Hoseok
Jimin bugün okul çıkışı Güzel ve arkadaşlarıyla kuaföre gideceğimÇıkacağımız sırada sana mesaj atacağım ve sen de oradan geçiyormuş gibi yapacaksın
Sonra da sizi tanıştıracağım
Anlaştık mı?
Jimin
Hangi ara bu kadar yakın oldunuz siz?Hoseok
Sorgulamak yerine tamam deseneJimin
Delta da orada olacak mı?Hoseok
Maalesef evetKorkma ya ben seni ondan korurum
Hiçbir şey yapamaz sana😁
Jimin
Bunu bana bir omega mı söylüyor?Hem de deltadan korkan bir omega
Vay canına
Hoseok
İyi tamam gelmeAsla da sizi yakınlaştırmam
Çürür gidersin sen de
Jimin
Tamam geleceğimHangi kuaför
Hoseok
Hakkını kaybettinJimin
Ya Hoseok lütfen😭Lütfen ben de geleyim😭
Hoseok
🤢🤮Jimin
Küserim sanaGider gruptakilere söyler seni atarız
Yerine de başkasını alırız
Hoseok
Jimin fark ettim de gruptaki yönetici tek benmişim💅Siz ise vasıfsız eleman
Jimin
😭😭😭Gıcık
Hoseok
Ben de seni seviyorum😊🔪Jimin
Özür dilerimŞimdi bana kuaförü söyle
Hoseok
Bana çikolata alırsan sana söylerimJimin
Sütlü olanından mı alayım?Hoseok
Hayır bitter olsunJimin
TamamŞimdi söyleyecek misin?
Hoseok
Önce çikolata sonra kuaförJimin
😤Hoseok
Görüşürüz☺️***
Çantamı takmış ve annemin yanaklarını öpmüştüm. "Anne lütfen misafirlerin yanında garip davranma." Dün tüm posterlerimi üzülerek çıkarmış ve hepsini özenle dolabıma kaldırmıştım. "Tamam hadi geç kalıyorsun." O da öptükten sonra el sallayarak evden çıkmıştım.
Jimin'i sevdiğine kavuşturacağım diye daha neler çekecektim? "Hoseok!" Tek başıma okula gideceğim diye sevinirken Taehyung hortlamıştı bir yerlerden. O genellikle pek konuşmaz hatta sohbetlerimize dahil olmayı sevmezdi ama dün attığım fotoğraflar sayesinde gelişme göstermeye başlamıştı.
"Merhaba Taehyung." Beraber yan yana yürürken "Nasılsın?" Diye sormuştu. Ah canım benimle neden konuşmaya çalıştığını biliyordum. Havadan sudan konuşmak yerine direkt konuya da girebilirdik. "İyiyim. Sen de iyisin. Devam et ben dinliyorum."
"O kadar mı belli ediyorum?" Elini gür saçlarına atıp karıştırdı. "Önce Jimin ve Güzel'in tanışmasını sağlamam gerek. O yüzden sen sıranı beklemelisin." Yüzü düştü ve ellerini saçlarından çekti. "Ama istersen kendin tanışmayı deneyebilirsin."
"Nasıl yapacağım bunu?" Dedi. Beynimi sürekli çalıştırırsam yorulurdu! "Jungkook polisiye kitaplarını seviyor. Sen de bir tane al ve onun gözünün önünde oku. Eminim yanına gelecektir." Arkadaşlarımı mutlu etmeyi seviyordum. Herkes gözüne birilerini kestiriyordu. Sanırım bir ben kalmıştım. Umarım bir ömür geçireceğim kişi beni bulabilirdi.
"Sana güveniyorum." Güvenmese ayıp etmiş olurdu zaten. "Jungkook hyungun sınıfı 12-B." Dedim. Gitmek isterse diye bu bilgiyi ona söylemiştim.
İkimizde sınıfa gireceği sırada "Hoseok müdür seni çağırıyor." Dedi bir arkadaşım. "Neden çağırıyor?" Diye sorduğumda bilmediğini söyledi. Çantamı sınıfa bırakmak yerine müdürün odasına doğru gitmiştim. Acaba ne diyecekti? Bilmeden bir suç mu işlemiştim?
Gel sesini duyduktan sonra içeri girmiştim. İstemeden de olsa gerilmiştim. "Bugün kütüphanedeki nöbetçi sensin." Dedi. "Benim nöbetime daha birkaç gün var. Karıştırmış olmalısınız." Şu nöbet yüzünden derslerimi aksatıyordum. Her ne kadar sevmesem de yapmak zorundaydım. "Biliyorum ama öğretmenlerle beraber yeni bir karar aldık. Bu kararı da sen ve nöbet arkadaşın üzerinde denemeye karar verdik." Biz deney tahtası mıydık?
Dudaklarımı aralayacağım sırada kapı açılmıştı. "Beni çağırmışsınız müdürüm." Kulaklarım yanlış işitiyor olmalıydı çünkü ben Yoongi hyungun sesini duyuyordum. "İşte nöbet arkadaşında geldi." Dedi bana. "Nöbet mi? Son sınıflar nöbet tutmuyor ki." Ben de en az onun kadar şaşkındım.
"Yeni düzenlemeler yaptık. Şimdi gidin kütüphaneye. Sizi ara sıra kontrole geleceğiz." Tam şu an ağlamak istiyordum. Neden bu kararı benim üzerimde deniyorlardı? Neden bir başkası değil de bendim?! "Ben sınıflarınıza bildireceğim nöbetçi olduğunuzu. Mala bakar gibi bakmayı kesin ve kütüphaneye gidin."
Arkamda duran kişinin bu son cümleye sinirlendiğini hissedebiliyordum. Neyse ki bir şey dememişti.
Yoongi hyung önden çıkmış ve ben de arkasından onu takip etmiştim. Stresli bir gün beni bekliyordu.
_______
Umarım Taekook ve Namjin seviyorsunuzdur👉👈
🍎💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matchmaker Omega |Sope✔
RomanceHoseok Jimin'in isteği üzerine ona yardım eder. (Text-Düz yazı)