Hasta yatağında yatan bedene bakarken burnunu çekti Xiao Dejun. Makinelerin arasında soluk yüzüyle hayata tutunmaya çalışan Hansol'a bakarken bacakları titriyor, güçlü kalmaya çalışıyordu fakat bu neredeyse imkansızdı. Bir yanındaki Yuta, diğer yanındaki Jaehyun, arkasında ona endişeyle bakan arkadaşları da umurunda değildi, kalbi kan ağlarken beyni kırmızı alarm veriyor, intikam isteği tüm vücudunda dolaşıyordu.
"Yuta." kısık sesiyle yanındaki bedene döndü Dejun kırmızı gözlerini üzerine dikerken. Yuta bu hareleri daha önce çok kez görmüştü Dejun'un gidişinin ardından Hansol'da. O kadar benziyordu ki ikili birbirine onca farklılığa rağmen...
"Evet?"
"Hansol'un adamlarından en iyi istihbaratçı kim?"
Yuta'nın bakışları Renjun'in yanında oturan Kun'a kayarken Kun derin bir nefes verip minik sevgilisinin elini bırakmış ve ayağa kalkmıştı. Dejun sessizce baktı kendisine merakla bakan Kun'a. Eskiden Hansol'a çalıştığını biliyordu fakat alanını yeni öğrenmişti.
"Bana kim olduklarını bul Kun, sadece isim istiyorum senden. Gerisini kendi ellerimle halledeceğim."
Dejun'un söyledikleriyle herkes şoka girerken Yuta kolunu tuttu hızla sarı saçlının, Dejun ifadesiz yüzüyle ona dönerken korkuyla geri çekildi kırmızı saçlı beden.
Renjun, Yangyang ve Kun şaşkınlıkla Dejun'a bakarken Jaehyun sarı saçlı bedeni kolundan tuttuğu gibi çıkardı odadan, boş bir oda bulana kadar sürükledi peşinde ve Dejun gram şikayet etmedi. Sonunda açtığı kapıyla boş odaya giriş yapmışlar, Jaehyun önden girip peşinde sürüklediği bedeni içeri soktuğu gibi kapıyı kapatmıştı.
"Sen delirmişsin."
Jaehyun'un dedikleriyle gözünü dahi kırpmadan ona baktı Dejun. Teni solgun, bakışları kırmızı ve dudaklarını saran gülümseme korkutucuydu. Siyah saçlı beden kolundaki elini hızla çekip birkaç adım geriye giderken Dejun derin bir nefes verip gözlerini kapatan saçlarını geriye itekledi.
"Hansol şu an adamları ile ilgilenecek durumda değil ve hiç şüphesiz büyük bir kaos hakim. Kaos durumlarını iyi bilirim, babam bu yüzden kaybetti zamanında Hansol'a karşı, içimizdeki hainler haber uçurdu ve içten içe yıktı bizi Hansol."
"Dejun, bak aynı şey değil."
"Aynı şey." Dedi Dejun Jaehyun'un üzerine doğru yürürken. Hareleri kararmıştı sinirden. "Lanet olsun ki aynı şey ama bu sefer kontrolü ben ele alacağım. An itibariyle Hansol'un yerine geçtiğimi ilan ediyorum, o hastayken her şeyle bizzat ben ilgileneceğim."
"Çıldırmışsın Dejun, daha bir silahı bile eline alamıyorsun sen."
Jaehyun'un dedikleriyle gözünü kapattı ve güldü Dejun. Aklına ilk eline aldığı silahı veren yeşil saçlı beden gelirken pantolonun içine gizlediği silahı yavaşça çıkardı ve elindeki silahı gözler önüne sererken harelerini kendisine korkuyla bakan Jaehyun'a sabitledi.
"Beni çıldırtanlar düşünsün bundan sonra."
Silahın şarjörünü açıp içindeki mermilerin yere düşmesine izin veren Dejun içinde tek mermi bıraktı ve kapattı silahı, eski yerine yerleştirip odadan çıkarken Jaehyun yerdeki mermilere bakıyordu.
"Sikeyim...kafayı yedi."
✧✧✧
"Burada olmak biraz garip hissettiriyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
action figure | hanjun
Action"Orada sahnelerde zıplayıp duran zalim aksiyon figürleri gibiydin, şimdiyse miyavlayan yavru bir kediden farkın yok." ✧✧✧ Nectar [Kunren] kitabındaki Hanjun çifti için yazılmış bir minific. Kitaplar birbirine bağlantılı, önce Nectar'ı okuyunuz lütfe...