Bölüm 3 -06/06/2021-
Sabah kalktığımda rutin işlerimi halledip süslendim saçlarımı taramadan uyandığım haldeki gibi bıraktım çünkü her taradığımda dökülüyorlardı. Bu bir kaç gündür Baran ile konuşuyorduk hatta arkadaş bile olmuştuk. Bugün benim için dolu doluydu çünkü hem Baranın arkadaşları Mert ver Efsun ile tanışacak hem de son kalan saçlarımı boyayacaktım. Bir de dün Baranla izlediğimiz filmin sonunda yapılacaklar listesi yapacaktık. Yapılacaklar listesi için için zamanım vardı çünkü dün Selma hanımdan aldığım bilgiye göre en fazla iki sene yaşarmışım. Listeyi yarın hazırlayacaktık. Üzerime kot bir şort ve bol bir tişört giydikten sonra ince olan bilek çorabımı ayağıma geçirip beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra Baran beni kuaföre bırakacağı için fırına ilerledim. Onun gelmediğini görünce fırından iki puaça ve iki soğuk su alıp fırının önünde Baranı bekledim. 4 dakika sonra Baran arabayla önümde durup arabadan indi ve gülümseyerek konuştu.
"Çok beklettim mi?" dediğinde kaşlarımı çattım herhalde kibarlık yapıp yok diyeceğimi sanıyordu. Toplam 4 dakika sıcakta bekledim nasıl kibar olayım??
"Bir ara gelmeyeceksin sandım." dediğimde güldü ve ben arabaya binince sürücü koltuğuna geçti. Kemerlerimizi takınca arabayı çalıştırdı. Bir yandan ona yolu tarif ediyor bir yandan da ikimin de puaça yemesini sağlıyordum. İki bana bir ona derken puaçalar bitince soğuk suyum ılık olmuştu, bütün suyu tek dikişte içince midem bulansada terim gitmişti gerçi arabadaki klimadan da olabilirdi. Kuaföre varınca Baran bana döndü.
"İşin bitince mesaj at, bir kaç işim var okul için sonra bizimkilerin yanına gideriz." dediğinde onu kafamla onayladım ve arabadan indim. Arkamdan gülerek seslenen Baran penceresini açıp konuştu.
"Saçlarındaki kalem kuaförde hoş durur." dediğinde elim ister istemez saçlarıma gitti. Elimde kalemi hissedince ben konuştum bu sefer.
"Çok erken söyledin, yanımda toka yok." diyerek kuaföre girdim.
Kuaföre girince bana dönen bakışlar eşliğinde Elif ablanın yanına gittim. Beni görünce gülümsedi.
"Hoşgeldin Defnecim." dedi gülerek.
"Hoşbuldum Elif abla, randevu sattinde geldim değil mi?" dediğimde kolundaki saate baktıktan sonra beni kafasıyla onaylayarak gülümsedi. Gösterdiği koltuğa oturduğumda karşımdaki aynadan bana bakarak konuştu.
"Aklında bir model var galiba?"
"Evet saçlarım rengârenk olsun istiyorum." dediğimde kocaman gülümsedi ve çalışanlara bir şeyler söyledikten sonra saçlarıma işlem yapmaya başladı. Saç rengim siyah olduğundan rengi açmaları gerekiyordu. Bir saat kadar sonra yeni saçlarımla bu kuaförden çıkıyordum.
Barana 10 dakika önce mesaj attığım için şu anda dışarıda beni bekliyordu. Ödemeyi yaptıktan sonra kuaförden çıkıp arabaya bindim. Baran şaşkınlıkla saçlarıma bakıyor ve bir tutamını eline alıp bakıyordu.
"Çok güzel olmuş." dedi gözleri saçlarımda iken.
"Boyattığım için yine döküldü bir kısmı ama önceden kemoterapi gördüğüm için oluyor bunlar bence." dediğimde üzgünce önüne döndü. Kemerlerimizi taktıktan sonra arabayı çalıştırdı. Bu sefer ben konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE YAPRAĞI /TAMAMLANDI/
RomanceÖlmek istemeyen bir kadın ve kendi hayatını ona vermek isteyen bir adam ne kadar mutlu olabilirdi? Yağmurun altında yaptıkları dans onları mutlu eder miydi? Peki ya onları ölüm ayırsaydı ne olurdu? Sizce hayat onlara ikinci şansı verir miydi? Bu pla...