67. bölüm - Mafya Anası

1.2K 54 229
                                    

Sonunda hepsi sakinleşince adamlara talimatları verip depodan çıkıp gitmişlerdi. Akşama kadar şirkette kalmışalrdı. Ne Ömer Defneyi, ne de Defne Ömeri aramıştı. Aşkam üstü hepsi Ömerin odasında toplanmışlardı ve ocak başına gitmeye karar vermişlerdi.

Ömer Defneye mesaj atmıştı, Serdar Nihanı aramıştı, Sinan ise Sudeyi aramıştı. Sude hala onun ilgisine karşılık vermiyordu ama Sinan ısrarla bir ilişkileri varmış gibi davranıyordu. Sude onu azarlayıp, nerede olduğu ve nereye gittiğinin umurunda olmadığını söyleyip kapatmıştı. 

Ömer ise Defneye kırgındı. İşi kendisinden ve daha var olmamış bebeğinden üstün olduğunu düşünerek onu kırmıştı. Ömer ona 'en değerlim' derken Defne onu ciddiye almadığını düşünmüştü. 

Ocak başına geldiklerinde etleri ateşin üstüne atıp kadehlerini doldurmuşlardı. 

Sİ: Ömer, kardeşim biz kutlama mı yapıyoruz yoksa dertleşiyor muyuz anlayamadım.

Ö: Ne alaka?

Sİ: Yüzün sirke satıyor oğlum, ne oldu? Tek derdimiz şerefsizleri bulmak değil miydi bizim? 

Ö: Öyleydi.

Ser: O zaman niye bukadar keyifsizsin?

Ö: Bundan sonra sağlıklı yaşam yok. Sikmişim sağlığını da yaşamını da. 

İ: Haydaaa. 

Sİ: Noluyor lan?

Ömer cebinden sigara paketini çıkarıp içinden bir tane aldı. 

Ö: Boş ver abi. Konuşmayalım. 

Ser: Bizden mi saklıyorsun? 

Ö: Yok ya ne saklayacağım? Defneye biraz kızdım okadar. Büyütülecek bir şey değil.

Sİ: Büyütülecek bir şey değil ama haftalardır sürdürdüğün sağlıklı yaşamdan vazgeçiyorsun?

İ: Ne oldu? Niye tartıştınız? 

Ömer yaktığı sigarayı küllüğe bıraktı.

Ö: Bunun babası yüzünden. 

Dedi Serdarı göstererek. 

Ö: Adamla aynı ortama girince biz sürekli kavga ediyoruz zaten. Geçen sefer Defne beni terk etti. Bu sefer benimle konuşmuyor ama en azından yanımda. Oğlum bütün gün sesini bile duymadım, bütün gün. Nasıl özledim...

İ: Arasaydın sen de. Yanına gitseydin. O konuşmasa da sen konuşsaydın. Dayanamazdı o sana.

Sİ: Aaa olur mu öyle şey? Paşamın burnu düşse eğlip almaz. Bir de gidip karısına mı yalvaracak? Cık cık cık... Olacak şey değil. 

Ö: Dalga geçme lan!

Ser: Ömer doğru düzgün anlatsana şunu, niye kavga ettiniz? 

Ö: Defne babanın önünde ahkam kesti ya tabii ki Ömer bana anlattı diye? Anlatmamıştım, bilmiyordu Masada yalanın ortaya çıkınca neler olduğunu.

İ: O da yine ondan saklıyorsun diye kızdı.

Ö: Yok, öyle değil... Arabada sordu o da ne olacak diye. Ben de takma kafana diye geçirştirmeye çalıştım. O da başladı komplo teorilere yok sen Masanın başında kalmak için çocuk istiyorsun, sırf bu yüzden bukadar ısrar ediyorsun bebek için...

Ser: Bak şunun yaptığına ya.

Ö: Benim sevgimi Defne bile sınayamaz! Hiç kimse benim aşkıma laf söyleyemez.

Sİ: Tamam oğlum sakin ya. 

İ: Sonra ne oldu?

Ö: Sonra ben yalan ortaya çıkarsa ne olacağını söyledim. O zamandan beri susuyor.

Formaliteden Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin