"Jiho bak bu konuda şunlara dikkat etmemiz gerek." Diyerek boş kağıda yazmaya başlamıştım. Başta beni dinlemek istememişti. Kızmıştım. Biraz tartışmıştık ama ben her zaman ki gibi üste çıkarak onu susturmuş ve haklı olduğumu göstermiştim ona. Şimdi ise ders çalışıyorduk.
"Tamam Hoseok. Burayı anladım. Sıradakine geç." Hayır sinirlenmemeli ve ona anlatmaya devam etmeliydim. Hepsini teker teker ona ezberletmeye çalışmalıydım kısa sürede. O da işte mecburen benim dediklerimi dinlemişti. Şimdi de ders süresi bitmek üzereydi.
"Bitti." Dediğimde "Oh ya! Sonunda!" Diyerek kütüphaneden ayrılmıştı. Jiho ile hiç anlaşamayacaktım. Birbirimize çok zıttık. Umarım kısa sürede beni delirtmeden bitirebilirdik şu ders işini.
Çantamı hızlıca toplarken bildirim sesini duymuştum.
***
Okyanusum💘
Hoseok evde misin?Hoseok
KütüphanedeyimBirazdan eve geçeceğim
Okyanusum💘
Kitap mı okuyordun?Hoseok
Yok işim vardıSonra konuşalım mı?
Okyanusum💘
OlurHoseok
❤️***
Birkaç gün sonra
Sürekli Jiho ile ders çalışıyor duruyorduk. Öğretmen eğer onu iyi çalıştırırsam sözlüme yüksek vereceğini söylediği için günlerdir ona katlanıyordum. Bu yüzden de arkadaşlarımla vakit geçiremiyordum.
Dün ise yatmaya yakın Yoongi'yi arayıp konuşmuştuk. Çok fazla uzun tutamamış ve kapatmak zorunda kalmıştım. Jiho sürekli mesaj atıp bir şeyler sorup durmuştu çünkü. Şimdi ise ikimizde kitaba bakıyorduk. "Eve gidince çalışıyorsun değil mi?" Dedim çattığım kaşlarımla. "Evet çalışıyorum. Zaten normalde de çalışıyorum ama bu dersten nefret ettiğim için yüzüne bakmıyordum eskiden."
"Nefretini bir kenara bırak ve önümüzdeki sınavı düşün. Şimdi beraber soru çözeceğiz. Hatta sen bana anlatarak çözeceksin." Gözleri kocaman olmuş ve "Ya ama!" Demişti. Biraz daha itiraz ederse bağıra çağıra kovalayacaktım onu. "Başla!"
Ben öğlen aramı onunla geçiriyordum ve ona katlanıyordum ama o hep itiraz ediyordu. Her yeni soruda daha da sesini yükseltip sürekli yanlış cevaplar vermişti. Dayanamayıp ben anlatmıştım tek tek. O ise dinlemek yerine yüzümde gezdirmişti gözlerini. Niye böyle yapıyordu anlamıyordum.
"Tamam burada bırakalım. Okul çıkışı devam ederiz." Her gün biraz daha ilerliyordu. Bu sayede kısa sürede onu deha yapacaktım. Evet yapacaktım.
#Güzel'den
Güzel
AbiiiPişt
Baksana şuraya
Abim işte
Ne var?Ne oldu?
Güzel
Hoseok elden gidiyehhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matchmaker Omega |Sope✔
RomanceHoseok Jimin'in isteği üzerine ona yardım eder. (Text-Düz yazı)