14

140 17 13
                                    

Jjhans

📍Konum

bekliyorum.

X140D37

Ne?

Gelemem, bugün kafe çok yoğun!

Jjhans

Eğer o kafeyi silah zoruyla boşalttırmamı istemiyorsan acele et Dejun.

Beklemeyi sevmediğimi iyi biliyorsun.

X140D37

Ben...

hemen geliyorum.

Jjhans

Güzel,

bekliyorum.

✧✧✧

Personel odasında hızla giyinen beden derin bir nefes verip hazırlanmaya devam etse de içindeki kötü hissi bir türlü bastıramadı. Böyle yoğun bir zamanda arkadaşlarını yalnız bıraktığı için üzülüyordu fakat Yangyang ve Renjun sorun olmadığını söyleyerek onu personel odasına şutlamıştı.

Renjun her zamanki gibi mutfakta siparişleri hazırlarken Dejun'un yerini Kun dolduruyordu. Yangyang ise sevgilisi Kunhang'ı aramış, izin gününde olduğunu öğrendiği gibi yanına çağırmıştı. Telefon konuşmasını duyan biri olarak Dejun, Yangyang'ın içindeki sinirli şeytanı bir daha görmek istemediğine dair Tanrıya özel bir istekte dahi bulunmuştu.

"Görüşürüz!"

Koşarak kafeden çıkan Dejun saatine bakıp durağa doğru koşarken önünde acı bir fren yapan araçla kendini son anda geriye atmış, nefes nefese arabadan çıkan kırmızı saçlı bedene bakmıştı.

"Yuta?"

"Atla."

Başını salladı ve ön koltuğa attı kendini Dejun, nefes nefeseydi ve Yuta gelmese geç kalacağına adı kadar emindi. Araba hızla yol alırken arkada oturan bedeni fark etti Dejun, daha önce bu siyah saçlı adamı gördüğünü sanmıyordu. Merakla Yuta'ya döndü cevaplar için Dejun, kızıl saçlı beden gözlerini yoldan ayırmasa bile anlamıştı sarı saçlı gencin sorusunu.

"Jung Jaehyun, Hansol'un benim için ayarladığı bir koruma."

"Korunmaya ihtiyacın olduğunu bilmiyordum."

Dejun keyifle sırıttığında Yuta gözlerini bir anlığına yanındaki bedene çevirdi ve öldürücü bir bakış attı, Dejun anında susmuştu. Yola geri dönen kızıl saçlı beden söylenerek araba sürmeye devam ederken Dejun biraz da olsa kendini rahatlatmak adına arkada oturan bedene döndü gülümseyerek. Tabii bunu rahat bir şekilde yapabilmesi için dizlerini koltuğa bastırmış ve arkaya dönmüştü.

"Merhaba, ben-"

"Xiao Dejun'sunuz, biliyorum. Ji Hansol'u bırakıp gitse bile ölmeyip hayatta kalan yegane kişi."

action figure | hanjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin