16

120 15 16
                                    

1K için gerçekten çok teşekkür ederim, bu kitabın benim için anlamı büyük. Çok severek yazıyorum umarım siz de seviyorsunuzdur 💚

İyi okumalar!

✧✧✧


"Hayır, bak kesinlikle ilk adımı atan olma yoksa ilk sen ölürsün." Jaehyun sinirle başını sallayıp Dejun'un kendisine attığı tekmeyi savuştururken Dejun hırslanmış, yeniden atağa geçmişti siyah saçlı bedene doğru. "Doğru anı bekle Xiaojun."

Dejun'un kolundan tutup bedenini ters çeviren Jaehyun pek de nazik olmayan bir tavırla yere attı sarı saçlı bedeni. İnleyerek başını geriye attı ve yattı Dejun. Bedeni bu zamanlarda çok zorlanıyordu fakat dayanabilirdi. Çok daha zor yakın dövüş eğitimlerini Hansol ile yapmıştı zamanında nasıl olsa.

"Vücudun olması gerekenden hafif ve cılız. Senden kat be kat güçlü olan birine yenilmen kaçınılmaz."

"Nasıl bir yol izlememi istersin peki?"

"Sinsi." Dedi Jaehyun elini çenesine koyarken. Bu sırada Dejun ayağa kalkmış, merakla siyah saçlı bedenin diyeceklerini bekliyordu. "Senden bir yılan olmanı istiyorum Dejun, ne yaptığını bilen, akıllı bir yılan."

"Yılan mı?"

Dejun saçlarını karıştırıp dudaklarını büzdüğünde Jaehyun başını salladı ve gülümsedi. Öylece kendisine bakan bedenin aurası ona yılan hissiyatı veriyordu ve bence yılan, Xiao Dejun'a en çok yakışan rol olabilirdi.

"Eğer hakimiyetini bir an olsun kaybetmezsen, bir aslanı bile yenebilirsin Dejun."

Ormanlar kralı, gücün temsili olan aslanı.

Gözleri neşeyle parıldadı ve iç çekti Dejun. Bu gece planlarını uygulamaya koymak için yola çıkacaktı ve şimdiden yılan olma fikri kabul görmüştü içten içe.

"Sana bir taktik göstereceğim Dejun. Bunu en zor anında kullanabilirsin ama iki silaha birden ihtiyacın olacak."

"Neyin var göster bana Jaehyun."

✧✧✧

Dejun pantolonun içine sıkıştırdığı silaha bakarken aklına hasta yatağında makineye bağlı olarak yaşama tutunmaya çalışan sevgilisi geldiğinde iç çekti sessizce. Birazdan Jaehyun, Kun, Yuta, Yuta'nın ajan sevgilisi Sicheng ve birkaç adamıyla çıkacaktı evden. Kendisine zarar vermeye çalışan fakat Hansol'un yaralanmasına neden olanların bu dünyadan cehenneme gittiğine emin olacak, sevgilisinin yanına geri dönecekti.

"Jaehyun, sen Yuta ve Sicheng arka kapıdan gireceksiniz. Ben ve Kun işaret verene kadar bekleyin."

"Seninle ben gelsem daha iyi olur Dejun. Hem bak sayıca az olmanız iyi olmaz."

"Az olduklarını kim söyledi?"

Jaehyun gelen sesle arkasındaki bedene dönerken kaşları şaşkınlıkla havalandı, donakaldı bedeni. Çıt çıkmadı kimseden, öksürdü Dejun gerilen ortam yüzünden ve kısık sesle mırıldandı.

"Ona ihtiyacım vardı, geçmişinizi sonradan öğrendim."

"Önemi yok Dejun, ikimiz de profesyoneliz. Eminim ki birbirimizi görmezden gelebiliriz."

action figure | hanjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin