Son mu?

33 3 1
                                    

"İyi misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"İyi misin?"

Birleştirdiğimiz ellerimizi aramızda sallarken konuştuğunda gülümsedim.

Ayaklarımı ıslatan sessiz dalgalarla soğuğu hissederken gözlerimi onun dalgınca bakan gözlerinden çekmiyordum.

"Hmhm."

Dün konuşmuştuk.. Bugünse bütün günümüzü beraber vakit geçirerek bitirmiştik. Uyumak için ayrıldığımızda karanlık odada ikimizin de gözüne uyku girmemiş sessizce tavanı izlemiştik. Sonrasında Baranın önerisini kabul edip şehrin uzağında kalan sahile gelmiştik. Güneşin doğmasına daha vardı. Ayakkabılarımızı çıkarıp el ele dalgaların ayaklarımıza ulaşmasına izin vererek yürüyorduk. Onun aldığı sarı berem başımda, yine beraber aldığımız kahverengi paltolarımız üzerimizde, uçları dizlerime çarpıyor. Soğuk hava tenime çarpıp dinç hissetmemi sağlarken gecenin sessizliği ruhumu iyileştiriyordu..

Ameliyat yarındı.

"Efsun, sabaha doğru burada olacakmış." Efsuna bilerek geç söylemiştim ameliyat gününün yarın olduğunu. Annesi hastaydı.

"Hmhm." verdiğim cevapla bana dönmüştü. Göz göze gelmiştik çünkü sadece onun gözlerini izliyordum. Afalladı.

"Bir şeyler anlatır mısın?" sorduğu soruya gülümseyerek onun koluna girdim. Başımı omzuna yasladığımda gülümsediğini başım üstündeki çenesinin kasılmasından anlamıştım.

"Hmm. Seni anlatmamı ister misin?"

"Nasıl istersen.."

"Arabayla beni hastaneye götürdüğün günü hatırlıyor musun?"

"Seninle olan her günümü hatırlıyorum." verdiği cevapla yanağını öpmüş tekrar başımı omzuna koymuştum.

"O gün seni çok sinir bozucu bulmuştum. O gün bana göre peşime takılan ve benim hakkımda istemediğim bir çok şeyi öğrenen biriydin. O günden sonra seni görmeyeceğime emindim ama sen beni görmeye geldin.. Liseden tanıştığımızı söylediğinde şaşırmıştım ama birini sevmeyeceğime olan inancım o kadar tamdı ki. Seninle böyle olacağımızı aklımın ucuna bile gelmezdi."

Gülüşünü duydum.

"Nasıl olacağımızı?"

Başımı kaldırıp gözlerimi gözlerine diktim.

"Böyle olacağımızı. Birbirimize bakarak konuşmadan aynı şeyleri hissedeceğimizi, seni bu kadar çok seveceğimi, yanımda olduğunda sebepsizce gülümseyeceğimi, bana değer vereceğini, senden sıkılmayacağımı; bana rüya gibi gelen yağmurun, karların altında ettiğimiz dansları. Sevdiğimiz ortak şarkıların olacağını, beraber film izlerken uyuya kalacağımızı, gözlerinde mutluluk bulacağımı yani böyle olacağımızı hiç düşünmezdim.." söylediklerimden sonra buruk bir gülümseme ile bana bakmış bir şey demeyip soğuktan buz gibi olan anlıma sıcak, küçük bir öpücük bırakmıştı.

DEFNE YAPRAĞI /TAMAMLANDI/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin