"Hansol..."
Kendisine seslenen eşiyle gözlerini filmden ayırmasa bile cevap verdi Hansol. "Hm?"
"Saçımı çekiyorsun."
Dejun sinirle eşinin eline vurup kucağından kalktığında Hansol şaşkınlıkla çevirdi başını. Filmin başından beri Dejun'un saçlarını okşadığını sanıyordu. Canını yaktığından bir haberdi.
"Özür dilerim bebeğim, fark edememişim..."
Gülerek başını iki yana sallayan Dejun az önce başını koyduğu dizlere kurulup yavaşça sallandı ve kafasını kaslı göğse sürttü. "Sıkıldım, filmi de sevmedim."
Dejun'un beline kollarını sarıp daha da birleştirdi bedenlerini Hansol, sıcacıktı kalın kaşlı beden. Sıcacık ve güvenli...
"Öpeyim mi seni?"
Dejun'un çenesinden tutup başını kaldıran Hansol'un soruyu soruşu o kadar tatlıydı ki kıkırdamadan edemedi Dejun, başını sallayıp eşine biraz daha sırnaşırken benzer bir ses tonuyla verdi cevabını. "Öp."
Gelen izinle birlikte yumuşak dudaklar birbirini bulurken nefesler birbirine karışmış, bedenler tek vücut olmanın hazzıyla yanıp tutuşmuştu. Dejun kollarını Hansol'un boynuna dolarken alt kısımları birbirine usulca sürtünmüş, kaçak bir inleme dökülmüştü minik bedenin dudaklarından.
"Ahm..."
Hansol duyduğu inlemeyle Dejun'un belinde olan kollarını hızla indirdi ve kalçalarını kavradığı gibi ayaklandı. Dejun düşmemek için uzun boylu bedene daha da yapışırken dudakları bir an olsun ayrılmamıştı. Taa ki sırtı duvara az da olsa sert çarpan Dejun'un acı, kısık inlemesine kadar.
Hansol zarar verdiği endişesiyle kocaman açtığı gözleriyle nefes nefese Dejun'a bakarken ufak bir küfür savruldu minik bedenden. "Siktir, bu çok ateşliydi."
Duyduklarıyla güldü ve kasıklarını duvarla arasında kalan bedene sürterken nefesini boynuna verdi Hansol. Dejun bu sırada gözlerini kapatıp başını yana yatırmış, boynunu siyah saçlı bedene açmıştı.
"Ne o, seni duvarlara vura vura becermemi mi istiyorsun Xiao Dejun?"
Bir şey demedi, diyemedi Dejun. Zaten demesine de gerek kalmadan Hansol eşinin üzerindeki tişörtü bir çırpıda çıkarıp yere atmış, kendi tişörtünü çıkarırken de düşmemesi için bacağına oturtmuştu minik bedeni. Sessizce Hansol'u izlerken dudaklarını ısırmadan edemedi kalın kaşlı olan, eşinin bedeni oldukça ateşli ve baştan çıkarıcıydı.
"Sevişirken canımı yakman hoşuma gidiyor."
Hansol'un kulağına fısıldayan Dejun kıkırdayarak geri çekilirken siyah saçlı beden duyduklarıyla sırıtmış, yeniden kalçalarından tuttuğu bedenin kasıklarına itmişti kendini. Fütursuzca birbirine sürtünen bedenlerine ek olarak dudakları üstünlük savaşına girince işler epey kızışmıştı.
"Seni on saniyeliğine bırakacağım Dejun. On saniye içerisinde üzerini tamamen soymazsan, kalanları yırtarak çıkaracağım."
Öpüşmelerine ara veren Hansol alınlarını birleştirip nefesini şişmiş dudaklara verdiğinde kalın kaşları çatıldı Dejun'un. Üzerindeki dar pantolonu on saniyede çıkarması imkansızdı...
Aklına gelen gerçekle kaşları daha da çatıldı. Hansol'un hiç sevmediği pantolonu buydu, şimdi de onu paramparça etmek için bir sebep geçmişti eline ve Dejun bunu engellemek zorundaydı. Eşinin aksine en sevdiği pantolonuydu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
action figure | hanjun
Action"Orada sahnelerde zıplayıp duran zalim aksiyon figürleri gibiydin, şimdiyse miyavlayan yavru bir kediden farkın yok." ✧✧✧ Nectar [Kunren] kitabındaki Hanjun çifti için yazılmış bir minific. Kitaplar birbirine bağlantılı, önce Nectar'ı okuyunuz lütfe...