Yeni bölüme hoş geldinizz..
19/12/2021
Üzerime kahverengi tonlarında bol bir sweatshirt ve altına bej renginde bol paça bir pantolon giydim. Sweatshirtün içine giydiğim gömleğin yakalarını dışarı çıkarıp belirgin hale getirdim. Renkli olan saçlarımı ensemde topladım ve beyaz, çikolatalı süt baskılı uzun çoraplarımı giyip ayakkabılarımıda giydiğimde hazırdımmm.
Lavabodan çıkan Baran siyah kumaş bol bir pantolon beyaz baskılı bir sweatshirt ve siyah kabanını giyip yanıma gelmişti. Bende krem renginde olan kabanımı giyip yanına ilerledim ve boynuna sarıldım.
"Çok heyecanlandım!" dediğimde gülerek yanaklarımı hafifçe sıktı.
"Mertler orda olmalı, bekletmeyelim." dediğinde ona katılıp hemen hastane odasından çıktık.
Akşam saatleriydi ve dün Efsunlarla konuşmuş Lunapark planı yapmıştık. Geçen haftadan beri enerji dolu hissediyordum yani mezarlıktan sonrası..
Elimi sıkıca kavrayıp yürümeye devam ettiğinde bende onun elini sıkıca tuttum ve başımı sardığım koluna yaslayarak yürümeye devam ettim. Araba yerine yürüyerek gidiyorduk zaten yakındı.
"Baran!" birden bağırmamla endişelenerek durdu. Bende ona duvarda olan afişi gösterdim.
Sevdiğimiz şarkıcı konsere geliyordu!
"Defne, sen öyle bağırınca bir şey oldu sandım ya." diyerek afişe baktı.
"Gider miyiz??" merakla ona döndüğünde gülümsedi.
"Mertlere de haber verelim beraber gideriz." dediğinde gülümseyerek yanağına öpücük kondurdum.
Bir kaç dakikanın ardından lunapark renkli ışıkları, insanların çığlıkları ve neon renkli ışıklarla karşımızda duruyordu.
Cebimde titreyen telefonu kulağıma yaslayıp diğer elimle diğer kulağımı kapattım ve müziği duymayı engelleyerek telefondaki Efsun sesini dinlemeye çalıştım.
"Nerdesiniz!" bağırıyordu ama net duyamıyordum.
"Efendim!"
"Nerdesiniz!"
"Kapıdayız!"
"Anlamadım!"
"Kapıdayız!"
"Ha tamam. Bilet alıyoruz gelin!" dediğinde onunla telefonu kapatıp Baranın koluna girdim ve beraber içeri doğru yürümeye başladık. İnsan sesine müzik sesi eklenince kendi sesimizi duymak zor oluyordu.
Yanlarına geldiğimizde biletleri beraber alıp köşeye geçtik.
"Nereden başlayalım?!" diyen heyecanlı ses Efsuna aitti.
"Bilmem ki?" diyerek kendini seçim yapmaktan çeken Barana ters ters baktı.
Efsunun bakışlarına gülerek konuştum.
"Bence şu büyük gemiye binelim!" dediğimde Mert gözlerini sonuna kadar açmış insanların çığlık attığı gemiye bakıyordu. Baran ise hemen beni yanına çekmiş korsan gemisinin tehlikeli olacağını savunuyordu.
"Ben Defne ile binerim. Eğer korkuyorsanız ordaki atlı karıncaya binip bizi bekleyin." diyen Efsun koluma girmiş ve onlardan uzaklaşmamızı sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE YAPRAĞI /TAMAMLANDI/
RomanceÖlmek istemeyen bir kadın ve kendi hayatını ona vermek isteyen bir adam ne kadar mutlu olabilirdi? Yağmurun altında yaptıkları dans onları mutlu eder miydi? Peki ya onları ölüm ayırsaydı ne olurdu? Sizce hayat onlara ikinci şansı verir miydi? Bu pla...