27.Bölüm/ Quicksilver

1.2K 51 18
                                    

Kelime sayısı: 832

Not: Bir mutantsın. 4 elementi kontrol edebiliyorsun.

Not2: Seni yenilmezler buldu ve ilgilendi. Seni bulduklarında 7 yaşındaydın.

kanliay1  'e itafen🤍

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°


Bu sefer de göreve gitmemiş olmanın sinirini yaşıyordun. Son 5 görevde olduğu gibi yine seni götürmemişlerdi. Son zamanlarda kendine hakim olmakta zorlanıyordun. Sanki güçlerini sen değilde duyguların yönetiyor gibiydi. Gittiğin son görevde zihnine girmişlerdi ve Tony bundan dolayı olduğunu düşünüyordu. Bruce ve Tony bunun için çalışmaya devam ediyorlardı fakat hâlâ bir gelişme olmamıştı. Bu durumlar ve onlara yardım edemiyor olmak senin sinirlerini iyice germişti.

Sinirini atmak için üzerini değiştirip çalışma odasına indin. Eline boks eldivenleri takarak kum torbasının karşısına geçtin.

Üzerindeki kıyafetler⬇️

Önce sakin kalmayı deneyerek normal bir şekilde kum torbasını yumruklarken içindeki sinire karşı koyamadın ve daha sert yumruk atmaya başladın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önce sakin kalmayı deneyerek normal bir şekilde kum torbasını yumruklarken içindeki sinire karşı koyamadın ve daha sert yumruk atmaya başladın. Sinirin iyice artınca en sert yumruğunu kum torbasına geçirdin. Fakat bunun yanı sıra bir şey daha olmuştu. Sinirin gibi güçlerine de hakim olamamıştın ve elindeki eldivenler yerini ateşe bırakmıştı.

Alevler elini sararken, eldivenin eriyerek yere damlıyordu. Yangın alarmı devreye girdiğinde derin bir nefes alarak üzerine damlalar halinde akan suyu seyrettin. Yavaşça yere bıraktın kendini. Sen yerde yatarken bir müddet sonra durmuştu yangın alarmı. Ellerindeki alevler ise çoktan suyla birlikte yok olmuştu.

Tam o sırada seni kameradan izleyen profesör Xavier, Tony'e dönerek konuşmaya başladı.

Xavier: Dediğin kadar var. Sirinlerine hakim olamıyor. Güçlerini yöneten kişi kendisi değil, duyguları olmuş. Bir müddet bizimle kalması daha uygun olacaktır Tony. Hem ne olduğunu anlayana kadar etrafa zarar vermesini de engellemiş oluruz dediğinde Tony başını sallayarak onayladı profesörü.

Yanlarında duran Quicksilver ise kameradan yerde yatan sana bakmaya devam ediyordu. Islanan saçların yerde boylu boyunca dağılmış, yüzünde ise bitkin bir ifade vardı. Buna rağmen güzelliğinden ödün vermiyordun. Profesör Xavier ise duyduğu düşünceler ile tek kaşını kaldırarak ona dönmüştü. Bunu sonraya saklayarak Tony'e döndü ve;

Xavier: Onunla, senin konuşman en iyisi olacaktır. Biz aşağıda bekliyor olacağız diyerek Quicksilver ile asansöre ilerlediler.

Yerden yavaşça kalkarak ıslak saçlarını sıktın. Sular saçından yere damlarken Tony'nin içeri girmesi ile kaşlarını çattın.

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin