Jimin
Güzel'le aranızda bir sıkıntı mı var Hoseok?Onunla konuşurken biraz bahsetti de
Hoseok
Evet varBir süre birbirimizle konuşmasak iyi olur
Jimin
Aranızda ne geçti?Hoseok
Önemsiz şeyler JiminZamanla hallolur
Jimin
Umarım olurEn yakın arkadaşımla hoşlandığım kızın arasının bozuk olmasını istemem
Arada kalmak zor oluyor☺️
Hoseok
Kavga etsek sen arada kalırsın yani?Çocukluk arkadaşını değil de onu seçersin yani?
Ben doğru mu anlıyorum?
Jimin
Hoseokçumm konuyu niye anlamak istediğin yerlere çekiyorsun canım arkadaşım?☺️Hoseok
Anladım benJimin kişisini engellediniz
***
2 saat sonra
Hoseok
Hyung bugün bir yerlere gidelim mi?Zaten okulda yok biraz gezeriz
Canım sıkılıyor da
Umarım müsaitsindir👉👈🥺
Yoongi hyung
MüsaitimBen de tam sana yazacaktım bir yerlere gidelim mi diye
4 de seni evinden alırım o zaman
Hoseok
Tamam💜💜***
Gereksiz yere mi sinirleniyordum acaba? Diyordum kendime. Yine de ne düşünürsem düşüneyim kendimi haklı buluyordum sonunda. Şu anda da öyleydim. Güzel ile uzun bir tartışma yaşamamıştık ama dedikleri yüzünden sinirlenmiştim. Bir de Jimin vardı. Tamam o kızı seviyordu ama benim sayemde ona yaklaşabilmişti. Ben olmasaydım bir arpa boyu ilerleyemezdi. Şimdi ise benim tarafımı tutmak yerine onunkini tutacaktı. Bundan sonra kimseye yardım etmeyecektim.
"Nereye gidiyorsun böyle?" Annemin sorgulayıcı sesine karşılık omuz silktim. Kimseyle uğraşacak halim yoktu. "Hoseok iyi misin?" Gülümsemeye gayret göstererek sırt çantamı taktım. "Biraz kafa dinleyip geleceğim."
"Dersler yüzünden mi bu haldesin? Kendini bu kadar yıpratma." Anneme sarılarak başımı omzuna yasladım. Kendimi neden bu kadar kötü hissediyordum? "Seni seviyorum anne." Tombul yanaklarına öpücük kondurduktan sonra evden çıktım. Saat 4 olmak üzereydi. Yoongi hyungta birazdan burada olurdu.
Bir süre elimi her şeyden çekmek istiyordum. Şöyle uzaklara gidip kimse olmadan bir süre yaşamak istiyordum. Ya da bir süre değil ömür boyu yaşayabilirdim. "Hoseok?" Etrafta olup biteni takip edemiyor, hep geri de kalıyordum sanki. "Hoseok?" Omzuma dokunan elle birlikte irkilmiş ve birkaç adım geriye gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matchmaker Omega |Sope✔
RomanceHoseok Jimin'in isteği üzerine ona yardım eder. (Text-Düz yazı)