Oy sınırı : 650 (İki bölüm ardarda geldiği için.)
10.Bölüm
*-Ne istiyorsun? -Seni istiyorum.*Göğüsümde uyuya kalan Miraç'a bir bakış attım. Minik kollarını belime sıkı sıkı sarmış , kafasını da göğüsüme koyarak uyuya kalmıştı.
O mesaj geldikten sonra kimseye belli etmeden arşivlemiş ve bir şey olmamış gibi davranmıştım. Bugünü berbat edecek halim yoktu.
Miraç ve Minel bana da hediyelerini vermiş , Meriç ise diğerlerine hediyelerini verirken bana vermemişti.
Bunu fazla takmayarak yavaşça yerime iyice yerleştim. Sağlam kolumu Miraç'ın saçlarına çıkarırken yavaşça okşamaya başlamıştım.
Saat çoktan 02.00'ı geçmişti.
Arda , Ayla , Minel , Umut ve Ata birbirleri ile uğraşırken yanımdaki hareketlilik ile oraya döndüm.
Meriç gelmişti.
"Belin , kolun ağrımıştır , alayım istersen Miraç'ı." Dediğinde kafamı iki yana salladım.
"Yok ağrımadı , iyiyim ben." Dediğimde kafası ile onaylayıp arkama bir yastık koydu.
"İyi anlaştılar baksana." Dediğinde tebessüm ettim.
Kardeşlerimin mutlu olması beni de mutlu ediyordu. Minel , Miraç ve Meriç bizim uzun zaman sonra ilk arkadaşlarımızdı.
"Evet. Normalde pek fazla kişiyle arkadaşlık yapmazlar ama Miraç'ı ve Minel'i sevdiler."
"Minel de öyle. Malum olaydan sonra..." Dedi ve yutkundu. Zor olmalıydı onun için. Çok zor... Ardından devam etti.
"Miraç ve benden başka hiçkimse ile konuşmuyordu bile. Kardeşlerin ona iyi geldi."
"Sevindim." Dedim sağ elimi Miraç'ın saçlarından çekip Meriç'in fazlası ile geniş omzuna koyarken.
Ellerim ona temas ettiği an bedeni titremişti.
"Meriç... Kendini yalnız hissetme. Eğer konuşmak istersen ben dinlerim. Şu hayatta yaptığım tek iyi şey bu sanırım." Dediğimde kıkırdadı.
"Emin ol tek bu değil..." Diye mırıldandığında duymadığımı düşünüyor olmalıydı.
"Efendim?" Dedim duymamış gibi.
"Şey diyordum , tabi olur. Eğer bir gün kendimi hazır hissedersem konuşacağım ilk kişi olacaksın." Dediğinde dudağımın sol kenarı kıvrıldı.
"Bu arada sen de kendini yalnız hissetme. Benimle konuşabilirsin. Kardeşlerine dertlerini , üzüntülerini yansıtmamaya çalıştığını farkındayım. Ama bana yansıtmaktan çekinme. Sana bir hayat borçluyum ben , ki olmasam bile seni iyi hissettirmek beni mutlu eder."
"Teşekkür ederim... Bir gün... Bir gün neden olmasın?"
"Ada..." Dediğinde gözümü denizden çekip ona çevirdim.
"Efendim?" Dediğimde cebinden bir kutu çıkarttı.
İçinde iki tane yüzük vardı."Sana yüzük aldım ama normal bir yüzük değil. Bak bu taşı aslında bir düğme. Üç kez ardarda bastığında benim yüzüğümde ışık yanacak ve GPS aktifleşecek. Bu senin tehlikede olduğunu gösterecek. Her zaman yanında olamam belki ama başına bir şey geldiği an orada olacağım. Doğum günün kutlu olsun Ada."
Gerçekten üst üste 3 kez baktığımda diğer yüzükteki ince şerit kırmızıya dönmüştü.
"Ben çok teşekkür ederim." Dediğimde yüzüğü eline aldı.
"Takabilir miyim?" Dediğinde onu onaylayarak sağ elimi uzattım.
O yüzüğü işaret parmağıma taktığında diğer yüzüğü de kendi yüzük parmağına takmıştı.
"Bunu hiç çıkartma , olur mu?"
"Çıkartmam."
İkimiz de öylece birbirimize bakarken telefonuma gelen mesaj sesi ile kendimize geldik.
Ben hemen telefonumu alıp bakarken mesajın yine bilinmeyenden geldiğini görmüştüm.
Gelen : Bilinmeyen Numara
-O şerefsize söyle , senden uzak dursun. Onun da kellesini almak istemem!Gönderilen
-Kimsin? Ve bu seni neden alâkadar ediyor KATİL PSİKOPAT?Gelen : Bilinmeyen Numara
-Ben mi? Ben senin müstakbel kocanım, bebeğim. İnsan hiç müstakbel kocasına Katil Psikopat der mi?Gönderilen
- Niye karşıma çıkmıyorsun o zaman? Korkuyor olmalısın tabi. Korkak insanlar kaçar , sen de kaçıyorsun hatta kim olduğunu bile söyleyemeyecek kadar korkuyorsun...Gelen : Bilinmeyen Numara
- Az kaldı bebeğim , merak etme. Çıkacağım karşına. O itin kellesini de alacağım.Gönderilen
- Ne istiyorsun benden?Gelen : Bilinmeyen Numara
- Seni istiyorum. O minik gamzeni , gülümsediğinde hayran bırakan dudaklarını , kardeşlerine bakarken parlayan kömür karası gözlerini ve içine herkesin sığabileceği kadar büyük olan kalbini istiyorum.Gönderilen
- Neden , ruh hastası mısın?!Gelen : Bilinmeyen Numara
- Hayır çünkü seni seviyorum..
.
.♥️ Yeni bölümü nasıl buldunuz?
♥️ Kim bu bilinmeyen?
♥️ Meriç'in hediyesi nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖRDÜZLER •GRİ SERİSİ 1•
Teen Fiction"Üzgünüm... 1 kelime 7 harf ama verdiği acı... Kelimelere , harflere sığamayacak bir acı... Siz beni bu kelime ile terkettiniz... Ben de bu satırlarla... Ölmüşüm ben... Diyorlar ya insan kalbi durduğunda değil unutulduğunda ölür diye. İşte ben dün k...