-6-

994 34 1
                                    

"Kızım iyi olucaksın inan bana .. "

Annemin sesiydi bu..

Neredeydim ben? Gözlerimi zar zor açtım.  Daha nerede olduğumu tam anlayamadan hastanenin kokusunu aldım. .

Gözlerimi yavaşça açıp anneme farkettirmeden ona baktım.  Başucumda ağlıyordu.

Bu olaydan sonra olaylar karşısında ne yapmam gerektiğini bilemiyordum.

yani ona uyandığımı gösterip konuşmalı mıydım acaba? 

Gözlerimi tekrar kapattığımda neler olduğunu hatırlamaya başladım

" sevgilimle buluşacağım için cok heyecanlıyım Begüm!  Lütfen sende benimle gell.. Lütfeen "
karasızdım. Merve'yi yalnız bırakmak istemiyordum ama aynı zamanda buluşmaya gideceği yeri pek bilmiyordum.  Merve yüzüme masum bir kedi gibi bakarken dayanamadım.
" Tamam gelicem ama çok kalamam "

"işte bu bee! geleceğini biliyordum "

Boynuma sarılıp beni sımsıkı kucaklarken kötü hissediyordum.

Okul çıkışı Merveyle hiç bilmediğim bir yere gittik.
" Buralar çok tenha değil mi ? "
diye sordum.
" Evet ama kimsenin görmemesi gerekiyor." deyip sırıttı.
Huzursuz hissediyordum..
Tamı tamına yarım saat bekledik. Merve arıyordu ama namıdeğer sevgilisi Eren açmıyordu bir türlü telefonu. 
Merve'nin yüzüne baktım. 
"Ee nolucak şimdi ? "
diye fısıldadım.
" uff bilmiyorum Begüm ya , ama sen istersen eve git ben beklemeye devam edicem...... "
"Seni yalnız bırakmak istemiyorum ama saat baya geç oldu " deyip Merve'yi öptüm. 
"geldiğimiz yoldan geri gidersen okulun oraya çıkarsın. " dedi

Onun yanından ayrıldım. En fazla 10 dk yürüdükten sonra ellerinde içki şişeleri olan bir gruba rastladım. 
Bana laf atmaya başladılar..
Yüzlerine bakmadım ama beni takip etmeye başladılar .
O korkuyla yolu karıştırdım. Laf atmaya devam ediyorlardı.  Koşmaya başladım ve onlarda peşimden koşmaya başladılar.

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin