SON SÖZLER

296 7 4
                                    

Eveet Çıkmaz Sokak ailesi.. (Gerçi böyle bir aile var mı orası da meçhul. )
Lafı uzatmak istemiyorum aslında.  İyi kötü günlerim geçti bu kitabı yazarken ve kendimi geliştirmek için yazdığım bir hikayeydi. Kitabın belkide haketmediği bir son yaşıyoruz şu anda. Önceki duyurumda söylediklerimi kaileye alıp voteleyen 5-6 kişiye de gerçekten teşekür ederim.  Çıkmaz Sokağın bitmemesine dair hiçbir mesaj veya yorum almadım.  Bende bu durumda kararımı verdim.  Çıkmaz Sokak öyle pat diye bitmeyecek tabii ki. Son bir final yazmayı düşünüyorum ve bu sizinle kitap hakkında son konuşmam olduğu için bol bol konuşmak isterim.
Finalde ne olmasını istersiniz merak ediyorum.  Belki bir kişide olsa bir şeyler yazmayı düşünür..
Ve son olarak şu anda bu yazıyı okuyan kişi, senden tek ricam var oda  final hakkında fikrini ortaya koyman. Ya da kitabın bitmesi hakkında.
Ve yine şu anda bu yazıyı okuyan kişi, sana teşekkür ediyorum.

Ben şu anda bu yazıyı yazarken gerçekten duygulandım. Böyle olacağı gerçekten aklıma gelmezdi. 
Bu arada yeni bir kitap yazmaya başlayacağım.Ne zaman olur bilmiyorum takipte kalın !  Daha deneyimli, uzun bölümleri olan ve anlatımı daha güzel olan bir kitap olacağı kesin. 
Sizleri seviyorum yazıyı yazarken saçmalamış olabilirim.  Affola.
Hoşçakalın ! Finalde görüşmek üzere

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin