Bu bölümde Nectar'da olan olaylar direkt atlanmış, finalde yaşanılanlardan sonrası kaleme alınmıştır.
İyi okumalar!
✧✧✧
"De-Dejun!"
Yangyang nefes nefese personel odasına girdiğinde Renjun ve Kun'a cupcake süslemesinde yardım eden Dejun merakla başını kaldırmış, nefes nefese kalmış olan Yangyang'a anlam vermeye çalışmıştı.
"Bir sorun mu var Yang?"
"JI HANSOL!" Titreyen parmağını kapıya doğru çevirdi ve gözlerini kapatıp çığlık atmaya hazırlanır gibi bir hâle büründü Yangyang. "KAFEYE GELDİ!"
Duyduklarıyla ayaklandı mutfakta bulunan herkes. Kun hızla çekmecedeki silahı eline alırken Dejun cebindeki yüzüğü parmağına takıp derin bir nefes verdi.
"Tamam, öncelikle sakin olalım. Büyük ihtimalle beni görmeye gelmiştir, siparişini almaya gideceğim. Kun, sen Renjun ile burada kal. Yangyang sen de kasaya geç."
Dejun'un dedikleriyle Kun başını sallamış, Renjun sevgilisinin beline sarılıp başını sırtına gömmüştü. Onların bu görüntüsüne gülümseyip mutfaktan çıktı Dejun, Yangyang da hemen arkasından geliyordu.
"Yangyang ne olursa olsun, sakın bizim olduğumuz tarafa gelme. En kötü durumda bile mutfağa gir, Kun ve Renjun'i de alıp karakola koş. Hendery'nin yanından da ayrılmayın."
Başını sallasa da dudaklarını büzüp arkadaşının elini tuttu Yangyang, korkuyordu istemsizce.
"Dikkatli ol sen de."
"Merak etme, onu iyi tanıyorum."
Yangyang'ın yanağını sıkıp kıkırdadı ve beline önlüğünü geçirip derin bir nefes verdi Dejun. Eline aldığı küçük not defteri ve kalemle yavaşça yeşil saçlı bedenin olduğu masaya doğru ilerlerken içten içe kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Hoşgeldiniz."
Koltuğunun altına sıkıştırdığı menüyü Hansol'un önüne bırakıp zerre göz teması kurmadan sessizce başında bekledi Dejun. Bu sırada Hansol da menüyü inceliyor, ara sıra başını sallıyor ve karar vermeye çalışıyordu. Dışarıdan biri görse ikiliyi iki yabancı zannederdi lakin onlar yabancı olamayacak kadar iyi tanıyordu birbirini.
"Karar veremedim bir türlü, hepsi birbirinden güzel gözüküyor. Sizin bir öneriniz var mı?"
Menüyü kapatıp gülümseyerek Dejun'a dönen Hansol'un yüzündeki gülümseme sahte, harelerindeki koyuluk gerçekti. Dejun da o harelerin ne istediğini çok iyi biliyordu fakat söz verse de yapamazdı.
"Red velvet." Dedi Dejun menüyü açıp kırmızı keki Hansol'a gösterirken. "Yanına da milkshake, en çok tercih edilen ikilimizdir."
"Peki siz sever misiniz?"
Menünün üzerindeki Dejun'un elinin üstüne elini koyan Hansol gülümsemesinden ödün vermeden konuştuğunda Dejun da gülümsedi lakin kalın kaşları sinirden titriyordu.
"Ben tatlı sevmem."
Güldü ve elini çekip sandalyesinde geriye yaslandı Hansol. Dejun eskisi gibi olmak için söz verse de yapamıyordu ki, Hansol zaten yapamayacağını biliyordu.
Kolay mıydı öyle birden eskisi gibi olmak?
"Seçiminize güveniyorum."
Hansol'un dedikleriyle menüyü hışımla çekip mutfağa doğru yürüdü Dejun fakat arkasında ıslık çalan beden yüzünden durmuş, sinirle ona dönmüş ve orta parmağını kaldırıp koşarak gözden kaybolmuştu.
Neyseki müşteri yoktu kafede Hansol'dan başka, bu yüzden olayları gören Yangyang gülmemek için kendini tutmuş, Dejun içeriye girer girmez arkasından mutfağa koşmuştu.
Lila saçlı gencin de mutfağa girmesiyle telefonuna sarıldı Ji Hansol, hattın diğer ucundaki Yuta merakla diyeceklerini bekliyordu.
"Evet?"
"Şu Liu Yangyang'ı araştırsana, Dejun ile aralarında ne var bilmek istiyorum."
"Hansol..."
"Araştır dedim Yuta."
Telefonunu kapatıp masaya koyan yeşil saçlı beden ıslık çalarak kafeyi, Nectar'ı, incemeleye başladı gözleriyle. Sade ve şık bir kafeydi Nectar, iç mekan tasarımını Dejun'un üstlendiğine yemin edebilirdi Hansol, çünkü tam da Dejun'un tarzına görseydi içerisi.
Sade, ama şık.
"Aynı senin gibi güzelim."
Masasına tepsiyle gelen Dejun'a gülümseyerek baktı Hansol, tabii Dejun ne olup bittiğini anlamadığı için bir süre şaşkınlıkla donakalmış, fakat üzerindeki koyu bakışların ürpertisi tüm vücudunu sarınca pastayı ve milkshake'i bırakıp uzaklaşmak istemişti masadan.
Döndü, lakin bileğinde hissettiği parmaklar yüzünden durmak zorunda kaldı.
"Hiç değilse yanımda kalamaz mısın?"
✧✧✧
Gecikmiş bir bölüm, HAPPY XIAOJUN DAY 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
DEJUN'UMUN DOĞUM GÜNÜ ŞEREFİNE BİR BÖLÜM DAHA YAZAYIM DEDİM AMA GEÇ KALDIM BİRAZ 😭😭😭
Beni tanıyan bilir, Dejun'un yeri bende çok ayrıdır ki, onun için her şeyi yaparım 🥺
Doğum günün kutlu olsun minik bebeğim, seni çok ama çok seviyorum 😭💚💚💚
Öpim 🥺💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
action figure | hanjun
Ação"Orada sahnelerde zıplayıp duran zalim aksiyon figürleri gibiydin, şimdiyse miyavlayan yavru bir kediden farkın yok." ✧✧✧ Nectar [Kunren] kitabındaki Hanjun çifti için yazılmış bir minific. Kitaplar birbirine bağlantılı, önce Nectar'ı okuyunuz lütfe...