"Oh, çoktan gelmişsin bile."
Talim odasına giren Hansol şaşkınlıkla sarı saçlı bedene bakarken Dejun sessizce hedefleri izliyor, kendince iç savaş veriyordu benliğiyle.
"İlk olarak hangi silahı denemek istersin onu öğrenelim. Ya da eline hangisinin yakışacağını."
Üstü örtülü masaya kadar çekti Dejun'u Hansol, elini sıkı sıkıya tutmuş, kaçmasını engellemek istercesine dibinden ayırmıyordu bedenini de.
"Şimdi örtüyü kaldıracağım, bana beğendiğin silahı göster."
Sessizce başını sallasa da bedeni kaskatı kesilen Dejun tir tir titriyordu. Hansol da bunun farkındaydı ki elini bırakıp belinden tuttuğu bedeni kendine çekmiş, arkadan usulca sarılıp kulağına nefesini vermişti yavaşça.
"Sorun yok, hepsinin şarjörü boş..."
Kulağındaki kalın ses ve bedenini kaplayan sıcaklıkla gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi Dejun. Gözlerinin önünden kanlı görüntüler silinirken Hansol'un sesi bastırmıştı kulağına dolan çığlıkları.
"Aç örtüyü."
Yavaşça sallanmaya başlayan bedenle kendini usulca sallanırken bulan Dejun mayışmış gibiydi adeta. Sadece kulağını yalayıp geçen sese itaat ediyor, kötü anılarının kendisini ele geçirmesine izin vermiyordu.
"Hangisini sevdin?"
Kulak memesinde hissettiği ıslak sıcaklık ile gözlerini açan Dejun elini yavaşça masaya uzattı ve parmaklarının ilk değdiği silahın ahşap kabzasını kavrayıp yavaşça sıktı.
"B-bu."
Dejun'un kulak memesini rahat bırakıp beğeniyle başını salladı Hansol, güzel seçim yapmıştı Dejun lakin silaha bakmamak için gözlerini yeniden kapatmıştı hızla.
"VSS, Vinovka Snaiperskaja Spetsialnaya, sovyetler birliği döneminde özel operasyonlar için Petr Serdjukov'un önderliğindeki ekip trafından özel geliştirilmiş bir silah."
Belindeki bir elin uzaklaşıp silaha doğru ilerlediğini hissetti Dejun, işte başlıyordu.
"9x39 mm sp-5 veya sp-6 armor piercing özellikli subsonic ammunition kullanır bu bebek. Şarjörü 10 veya 20 mermi alabiliyor. Boş ağırlığı 2.6kg, pso-1 dürbün ve dolu şarjörle de 3.41kg."
Duyduğu sesler ve uzun bedenin kıkırdaması ile olanları anlayabiliyordu Dejun, Hansol silahı eline almıştı.
"Toplam uzunluğu 894mm, namlu uzunluğu ise 200mm."
Gözlerini yavaşça açıp Hansol'a bakmak istedi Dejun, fakat alnına dayanan silahı görmesiyle donakalmış, kulaklarına yeniden dolmuştu çığlık sesleri. Elleri gözlerinin önüne gelen görüntüyle titrerken nefes alamadığını hissetmişti Dejun.
"Diren Dejun, fobine karşı diren, onu ancak böyle yenebilirsin."
Hansol'un sesini duymuş, fakat gram tepki verememişti, annesinin çığlıkları bir türlü kesilmiyor, kanla kaplı beyaz elbisesi gözlerinin önünden gitmiyordu.
"Xiao Dejun, bana ne kadar güçlü olduğunu göster."
Hansol'un sesi annesinin çığlıklarına karışırken derin bir nefes verdi Dejun. Titremesi geçmiş, bedeni gevşemiş, gözlerini bambaşka bir koyuluk ele geçirmişti.
"Anlatmaya devam et, bu silahla ilgili her şeyi bilmek istiyorum Hansol."
Hansol'un elindeki silaha gözlerini dikip sinirle tısladı Dejun, bu hareketi iri gözlü bedeni güldürmüştü.
"Her ne kadar susturucu kolay taşıma amacıyla sökülebilir olsa da, susturucu olmadan ateşlenmesi önerilmez; namlu tasarımı susturucu için yapılmıştır."
Silahın susturucusunu söküp Dejun'un ellerinin arasına bıraktı Hansol, gözleri neşeyle kısılmıştı.
"İncele."
Başını sallayıp kendisine denileni yapan Dejun silahı yavaş yavaş söken Hansol'un eline verdiği her parçayı tek tek inceliyor, arada aklına takılan detayları soruyordu.
"Peki ya ne tür bir silah olarak geçiyor bu?"
"Otomatik keskin nişancı."
Hansol öğrencisinin sorularını asla bekletmeden peşisıra cevaplıyordu ki, Dejun oldukça meraklı bir öğrenciydi.
"Dejun, silahı eline almak ister misin?"
Hansol'un sorusuyla hızla başını iki yana salladı Dejun, şu an bir silaha sessizce bakıyor olması bile bir mucizeydi.
"Hayır, istemiyorum."
"Pekâlâ..." Dedi Hansol silahı yeniden masaya koyup örtüyü hızla silahların üzerine örterken. "...O hâlde ilk dersimiz bitti. Başka sorun yoksa odana geç ve dinlen."
✧✧✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
action figure | hanjun
Action"Orada sahnelerde zıplayıp duran zalim aksiyon figürleri gibiydin, şimdiyse miyavlayan yavru bir kediden farkın yok." ✧✧✧ Nectar [Kunren] kitabındaki Hanjun çifti için yazılmış bir minific. Kitaplar birbirine bağlantılı, önce Nectar'ı okuyunuz lütfe...