54
لا زلت اخفي الدمع حين حديثنا ...
لا زلت اخفي عنك كسره قلبي بسببك ...محمد........انا محمد يايارا ....
يارا...........بجد تصدق مكنتش اعرف انك محمد ..ماتظبط يلاا هو اي انا محمد ...عااااااا اوعى تكون مش محمد اوعى تكون دنيال وتخطفني على اسرائيل ولااا فين محمد ياض .......
محمد........هو انتي مش هتبطلي هبل وتتكلمي جد شوية ابداا ......
يارا بجديه وحزن لاول مرة في حياتها..........عايز ايه مني يامحمد سيبني في حالي بقى يا اخي انا كنت عايشه حياتي ومبسوطة بيها لحد انت مادخلتها ودمرتهالي ومع ذالك انا لسه بحاول ابقى كويسه لكن ازاي كل مرة بتقدم خطوة تجي انت ترجعني لنفس النقط تاني لييييه ...انت فاكر اني قدرت انساك بسهولة وكمل كده عادي ...حاولت ...حاولت انساك ..بس معرفتش تفتكر مثلاً أنه عادي اشوفك مع سندي وأفضل ساكته ..كل مرة كنت بشوفك وانت بعيد عني كنت بموت من جوياا ...بضحك وبهزر عشان اداري اللي جوايا ...تقدررر تقوووليييي عملتتت كده ليه انا عملتلك ايه عشان تأذيني ......
محمد بهدوء وحزن.........انا عمري ما اذيكي يايارا
يارا بحزن .......مش هتأذيني ...انت اذيتني ....انت اكتر حد اذاني في حياتي......ده انا قلبي معرفش الحزن والوجع إلا لما عرفتك ....عمري ما نمت وانا بعيط إلا لما عرفتك انت يامحمد ..... ثواني وبدأت عيونها تدمع...انا عمري ما هسم.........قاطع كلامها بقبلة اذابت روحها ...حاولت يارا الأبتعاد عنه وهي بتضربه على صدره ولكن كانت أيده محكمه على خصرها ..ابتعد عنها بعد أن شعر بحاجتها للهواء .......كانت يارا تريد صفعه (تضربه بالقلم)لكن محمد مسك ايديها ......
محمد........استني بس يامجنونة
يارا..........عااااا انت ازاي تعمل كده انت واحد حيوان و(حقير ) بجد انا بكرهك ...بكرهك
محمد.........لا بتحبني وانا بعشقك..... بعشقك اوي كمان مش بحبك بس .....بس أنا عايز شوية وقت ......
يارا.........انت كداب ....وانا بكرهك ..... وعلى فكرة بقى انا ما خلش علياا حوار انك فقدت الذاكرة ده......
محمد بأبتسامة جعلت يارا تغضب اكتر.........يارا هو انا ينفع ابوسك تاني .....
يارا بغضب........ على فكره انت واحد سافل .....ممكن تنزلي عشان هرتكب جريمة لوفضلت اكتر من كده ...نزلنييييييي
محمد وهو رافع حاجبه........تو توتو.....مش هتنزلي غير لما تدي......قاطع كلامه رنين ....
محمد بغضب.........الو يا زفت ..عايز ايه.....
الشخص على الهاتف....... محمد باشا الرقم اللي احنا مرقبينوا اتفتح وحددنا مكانه في اسكندريه يا باشا
محمد........طيب احجزلي اول طيارة على اسكندرية....ثم اغلق الخط.....
يارا........ هو في ايه........فابرغم من اللي محمد عمله كله لكن يارا لسه بتحبه وحبها لمحمد ماقلش ابداا عشان كده كانت عايزة تطمن عليه......
محمد....... الحمدلله اخيراا لقيت ميار........
يارا بفرحة وقد تناست كل شيء........ بجد الحمدلله والله فرحتني ....
محمد بأبتسامة........بحبك ......
يارا...........ياشيخ اتلهي انت التاني ......يلا يا عم نزلني خليني اروح......
محمد........انزلك ايه انتي اتجننتي ولا اي ....هروحك واوعي اشوفك بتتكلمي مع أي راجل غيري تاني .....وصل محمد يارا لمنزلها ثم اتجه إلى المطار ليستقل الطائرة المتجهة الأسكندرية.........ياترى محمد ايه اللي غيره وايه هيعمله لما يروح اسكندرية....هل يارا هترجع لمحمد ولا عندها هيكسب.........؟........استنوا الجزء الجديد.......✍🏼 هاله صالح
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....لسه عايزة احكيلك عن الحاجات اللي اذيتني.....
...... رغم انك من ضمنها....
أنت تقرأ
للعشق جنون
General Fiction🦋ليلى واحمد🦋......صدمة في الماضي جعلتها تكره الرجال حتى أتى هو وغير حياتها وجعل قلبها يدق له.....لكن قصتهم بتاخد محور أخرى برجوع أخته الميته من الموت لرجوع حقها وحمايتها........حب......رعب.....الوقوف في وجه المصاعب...عايز تعرف اكتر ادخل اقرأ...