12

17.3K 1.6K 546
                                    

12.Bölüm
*Bugünün acısı , yarın hissedeceğim gücün olacak.*

(Oy Sınırı: 620 Oy)

...
Yıl 2014 - Ada 10 yaşında

"Ata boşver dışarıda ne işimiz var?" Dedi minik Ada telaşla etrafa bakarken.

Anne babası evde yoktu ama kardeşlerini riske atmak istemiyordu.

"Ada gel , bir şey olmaz. Baksana Arda Gürhan gittiğinden beri ne halde. Biraz moralini düzeltmemiz ve arkadaş bulmamız lazım."

"Ama Ata eğer birisi görürse daha kötü şeyler olur."

"Ada sen Arda'nın iyiliğini istemiyor musun?"

"Olur mu öyle şey? Tabiki istiyorum!"

"İyi o zaman hadi. Söz veriyorum bir şey olmayacak. Tüm suçu üstleneceğim." Diyerek evden çıkmıştı Ata , Arda ve Ayla ile.

Ada gerginlikle yutkunup evin anahtarını aldı ve onların peşinden gitti. Tabiki suçu Ata'nın üstlenmesine izin vermeyecekti...

Bahçeye çıktıklarında Ada hemen gidip Ayla'nın elini tuttu. Onu yalnız bırakmak istemiyordu.

Hepbirlikte ileride oynayan çocuk grubunun yanına gittiler. Ata liderliği üstlenerek konuşmaya başladı.

"Merhaba ben Ata. Bunlar kardeşlerim Ayla , Arda ve Ada." Dediğinde seksek oynayan çocuklara onlara dönmüştü.

Çocukların hiçbiri onlara yanaşmak istememişti. Onların annesinin ne kadar korkunç bir kadın olduğunu biliyor , korkuyorlardı.

Ayla ve Arda fazlasıyla üzülmüştü çocukların onlardan uzak durmasına.

Ata da bunu gördüğünde ortaya bir fikir atmıştı.

"Hadi biz de dördümüz oynayalım. Ne olacak ki?" Dediğinde hepsi onaylamış ve saklambaçta karar kılmışlardı.

Ada , hava neredeyse kararmışken bunu doğru bulamamış ama kardeşlerine de kıyamamıştı.

"İlk ebe Ada olsun!" Diyen Ayla ile Ada duvara geçerek saymaya başlamıştı.

20'ye kadar saydığında arkasını dönmüş ve onları aramaya başlamıştı.

Dakikalarca tüm mahalleyi gezmiş ve artık telaşlanmaya başlamıştı.

Tam iki binanın önünden geçerken ara boşluktan gelen ses ile hızla oraya yönelmişti.

"İmdat!" Diye çığlık atıyordu Ayla.

Eline de yerde bulduğu cam bira şişesini almıştı.

Binanın ara boşluğuna daldığında bir ayyaşın Ayla'yı sıkıştırdığını gördüğünde hiç düşünmeden elindeki cam şişeyi adamın kafasına atmıştı.

Zaten sarhoş olan adam kafasına aldığı darbe ile yere yığılmıştı. Kırılan şişenin camlarının bir kısmı adamın kafasını ve boynunu keserken bir kaç parça da Ada'ya denk gelmişti.

Yerde kanlar içinde yatan adamı ve kesinlen yüzünü gözardı etmeye çalışarak ağlayan Ayla'nın yanına çökmüş ve gözlerini kapatarak sarılmıştı.

DÖRDÜZLER •GRİ SERİSİ 1•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin