47ياسمين.......: A German Mafia .... Mt dead inadvertide in the insects..(ايه المافيا الألمانية....مش دي بتاعت ايبادت الحشرات)
اندورادوا بغضب منها........: My or otherwise we are met (اخرصي وإلا هقتلك )
ياسمين......:Ok I'm here to Li (طب انا هنا ليه )
الرجل ......: To revenge your husband dear (للأنتقام من زوجك العزيز)
ياسمين.......: Ali What did he do for you (علي هو عملك ايه )
الرجل......: Your husband is insulting me It is It must pay the price (زوجك اهانني ويجب أن يدفع التمن ) ......وبدأ يحكلها عن عدوته هو وعلي .......Flash backللحصل
كان علي عنده اجتماع مع الوفد الألماني
رئيس الوفد بالألمانية.........: Wir sind glücklich, weil wir Kontrast mit einem großen Unternehmen wie Ihrem Unternehmen halten werden (نحن محظوظين لأننا سنتعاقد مع اكبر الشركات مثل شركتكم )
علي بثقة فشركته من أكثر الشركات العالمية........: Wir sind auch auch (ونحن أيضاً)......ومضوا العقد واتجه علي من مكتب الأجتماع لمكتبه ......وكان بيكلم ياسمين في التليفون... ثواني وسمع صوت رضوى وهي بتزعق لحد .....اتجه علي لمكتب رضوى....
علي......: رضوى في ايه وازاي تعالي صوتك كده
رضوى بخوف وبكاء ......: علي باشا الأستاذ دخل المكتب علياا وحاول....حاول أنه ...... ليقاطعها علي
علي بغضب شديد بالألمانية عشان يفهمه ........: Wie kommst du zurück und mache so etwas mit meinem Mitarbeiter ( ازاي تتجرأ وتعمل كده مع الموظفه بتاعتي)
اندرادوا .........: Wie versuchst du deine Stimme für seinen Mitarbeiter...... Wenn sie sie nicht aussperren, werden wir die fünfzehn gewinnen (ازاي تتجرأ وتعلي صوتك عالياا عشان موظفه .....أن لم تطردها فسنلغي الصفقه )
علي بهدوء جعل اندرادوا يغضب اكتر ........: Sie sollten lernen, dass Ali Sofi nicht gefährt ( يجب أن تعلم أن علي السيوفي لا يهدد ) ..... رضوى هاتي اوراق الصفقه الألمانية......
رضوى......: حاضر.....واديته الورق ....مسك علي الورق وقطعه
علي.......: Die Unterkunft ist vorbei Mein Liebling mein (الصفقه انتهت اتفضل برة شركتي )
اندرادوا.......: Sie wagten sich um meine Unruhn und Sie werden die Konsequenzen sehen (انت تجرأت على إهانتي وسترى العواقب )........( الواحد بيعد ساعه يكتب ويترجم ويكتب ويترجم وفي الأخر بتقرأوا الترجمه ولا حد بيبص على اللغه التانيه اصلاا.).......Back
اندرادوا........: I know Inty is here to Li (عرفتي لماذا انتي هنا )
ياسمين........: لا اله إلا الله...You are when the Ahbel is confined to you ... means me's a whole of doing his embryo's embryos when it imagines the remaining aware of what has the hardest types . ( انت عند خال اهبل ياض انت ... يعني علي عمل ده كله عشان موظفه عنده تخيل بقى هيعمل ايه لما تخطف مراته )
اندرادوا........: Will not estimate something to do his meal his heart (لن يقدر على فعل شيء وسيحرق قلبه عليكي)
ياسمين........: سيحرق قلبه عليكي صدق عم محمود حميده لما قال امك صاحبتي عيل طري
اندرادوا............: What do you say I do not understand something .... you must be afraid (ماذا تقولين انا لا افهم شيء .... يجب أن تكوني خائفة)
ياسمين بخوف شديد فهي خيفة جدا منهم بس بتمثل عشان متبينش خوفها لكنها ردت بشجاعة......... : I am afraid of him .... and you and your family will be afraid to be alike to be hierchone for any of the existence of especially (انا اخاف من ايه .... انت ورجالتك اللي لازم تخافوا لأن علي مش هيرحم اي حد لما يجي وخصوصاً انت ).............
أنت تقرأ
للعشق جنون
General Fiction🦋ليلى واحمد🦋......صدمة في الماضي جعلتها تكره الرجال حتى أتى هو وغير حياتها وجعل قلبها يدق له.....لكن قصتهم بتاخد محور أخرى برجوع أخته الميته من الموت لرجوع حقها وحمايتها........حب......رعب.....الوقوف في وجه المصاعب...عايز تعرف اكتر ادخل اقرأ...