geldi ve beni kucağına alınca şaşırmış gözlerle ona bakıyordum. Hareket edemediğim için kurtulamıyordum elinden. (Burda Hoseok Yoongi'den kısa okey)

Yapacak bir şey olmadığı için yüzümü yıkamasına izin verdim. Sonra beni bez değiştirme masasına oturtarak konuşmaya başladı.

"Bebeğim öncelikle ailenin bundan haberi var. Babanı çok küçük yaşta kaybettiğini bildiğim için bu girişimde bulundum. Eminim sende çok seviceksin."

"Ve ben abinin arkadaşı değilim sadece birkaç günlüğüne sana bakıp uygun olup olmadığını anlamak için bunu yapmam gerekti. Umarım beni anlarsın."

Ne hepsi bir yalan mıydı?! Ne yapıcağımı şaşırdım. Kaçmaya çalışamıyordum bile vücudum tutmuyordu ki. Sadece bunların rüya olmasını diledim.

Ama hayır değildi işte. Yapmam gereken vücudum tutana kadar rol yapmak. Sonra kaçıcaktım. Hiç bir şey demedim biraz ağlamalıydım gerçek sanması için.

"Peki deniycem."

Dememle gözündeki parıltıyı gördüm. Buda neydi böyle. Kaçınca çok mu üzülecekti. Neyse şuan bunları düşünmemeliyim.

"Şimdi inelim mi aşağı bebeğim."

"Tamam"

Kucağına aldı beni ve aşağı indik. Şu kucak işini sevmedim. Vücudum tutmadığı için pek birşey demedim.

"Evet kahvaltı vakti miniğim."

"Bir dakika cidden ona mı oturcam."

"Kesinlikle."

"Hayır. Bebekler için ben bir bebek değilim ve olmıycam. Bunu o kafana sok."

"Seninle kuralları konuşma vakti gelmiş galiba."

"Ha bide kural olcak buna anca gülerim."

"Evet ve kurallar;
1. Bebek gibi davranacaksın. Yürümek kesinlikle yasak.
2. Konuşurken hafif peltek konuşursan ödül bile veririm.
3. Yasaklı kelimelerin olcak örneğin az önce konuştukların gibi.
4. Küfür kesinlikle yasak. Duyarsam ceza alırsın.
5. Cümlelerin içinde "baba" kelimesi kesinlikle duymazsam ceza alırsın."
6. Bezine yapıcaksın ve sana verdiğim kıyefetleri çıkartmak yok.
Tamam mı aşkım."

"Put gibi durmamı ister misin?"

"Seni duyamadım ne dedin"

"A doğru ya şu sikik kelime dimi."

Bunu Hak Ediyorsun SOPE/YOONSEOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin