-7-

924 28 0
                                    

Olanları hatırladığımda ağlamaya başladım. Daha 11. sınıfa giderken bunları yaşamak çok kötü bir duyguydu.. Kıvanç'ın sesiyle kendime geldim

"Begüm?"

Gözlerimi yavaşça açıp ona baktım. Kötü görünüyordu. Kısık bir sesle

"Yanımdasın..." diyebildim. Başını sallayıp yanımdaki sandalyeye oturdu.

Ellerimi tutmaya çalıştığında şaşırmıştım.. Beni artık sevmeyeceğini düşünüyordum.

Ellerimi tutup " Hastaneden çıktığında her şeyi konuşacağız " dedi.

Ne konuşmak istiyordu acaba.

"Ben, üzgünüm Kıvanç . böyle olsun istemezdim..." diye fısıldadım.

Gözleri dolmuştu. 11. sınıfın başından beri sevgiliydik ve onu gerçekten sevdiğimi düşünüyordum.

" Ne olur beni bırakma. ."

dediğimde gözünden yaşlar süzülerek odadan çıktı..

Kıvanç'ın odadan çıkmasıyla küçük çaplı bir şok yaşadım. Buraya kadardı galiba.. Seni bırakmam diyemediğine göre.

Daha fazla ağlamaya başladım. içki içmiş ve kendilerine eğlence arayan 5 eşkiya yüzünden bu hallere gelmiştim.

Her yerim hâlâ ağrıyordu..

"Onlar bunun cezasını çekecek. "

Babamın sesini duymuştum. Gayet otoriter bir ses tonuyla konuşuyordu.

"Polis arkadaşlar sana birkaç soru soracak? " dediğinde başımı sallamakla yetindim.

Odaya iki polis girdi. Birisi soru sorarken diğeri not alıyordu. Adamların yüzünü az da hatırlıyordum. Bana birkaç resim göstermeye başladıklarında

resimleri kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Gösterdikleri adamlar..... Ahhh.. Evet gerçekten o adamlardı..

Polis "Bunlar mıydı emin misiniz ?" dediğinde

"Evet, eminim." dedim.

"Teşekkürler, geçmiş olsun. " deyip odadan ayrıldılar.

Arkalarından annem girdi.

-Begüm, iyi misin ?

-İyi olmamı mı bekliyorsun ?

diye bağırdım. Ona böyle bağırmamalıydım belki ama hiç iyi değildim. Ne dediğimi biliyor muydum ki ben.

Sessizce yanıma oturdu. "Yarın hastaneden çıkıyoruz.."

dedi.

Tepki vermedim.

"Merve aradı seni... Olanları söylediğimde çok üzüldü. Buraya geliyor..."

Bunları duyduğumda çok duygulanmıştım. Ahh senelerdir her şeyimi paylaştığım kendimden çok sevdiğim ve benim bu durumda olmamın sebebi olan MERVE...

"Gelmesin.." dedim ağlamaklı bir sesle

GELMESİN.....

ÇIKMAZ SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin