53اتجه اندرادوا لكنيورس..
اندرادوا.......Wie geht es dir, Kumpel? (كيف حالك يا صديقي) ..
كنيورس.......Ich bin nicht dein Freund, ich bin hier für die einzige ...... ( انا لست صديقك انا هنا لأنتقم فقط......) ...
اندرادوا........Wie du willst ( كما تريد)
كنيورس......Wo ist sie? ( اين هي) ....
اندرادوا........Kommen sie ( تعال) .....وكانوا متجهين للغرفة الموجودة بها ياسمين ...ثواني وسمعوا صوت ضرب نار.. طبعاً ده كان سايكوف ورجالته اللي هجمه على قصر اندرادوا وبيقتلوا رجالته........
كنيورس...........Ich werde gehen und den Tit treffen und ich bleibe hier und du interessiert dich für Dinge ( انا سأذهب واقتل الفتاه وانت ابقى هنا واهتم بالأمور ).......ثواني وكانوا رجالة سايكوف قاتلوا رجالة اندرادوا......واتجه سايكوف لأندرادوا .....
سايكوف بأمر لرجالته........Идите и убивайте остальные мужчины и яйца на кремовые кремы на диване ( اذهبوا واقتلوا باقي الرجال واوجدوا حرم علي السيوفي ).......بينما اندرادوا كان قاعد منحني أمام سايكوف.....
سايكوف.........Вы не знаете с игроком мудака ( انت لا تعلم مع من تلعب ايها الأحمق ) ....
اندرادوا وهو يتكلم الروسياا مثل سايكوف.......Я не знаю, что я должен знать тебя ( انا لا أعلم ان علي هذا يخصك ) .....
سايكوف بضحك.........Я все еще наводим на своем диване........( مازلت احمق علي السيوفي .......قاطع كلامه كولومبيوا ....
كولومبيوا.........Сэр не нашел г-жа Харам Али-аль-Сауфифи ( سيدي لم نجد السيدة حرم علي السيوفي ) .....
سايكوف وهو موجه المسدس على اندرادوا.......Где она? ( اين هي)
اندرادوا.......Я не скажу вам, пока не гарантируете меня ( لن اخبرك حتى تضمن لي الأمان ) ....
سايكوف........Скажите .....( ستخ.......قاطع كلمته علي ...
علي وقد أطلق النار على اندرادوا حتى مات......... Мы не будем обсуждать его ( نحن لن نتفاوض معه) ....
كولومبيوا........Скавили Али, как верить место своей жены сейчас ( سيد علي كيف سنعرف مكان زوجتك الأن )...........لم يعطي علي له بالااا
علي وهو يتكلم مع سايكوف........Ваша задача закончилась здесь, папа. ( مهمتك انتهت هنا اشكرك يا أبي.) ............
سايكوف........Что ты теперь будешь делать ( ماذا ستفعل الأن ) ........
علي......... Дом спас свою жену ( دوم سينقذ زوجته ) .....قال كده واتجه للخارج وركب الطيارة واتجه لمكان ما..........أما ياسمين.....كان مع كنيورس في القصر التابع له .....
ياسمين.......يادي المصيبة ..مين انت كمان ..يعني هو انا لحقت اخلص من الأول عشان يطلع واحد تاني يخطفني ....وبعدها وجهت كلامها لكنيورس ......Who are you and w.......( من انت ولم......ليقاطعها....
كنيورس......... يمكنك أن تتحدثي العربيه وانا سأفهمك
ياسمين........طب كويس يااخويا قصرت علينا الطريق ...اتفضل قول عكست مين انت كمان
كنيورس......نعممم
ياسمين...... قصدي انا هنا ليه
كنيورس.......للأنتقام من زوجك...
ياسمين........ قديمة ياخوياا ....منك لله يا علي يابن والله مااعرف اسم امه اي بس ام شوفك ياعلي انا يتعمل فياا ده كله ....المهم عملك ايه سي علي عشان تخطفني
كنيورس......قتل ابنتي .........ياترى رد فعل ياسمين أية وعلي هيعمل ايه مع كنيورس وليه علي قال لسايكوف ابي ........استنوا الجزء الجديد.......✍️ هالةصالح
أنت تقرأ
للعشق جنون
General Fiction🦋ليلى واحمد🦋......صدمة في الماضي جعلتها تكره الرجال حتى أتى هو وغير حياتها وجعل قلبها يدق له.....لكن قصتهم بتاخد محور أخرى برجوع أخته الميته من الموت لرجوع حقها وحمايتها........حب......رعب.....الوقوف في وجه المصاعب...عايز تعرف اكتر ادخل اقرأ...