yn: bu bölümde kilo ile ilgili problemlere değinmeler var. seokjin hastaneye gittiğinde sağlıksız derecede zayıf olduğunu öğreniyor yani eğer kilo problemleri sizi etkiliyorsa, hastanede geçen sahneleri lütfen atlayın!
11. Question Marks
Seokjin annesinin kalp krizi geçirdiği haberini aldığında ne hissettiğini hala hatırlıyordu, unutulacak bir anı değildi. Her zaman içinde sevgi beslese de sık sık gösteren biri olmamıştı, özellikle de ailesine, annesine. Yakınmıyordu ama lisedeyken gece vakti gözlerini kapattığında daha farklı olmasını istediği şeyleri de düşlüyordu. Babasına kızgındı çünkü doğduğundan beri hayatının sekiz yılı her gün orada olmuştu ama sonra bir gün... Birden orada olmamaya başlamıştı; onu parka götüren biri yoktu, ona dondurma alan biri yoktu, onu okula bırakan biri yoktu... Yoktu. Seokjin gözünü açtığında kimse yoktu; annesi mutfakta sigara paketlerine gömülmüştü; dağılmış sarı saçları ve kıpkırmızı gözleriyle paketler içiyordu.
"Appa nerede?"
"Gitti."
Seokjin sonraki günlerde annesinin toparlanma çabasını asla unutamayacaktı. Daha önce hiç çalışmamıştı annesi, her zaman eşine güvenmiş, onun kanatları altına sığınmıştı. Mutlu bir ailelerdi. Babasının ona sürekli ikinci bir kardeş ister misin diye sorular sorduğunu da hatırlıyordu Seokjin. Daha öyle bir düşünce gerçekleşemeden alt üst bir dünyanın içinde bulmuştu kendini. Annesi evin kalan borcunu ödemek için evi satmıştı –borçlar vardı...
Borçlar normaldi. Borçlar ödenebilirdi. Borçlar halledilebilirdi. Eğer bankalar insanların iliklerini kurutmak için açılmış kurumlar olmasaydı. Birkaç ay ödeyememek demek borcun artması demekti; borcun artması demek bir sonraki ay ödeyemediklerinde biraz daha artması demekti... Döngü, döngü, döngü ve döngü birbirini tekrarladıkça üstlerine çökmüş akbabalar çoğalmıştı, nefes alamıyorlardı yığının altında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sandpaper Kisses || Taejin
Fanfiction"Acıtacak, incitecek ve öğretecekti. Çünkü kağıt öpücükleri her zaman tutkuyla başlayıp incinmeyle son bulurdu." Medyaya yansıttığı kişiliğinin ve yakışıklı yüzünün ardında derin sırlar barındıran, aile mirasıyla yükselmiş CEO Kim Taehyung. Kendini...