16

2.9K 263 40
                                    

"Hoş geldiniz!" Annem neşesiyle bizi karşılarken Güzel sıkıca ona sarıldı. "Annem gibi hissettiriyorsunuz bana." Demişti. Şaşırmıştık.  Biraz da kıskanmış olabilirdim. Sonuçta o benim annemdi! Şaka! İçeri geçtikten sonra annem ikimize de su getirip oturmuştu.

"Annenler ne zaman dönecek?" Güzel bilmiyorum dercesine ellerini kaldırmıştı. Bana yıl sonunda dönecekler demişti. Belki de tarihi ertelemişlerdir. "Onları çok özledim." Annem ve Güzel bir kez daha sarılırken ben de üzerimi değiştirmek adına odama girmiştim. Pijamalarla oturmak garip gelmişti.

Dolaptan kıyafet çıkarırken birkaç tane mesaj gelmişti. Jimin'den olabileceğini düşünerek umursamadım ve üzerimi değiştirdim. Hava sıcak olduğu için ince bir şeyler giyinmiş ve telefonumu almıştım.

***

Yoongi hyung
Özür dilerim Hoseok

Dün kendime hakim olmalıydım. Çok üzgünüm

Aramızın eskisi gibi olmasını istiyorum ama olamayacak galiba

Hoseok
Bizim aramız nasıldı ki?

Yoongi hyung
İyiydi

Hem de çok iyiydi

Beraber oyun bile oynamıştık ve eğlenmiştik ama dünden dolayı istemesekte birbirimizden uzaklaşacağız gibi görünüyor

Bunun için çok üzgünüm

Hoseok
🥺🥺|

Önemli değil hyung

Ben unuttum bile

Daha fazla konuşmaya gerek yok

Yoongi hyung
Bir daha böyle bir şey olmayacak söz veriyorum

Hoseok
Neden benimle oyun oynamak için çabalıyorsun gibi geliyor hyung?|

Sana güvenmek istiyorum

Yoongi hyung
Bana güven istiyorum

Hoseok
Bu konu nereye gidiyor?|

Annem çağırıyor da gitmem gerek☺️

Görüşürüz👋

Yoongi hyung
Görüşürüz

***

Garip mesajlardan sonra içeridekilere yokluğumu belli etmemek için hemen geri gitmiştim yanlarına ama ikisinin de umurunda değil gibiydim. Güzel dertlerini anlatıyor, annem de tepkiler veriyordu.

Bu süre zarfında sadece kulaklarımı kapatmıştım. Çok sıkıcı bir ortamdı ve ben buraya gelirken böyle olacağını düşünmemiştim. "Hoseok." Dedi üzgünce. Şimdi de bana mı anlatacaktı? Bir şekilde kurtulmalıydım.

"Abim dövme yaptırmama izin vermiyor." Ağlamaklı sesini duyduğumda Jimin'in çabuk gelmesi için dualar etmeye başlamıştım. "Anlıyorum." Kulağımı kapatmama rağmen her şeyi net bir şekilde duymak çok üzücüydü gerçekten. "Kendisi yaptıracakmış galiba ama bana izin vermiyor!"

Matchmaker Omega |Sope✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin