merhaba! uzun bir giriş olacak :] +10k bir bölüm ne demek biliyor musunuz? bu bölüm inişli çıkışlı, roller coaster gibi bir bölüm demek. her türlü duyguyu yazdım. yani, gerçekten sindire sindire okumanızı tavsiye ederim!
keşke spotify hesabımda spk için oluşturduğum playlistleri sizinle paylaşabilseydim çünkü bu kadar uzun bölümlerde asla tek bir şarkı yeterli gelmiyor. o kadar çok şarkı vardı ki bu bölümde dinlemenizi istediğim, cümleleri okurken eminim daha derinden hissetmenize sebep olacaktı.
o playlisti ben sizinle paylaşamayacağım (anonim kalmak istediğim için) ama size bu bölümü okurken dinleyebileceğiniz birkaç şarkı önermek istiyorum! ilk başlarda heartbeat'le açılışı yapabilirsiniz, sonra fice adını veren, martina topley-bird'ün şarkısı "sandpaper kisses", ardından taemin'in medyaya koyduğum "under my skin" adlı japonca şarkısı, sonra da michl'den"kill our way to heaven", belki elsa&emilie'den "au volant"..
beş şarkının yeterli olacağına inanıyorum, umarım birkaç tanesini dinlersiniz!
bölüm için BİR tanecik önemli uyarım var:
ilk önce, taehyung'la seokjin'in arasında zamanında yapılmış bir bdsm anlaşması olduğunu biliyorsunuz. anlaşma bitmiş olsa bile yine de bir dom/sub ilişkisi içerisindeler.
güvenli sözcük: dom/sub ilişkisinde cinsel aktiviteler sırasında sub istemediği bir durumda olduğunda dom'la aralarında belirledikleri bu güvenli sözcüğü kullanarak aktiviteleri durdurabilir. bu sözcük herhangi bir şey olabilir. başka bir ficimde bu şeftaliydi, bu ficte "pembe balık"tı. yani seokjin pembe balık dediğinde taehyung artık seokjin'in bundan zevk almadığını anlayıp durmalı.
bu kadar bahsettiğime göre anlayacağınız gibi bu bölümde güvenli sözcük kullanımı olacak. bu bazı insanlar için zor bir konsept olabilir, yani bundan hoşlanmayabilirler, o yüzden bu bölümdeki +18 sahnenin çok da "smut" olarak adlandırıldığını söyleyemem. aksine, rahatsız edici.
ama taehyung duruyor. birkaç saniye gecikmeli de olsa taehyung duracak. çünkü o sandpaper kisses taehyung'u, lütfen... araya sıkıştırdığım uzun paragraflardan dolayı durması uzun sürmüş gibi hissedebilirsiniz ama aslında, tüm paragrafları okuduğunuzda, arada sadece 4-5 saniye olduğunu göreceksiniz. bu kadar uyarıyı başta yapmamın sebebi kendinizi nasıl bir bölüme soktuğunuzu bilmenizi istemem.
ilaç kullanımı ve intihar bahsi, manipülasyon, +18 sahneler, kelepçe, güvenli sözcük kullanımı, şiddet içerir!
hatalar, eksik anlatımlar için şimdiden üzgünüm... iyi okumalar! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sandpaper Kisses || Taejin
Fanfiction"Acıtacak, incitecek ve öğretecekti. Çünkü kağıt öpücükleri her zaman tutkuyla başlayıp incinmeyle son bulurdu." Medyaya yansıttığı kişiliğinin ve yakışıklı yüzünün ardında derin sırlar barındıran, aile mirasıyla yükselmiş CEO Kim Taehyung. Kendini...