yn: +6.5k, oldukça yoğun bir bölüm! çok fazla düzenleme yapamadım o yüzden küçük hatalar olabilir! ayrıca, lütfen hiçbir paragrafı atlamayın :( iyi okumalar~
20. Run Away
Büyüdüğü evde yasaklar vardı.
Kısıtlanmalar fazlaydı. Ama önemli değildi; kısıtlamalar gelse bile bunlarla bir şekilde başa çıkılabilirdi. Sorun kısıtlamalar değildi, sorun bu kısıtlamaların rastgele olmasıydı. Düzensiz, dengesizdi. O evde bir gün diğer günlerini tutmuyordu, dehşet verici olan buydu. Bir gün Taehyung eve arkadaşını getirdiği için dayak yiyordu, ertesi gün annesi neden arkadaşını bizim eve getirmiyorsun diye ona küsüyor, Jinnie'yi eve çağırıyordu. Taehyung her sabah uyandığında iri gözleriyle annesinin yüzüne bakardı bir iz bulmak için –o gün hangi kişiliğe, hangi tarafa tutunduğunu öğrenmek için. Eğer annesi bakışlarından rahatsız oluyor ve küfür ediyorsa Taehyung şeytan olduğunu anlıyordu; eğer annesi, "Günaydın oğlum," deyip saçlarını okşuyorsa biraz daha sakin bir güne gözlerini açıyordu.
Ama çoğu zaman şeytanlar oradaydı.
Şimdi büyümesine ve olayların üzerinden yıllar geçmesine rağmen Taehyung hala o tedirginliği hatırlıyordu. Hala zihnin gerisinde onu rahatsız ediyordu; kabuslarına konuk oluyordu. Çok kabus görmezdi çünkü hayatı boyunca uzun, derin bir uykuya dalmamıştı. Diken üstündeydi, gelebilecek olan herhangi bir darbeye karşı gözleri açıktı çünkü uyuduğu zaman, gözlerini açtığı dünyanın farklı olmasından korkuyordu.
Başka bir insanla da bu yüzden uyuyamıyordu.
Namjoon hyungunun ona zarar vermeyeceğini biliyordu ama onun yanında yarım saatlik göz kapatmadan öteye gidemiyordu. Jiminle aynı evde yaşıyorlardı ama Jimin derin bir uykuya dalmadan Taehyung onun yanına uzanamıyordu, Jimin uykusunda ona sarılmaya çalışınca boğulur gibi hissediyor, genelde kaçıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sandpaper Kisses || Taejin
Fanfiction"Acıtacak, incitecek ve öğretecekti. Çünkü kağıt öpücükleri her zaman tutkuyla başlayıp incinmeyle son bulurdu." Medyaya yansıttığı kişiliğinin ve yakışıklı yüzünün ardında derin sırlar barındıran, aile mirasıyla yükselmiş CEO Kim Taehyung. Kendini...