27.Bölüm " Sen Benim Kadınımsın "

27 1 0
                                    

2.Hafta Sonra

Gamze İzmir'e gitme yolunda yken babasının adamları tarafından havaalanında yakalanmış ve zorla eve getirilmişti.

Genç kızın içinde dinmek bilmeyen bir öfke vardı ve o tatsız akşamdan bu yana evden dışarıya çıkmamıştı. Annesi Serpil Hanım ise kızının bu haline çok içerliyor ve eşine içten içe kızıyordu.

- Allah'ım bu adam kendini ne sanıyor ya? Beni babamdan zorla alıp kendine zorla eş yapmanı anladım ama kızımızı yolundan alıkoymak da ne demek oluyor? Ee tabii adamın içinden gaddarlık akıyor ve o ancak kendisini düşünür. Her ne yaparsan yap senden asla korkmuyoruz namık!

Derya da görümcesinin bu haline oldukça üzülmekteydi. Bir süre üstüne gitmedi ama daha fazla dayanamamıştı.

Yine bir gün gamze kendisini kapattığı odasında oturmuş telefonda mesajlaşıyordu.

- Selam hayatım, nasılsın? Seni havaalanında çok bekledim ama bir sorun çıktı galiba. Yoksa ailenden birisine mi bir şey oldu?

- Selam Gökişim, ben ne olsun iyi olmaya çalışıyorum. Senin yanına gelmek için babama ve abime sezdirmeden evden çıktım ama babam itlerini takmış peşime. Tam anonsu duyup uçağa doğru giderken yakaladılar beni. Neymiş babam itlerine önceden emir vermiş ,gidin havaalanının etrafını sarın demiş. Uçağa binemedim ve sana gelemedim. İnan bir haftadır doğru düzgün yemek bile yemiyorum. Ama sana kavuşacağım o günü sabırsızlıkla bekliyorum sevgilim.

- Vay be demek ki kayınpeder benim kim olduğumu biliyor. Ki geçenlerde barın yanındaki Erman abinin dükkanına kabadayı kılıklı iki adam gelip beni sormuş. Tabii Erman abi de yaşlı başlı adam, başta konuşmamış ama bellerindeki silahı görünce adam neredeyse kalpten gidiyormuş. Neyse ki bir şekilde herifleri oyalamayı başarmış. Sen gönlünü ferah tut. Çünkü iki gün sonra İstanbul 'a geliyorum. Sen gelemezsen sevdiğin senin ayağına gelir.

- Neee! Se...Sen ne dediğinin farkında mısın? Babam seni yaşatmaz sevgilim, seni kaybetmeyi göze alamam. Biliyorum ben de seni çok özledim ama gelme ne olursun. Ben sensiz yaşayamam.

- Evet ne dediğimi gayet iyi biliyorum. Sen bir mafya kızı olabilirsin ama benim gönlümün de prensesisin. İki gün sonra geliyorum sevgilim. Kendine çok iyi bak, görüşürüz sevgilim.

Gamze 'nin yüreği ağzına gelmişti. Öyle ya mafya kızı olmanın acısını hep o çekiyordu. Sevdiği adama zarar vermelerinden korkuyordu.

O sırada odasının kapısı çaldı. Gamze üstünü başını düzeltip gözündeki yaşları sildi ve sesini ayarlayıp yumuşak bir sesle giiiir diye seslendi.

Gelen yengesi ve aynı zamanda sırdaşı Derya 'ydı ve gelirken de yalnız gelmemişti.

- Eveeet ben geldim ama bak sana kimi getirdim. Senin yüzünü ancak bu güldürür.

Parçalı Hayatlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin