" Bil bakalım, kimim ben? "
Gözlerimin üstüne nazikçe konulan elleri ve o muhteşem sesi tanımamam imkansızdı.
Ellerimi ellerinin üzerine yerleştirip çekmesi için ittirdim.
" Ege çeker misin ellerini ?! "
Biraz trip atıyor gibi çıkmıştı sesim. Buna engel olamadığım için içten içe sinirlendim. Ben onun hiçbir şeyiydim ve yanına o yılışık kız oturdu diye ona trip atmam saçma olurdu heralde.
" Ellerim çok rahatsızlık verdi sanırım.."
Hayır. " Evet "
Bide yalancı oldum şimdi.
Ellerini çekip önüme geçti ve Mert'e bir bakış attı.
O da bir şeyler anlamış olacak ki " Bende gidiyordum zaten, görüşürüz Begüm "
dedi ve ayağa kalktı .
Bende onunla birlikte ayağa kalkıp gözlerimi Mert'in Kıvırcık saçlarına odakladım ve gülümseyerek saçlarını karıştırdım. Ne olduğunu anlamayarak bana bir süre baktı ve yine o yapmacık siniriyle saçlarını düzelterek yanımızdan ayrıldı. " Ne yapayım Kıvırcık saçlara dayanamıyorum!"
diye bağırdım arkasından.
Sonra da Ege'ye döndüm. Bana ifadesiz bir şekilde bakıyordu.
" Heey! Dünyadan Ege'ye "
diyerek elimi gözlerinin önünde salladım.
Hiçbir tepki vermeden banka oturdu. Bende yanına oturdum ve sessiz kaldım. Sinirli görünüyordu.
" Mert'in Kıvırcık saçlarını ****"
diye bağırarak sessizliği bozan o oldu.
Gözlerimi şaşkınlıkla açıp
" Noluyo sana ya "
diye söylendim. Biraz daha kendi kendine homurdanıp bana döndü
" Başka erkeklere dokunmak gibi bi girişimde bulunma bi daha "
" Sebep ?"
" Çünkü.. Ya Begüm zorlama işte. Dokunma diyosam dokunma."
Mmm madem o beni başka erkeklere dokunmam konusunda uyarıyor. Hodri Meydan o zaman !
" Evet , ben başka erkeklere dokunmayım ama sen o yılışık kızla birlikte otur. "
Derin bir iç cektikten sonra bana baktı.
" Peki sana uzun bir açıklama yapmıycam. Benim o kızla bir alakam olmadığını zaten biliyor olman gerek. Gelip kendisi oturdu ve bende kalk diyemedim. "
Deseydin! " Her neyse tamam Ege zaten sana trip atmamam gerekiyor. istediğini yap "
Benim bu sözlerimin üzerine gülümseyerek bizim sınıfın camına baktı.
" Kıvanç yine atarlanmış "
Bu sözün üzerine gözlerimi devirip
" Çok umrumdaydı ya .. "
diye mırıldandim.
Ege bana yandan bir bakış atıp " İşte benim kızım. " Diye fısıldadı.
Bu sözlerinin üzerine şaşırsam da bir şey söylemedim.
Okula sürekli birileri girip çıktığı için kızların gözü sürekli Ege'deydi. Bu kadar yakışıklı ve çekici olmak zorunda mıydı bu çocuk ?!