Kelime sayısı: 2936
Not: Doktorluk okudun fakat asıl işin bu değil. Bir Türk askeriydin ve işin gereği hem sen hemde meslektaşların çok fazla yaralanıyor. Bu yüzden doktorluk okumayı istemiştin.
Not2: Shıld ile çalışmak istememiştin. Çünkü daha sakin bir hayat kurmak için işini bırakmıştın zaten. Fakat büyük bir olay olduğu için gitmeye karar verdin.
Not3: Teknoloji ile aran baya iyi, bir Tony Stark olmasan da üstün bir zekaya sahipsin.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Laboratuvardan son gerekenleri de alarak evin kapısına ilerlemeye başladın. İstihbaratın sağlam olduğu için tereddüt ettiğin söylenemezdi. Gideceğin yerde Kış askerinin dışında iki kişinin daha tutsak olduğunu öğrenmiştin. Onların bilgilerine ulaşmak seni bir hayli zorlamıştı ama yinede en sonunda ulaşabilmiştin. Bulman gereken kişiler Maximoff ikizleri ve Kış askeri projesi için kullanılan James Buchanan Barnes'dı.
Haydra üstünün haritasını ezberlemen 2 gününü almıştı. Bina 4 katlıydı ve.yar altında gizli olan 3 katı vardı. Hepsini ezberlemiş, binayı avcunun içi gibi bileceğin hâle gelmiştin. Eksik var mı diye son bir kez kontrol etmiştin. Hazır olduğuna karar vererek zırhlı arabaya bindin. Maximoff ikizlerini ikna edip yardım edebilirdin fakat zihni oynanmış bir kış askerini sakin tutamazdın.
Üstün⬇️
(Düştüm Allah kaldırma .d)
Araç⬇️
Camları kurşun geçirmez, demiri ise oldukça sağlamdı. Hızlıca ormanlık alanın ortasında yer alan üstte sürüyordun. 2 gün sonra tekrar kış askeri tarafından saldırı yapılacağını öğrenmiştin. Bu kadar geç gelmenin sebebi ise onun hafızasını geri getirecek bir cihaz üzerinde çalışıyor olmandı. Ve tabi ikizlerin güçlerini kullanmaması için boyunlarına takılan cihazları etkisiz hâle getirecek birer cihaz yapman gerekmişti. Ve bu çokta kolay olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et
Fanfiction'Avengers ile hayal et' ilk defa hayal et kitabı yazıyorum. Ve devam ettirdiğim tek kitap olabilir. İçinde küfür, alkol vb. şeyler olacağı için yetişkin içerik olarak işaretlendi.