39.Bölüm/Thor Odinson

1.2K 52 47
                                    

Kelime sayısı: 1271

Not: Haydra deneylerinden birisin, 4 elementi ve doğayı kontrol edebilirsin.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°


Haydra önemli bilgileri sakladıkları üst düzey güvenli bölgede çıkan yangını durdurmak için çabalarken, sen ise çıkarttığın yangın sayesinde elini kolunu sallayacak derecede rahat bir şekilde çıkmıştın Haydra üssünden. Sinirleneceklerini biliyordun ama asıl sinirlenecekleri şey odanın boş olduğunu öğrendikleri zaman olacağının farkındaydın. Sırtındaki dosyaların olduğu çanta ile ormanlık alana ilerlemeye devam ettin. Fury senin için bir arabayı çoktan ayarlanmıştı.

Bu boktan yerden kaçmayı çok uzun zamandır istiyordun ve en sonunda görüşmeyi başarabildiğin Fury sayesinde kendini güvence altına almıştın. Buradan daha öncede kaçabilirdin fakat gidecek bir yerin yoktu. Şimdi ise seni korumayı kabul etmiş olan S.H.I.E.L.D. ile burada kalmak için hiçbir sebebin kalmamıştı. Fakat sana karşılıksız bir şekilde iyilik yapan bu insanların yanına elin boş gitmek olmazdı. Türk adetleri, ne yaparsın ¯\_(ツ)_/¯

Önemli dosyaların bulunduğu çantaya sırıtarak yandan bir bakış attın. Sonunda geldiğin arabaya hızlıca binerek oradan uzaklaştın. Sen arabaya vardıktan 10 dakika sonra yokluğunu fark edebilmişlerdi anca. Ve bu senin için yeterli bir süreydi. Ne kadar nefret etsen bile kabul etmek gerekirdi. Haydra ajanlarını iyi bir şekilde eğitiyordu. Hiçbir konuda tolerans göstermez ve en ufak hata yapmayana kadar çalıştırırlardı. Ve sen bu sert eğitimde mükemmel bir ajan olarak geliştirilmiştin. Her şeyde olduğu gibi araba sürmek konusu da eğitim aldığın konular arasındaydı.

Önüne geldiğin Stark kulesi ile arabayı öylesine binanın önüne koyarak indin. Jarvis senin kim olduğunu sorduğunda ise onu takmadan kolundaki bilekliğe dokundun. Kendi tasarladığın bilekliğin her türlü enerji kaynağını kesebiliyordu. Sende bu sayede jarvis'in enerji kaynağını keserek içeriye girmiştin. Binayı savunmasız durumda bırakmamak için diğer bilekliğine dokunarak binayı ve bilgileri güvence altına almıştın. Güçlü olmanın yanı sıra oldukça zeki bir insansın ve bu her türlü kendinden emin bir insan olmanı sağlıyordu.

İçeriye girip hava gücün ile yukarıya çıktığında saldırıya hazırlanmış bir Avengers ekibi görmek seni şaşırtmamıştı. Onları takmadan sırtındaki çantayı Fury'e uzattın. Onlar gözlerini kısmış ve şüpheci bir şekilde sana bakarken, sen onları sadece gözünün ucuyla süzmüştün. Fury çantayı alarak içindekilere bakmaya başladığında bile saldırı pozisyonlarını bozmamışlardı. Fury gördüğü dosyalar ile yüzündeki sırıtmaya engel olamamıştı.

Fury: Bu küçük hediyenin sebebini öğrene bilir miyim Miss. Y/S/N?

Y/N: Türk adetleri Fury, elim boş gelemezdim dedin sırıtarak. Diğerleri size anlamsızca bakarken Fury dosyaları Steve vermişti. Steve ise gördüğü dosyalar ile donup kalmıştı. Şaşkınlık ile sana bakarak konuştu.

Avengers ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin