Locuri misterioase din țara noastră

2.2K 137 12
                                    

 Poiana Trestiei/ Râpa Diavolului

Primul loc misterios este situat într-o zonă împădurită, deluroasă în județul Prahova sau mai exact în comuna Cosminele, satul Poiana Trestiei. Râpa diavolului. O zonă despre care sătenii vorbesc numai în șoaptă. O pantă abruptă de câțiva zeci de metri aflată pe coama unui deal. Un loc care în Evul Mediu a fost cutreierat de haiduci despre care se spune că ar fi ascuns aici comori neprețuite și sigilate de un blestem. Cel care pornește în căutarea lor trebuie să doarmă noaptea în zonă pentru a visa calea spre tezaur. Mulți au încercat, dar rezultatele au fost terifiante.

Localnicii vorbesc cu teamă despre flăcările albastre vizibile în anumite nopți ale anului. Straniile lumini ar indica locurile în care ar fi îngropate comorile. Căutătorii lor au înnebunit, s-au rătăcit zile întregi amnezici fiind găsiți la Km depărtare cu hainele sfâșiate și privirile pierdute. Una dintre legende vorbește despre sacrificiul pe care îl necesită găsirea comorii. La gura râpei ar exista o lespede pecete și pentru a intra acolo temerarii trebuie să ofere un suflet la schimb. Al lor sau al altcuiva. Se spune că ar exista chiar și o hartă a construcției de sub munte.

Mulți au vorbit despre niște entități ciudate cu chip de taur și corp umanoid care îi sperie pe cei aflați în căutarea comorii. Aceste creaturi malefice s-ar fi adăpostit în Râpa diavolului încă din vremea antichității. În aceea zonă dacii invocau forțele naturii în cadrul unor ritualuri complicate, intrând în comuniune cu lumea astrală și cu spiritele ce le ofereau protecție. Astfel, printre duhurile chemate de sacerdoții daci și-au făcut loc o serie de creaturi nonumane care au refuzat să mai părăsească zona

Sătenii mai vorbesc despre ipotetica descoperire bizară a unor schelete de uriaș în apropierea locului blestemat.

O parte dintre specialiști consideră Râpa diavolului ca fiind o poartă interdimensională sau o zonă cu frecvente activități de tip OZN.

Înainte de Cel de-al Doilea Război Mondial sătenii au chemat trei preoți pentru a exorciza locul. Odată cu apusul soarelui cei trei au început un ritual pentru a purifica locul de spiritele întunericului care bântuiau Râpa Diavolului. Din nefericire lucrurile au luat o întorsătură neașteptată. Duhurile și-au făcut apariția, iar preoții au înnebunit și au alergat timp de 3 zile fără a ști ce s-a întâmplat cu ei.

Unul dintre aceștia a fost găsit la 30 de km de locul exorcismului desculț, zgâriat și cu privirea pierdută. Ceilalți doi în comunele din apropiere.

Turiștii dornici de a găsi comoara sau doar curioși cu privire la misterul locului au relatat o mulțime de întâmplări incredibile. Corturile în care stăteau se mișcau din senin cu toate că vântul nu bătea deloc. Se vedeau urme de pași și se auzeau foșnete misterioase în apropierea lor, iar noaptea visau creaturi cu chip de satir care priveau spre ei de la marginea râpei.

Ce se întâmplă defapt la Râpa Diavolului? Este un loc de interferență între lumi? O poartă spre un alt univers? Sau totul se leagă de un trecut ascuns în negura timpului? Aceste întrebări nu au încă un răspuns cert și probabil că vor rămâne încă o vreme învăluite în necunoscut.

Lucruri neștiute despre RomâniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum