Una dintre cele mai terifiante zone din România și chiar din lume. Ascunsă între munți, cetatea Poenari datează din secolul XII. Situată la o altitudine de 850 de metri, cetatea Poenari, cunoscută drept "Cuibul de vulturi" al vitejilor de demult se află la 27 de km de județul Argeș pe platoul din vârful muntelui Cetețuia, deasupra unei păduri de fag.
La sfârșitul secolului XIV cetatea a fost abandonată, însă odată cu venirea la tron al lui Vlad Țepeș a fost reclădită, devenind una dintre principalele fortărețe ale domnitorului. După moartea lui cetatea a fost folosită până în secolul XVI când a fost din nou abandonată.
În 1888 din cauza unei alunecări de teren, o parte din cetate a căzut în râu, urmând a fi restaurată între anii 1969 și 1972 când s-au construit treptele de acces care facilitează vizitarea în cele mai bune condiții a întregii fortărețe.
Oamenii pe care domnitorul nu îi dorea erau duși să muncească până la moarte la restaurarea cetății. Una dintre legende spune că prima soție a lui Vlad Țepeș s-a sinucis în timpul unui asediu al turcilor. Ea s-a aruncat de pe zidurile cetății în râul Argeș, iar pietrele de care i s-a zdrobit trupul au rămas roșii pentru totdeauna. Nu este exclus ca sufletul nefericitei doamne prins între două lumi să bântuie și astăzi pădurile de fag din zonă.
Pentru a ajunge la cetate trebuie urcate 1480 de trepte, zidite în diale, fortificația fiind situată într-o poziție inaccesibilă pentru o armată invadatoare. În prezent fortificația este vizitată de admiratorii misterelor lui Dracula. Datorită faimei internaționale a domnitorului român, faptul că cetatea Poenari este considerată una dintre locurile preferate ale lui Vlad Țepeș, atrage anual o mulțime de turiști dornici de a explora necunoscutul.
Datorită legendei lui Dracula. Aceasta a fost plasată pe locul 5 în topul celor mai bântuite locuri din lume. Echipa serialului "Ghost Hunters International" a studiat cetatea Poenari alături de echipele unor televiziuni de prestigiu. Cercetătorii sunt și ei interesați de straniile interferențe cu alte lumi raportate de martori, apariții translucide, sunete misterioase și alte activități paranormale.