18

520 15 0
                                    

Karşımda Ege ve sabah konuştuğu kız duruyordu. .

Ege hiçbir şey söylemiyordu ama kız durmadan telaşlı bir şekilde bir şeyler anlatıyordu..

Önümde olan bir ağaç yüzünden onları tam olarak göremediğim için biraz daha ilerlemeye başladım. Kız Ege'ye doğru hızla yaklaşıp dudaklarını öptü.

Ağzım açık onları izlerken aynı zamanda biraz daha yaklaşıyordum..

Tam o sırada ayağım bir taşa takıldı ve yere düştüm. Düşerken bayağı bir ses çıkarmış olmalıyım ki ikiside aniden dönüp bana baktılar. Ege'yle göz göze geldiğimizde ona nefretle bakıyordum. Ayağımın acısına rağmen ayağa kalktım ve koşmaya başladım... Arkamdan Ege'nin " Begüm!!" diye bağırdığını duyabiliyordum..

Nereye koştuğumu bilmeden gidiyordum ve şort giymenin pişmanlığını yaşıyordum. Bacaklarıma değen dikenler çok canımı yaksa da koşmaya devam ettim. Arkamdaki ayak seslerini duyabiliyordum..

Daha fazla gücüm kalmadığında durup bir ağaca yaslandım. T-shirt 'üme damlayan gözyaşlarım bedenimi ısıtırken, ben neden ağladığımı bilmiyordum..

Ege'de hemen yanıma gelip diz çöktü.

-Begüm, bacakların kanıyor..

-Ege git.!

-Begüm yanlış anladın, o beni çağırdı ve..

-Bana açıklama yapmana gerek yok!

dedim hıçkırıklarımın arasından zorla çıkan sesimle...

Eliyle gözyaşlarımı sildi ve

- Neden ağlıyorsun o zaman ?

dedi. O böyle söyleyince diyecek bir şey bulamamıştım çünkü nedenini bende bilmiyordum... Sessiz kalarak gözlerimi kapattım.

O an, onları gördüğüm o an kıskançlık duygusunu en üst düzeyde yaşamıştım. Ben Ege'yi neden bu kadar önemsediğimi bilmiyordum ama duygularımı bastırmaya çalışıyordum.

-Begüm, iyi misin?

-Ege iyi olmam için beni yalnız bırak.

-Seni ormanda mı yalnız bırakayım Begüm?

-Kahretsin! ormanın neresindeyiz biz

-Bilmiyorum.

-Ege! Emin misin? Bilmiyorum ne demek ya !

-Buraya doğru koşan sensin, senin bilmen gerekmez mi?

İçimi bir korku kaplamıştı. Şu anda gerçekten nerde olduğumuzu bilmiyordum. Ormanda, nerede olduğumu bilmeden ve Ege'yle !

Ayağa kalkıp ağaçtan birkaç yaprak kopardı ve bacağımın kanayan yerlerini silmeye başladı. O kadar nazik siliyordu ki...

Bir anda kafasını kaldırıp bana gülümsedi.

- Neden bu kadar ağladın ?

-Bilmiyorum

Yeşil gözlerini bana sabitleyerek

-Kıskandın mı yoksa?

Deyip güldü ve gamzelerini ortaya çıkardı..

-Ege saçmalama. .

dediğimde tekrar gülümsedi.

Ayağa kalkıp :

- Hadi biraz gezelim..

dediğinde ona şaşkınlıkla bakıyordum. Hiçbir şey olmamış gibi davranması sinirimi bozuyordu.

-Kaybolduk, farkındasın değil mi?

Başını sallayıp

-Belki bir yol buluruz

deyip göz kırptı. Ayağa kalkıp yanında yürümeye başladım.

Biraz sessizlikten sonra

-Kızı orada yalnız bırakmasaydın keşke, korkmuştur belki..

Dediğimde yüzü kızgın bir hâl aldı. Bana dönüp gözlerimin içine baktı.

-Begüm, o kız umrumda değil. Beni oraya bir arkadaşına yardım etmem için endişeyle çağırdı. Senin bizi gördüğümüz yere geldiğimizde bana arkadaşının biraz önce burada olduğunu falan söyledi. Sonrada birden dudaklarıma...

-Tamam sus. Gerisini biliyorum zaten.

-Ee affedildim mi ?

Bir göletin yanına gelmiştik ve ben yorulduğum için yere oturdum.

İyice dağılan sarı saçlarımı ellerimle topluyormuş gibi yapıp sol tarafıma koydum. Ben oturduktan sonra Ege'de yanıma uzandı ve başını dizlerime koydu. Şaşırmıştım.

-Ege kalk

-Cevap bekliyorum Begüm. İzin ver çok yorgunum..

Onun böyle yalvarışına dayanamadım ve uzanmasına izin verdim.

-Ege o kız senin sevgilinde olabilirdi... Yani olabilir. Bu beni ilgilendirmez.

deyip Ege'nin saçlarını karıştırdım. Sonra da kahkaha attım. Bu konuyu artık kapatmak istiyordum.

-Hey, konuyu değiştirme

deyip bacağımdan kalktı ve yanıma oturdu.

- Tamam seni dinliyorum

deyip gözlerimi yeşil gözlerine diktim. Sanki az önce ağlayan ben değildim

-Begüm senin Kıvanç'la sevgili olman beni ilgilendirir.

dediğinde yüzüne daha ciddi bir şekilde baktım.

-Sebep?

- Begüm ben sana aşık oldum.

Ege'nin söylediği cümleyi duyduğumda hissettiklerim... Çok farklı şeylerdi.

Ege aniden bana sarıldı ve bende kollarımı boynuna doladım. Bunu yaptığıma kendim bile şaşırmıştım.

Ege tam eğilip yanağıma öpecekken arkamızdan gelen bir sesle irkildim.

" Çek elini ondan !!"

Arkadaşlar kısa oldu biliyorum ama elimden bu kadarı geliyor. bölüm sayfa sayısını artırmaya çalışıcam. Yeni Gelenler hoş geldiniiz ♥♥

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin