12.Bölüm " Düğüne Az Kala "

41 2 0
                                    

Burak iş çıkışı Namık Beyin adamlarından yediği dayak sonucu dört güne ancak toparlanabilmiş ve patronu Aysel Hanım da onun evde istirahat etmesini uygun görmüştü.

Aslında onun evde olmasını istemesinin de bir sebebi vardı. Çünkü düğün günü gelip çatmış ve hazırlıklara hız verilmişti. Derya 'nın anne ve babası hayatta olmadığı için düğünde aile sıfatıyla Aysel Hanım ve arkadaşı Nilay ona refakat edecekti. Kız isteme merasiminde yaşanan olayın düğünde de tekrarlanmaması için Burak kafeden uzak olmalıydı.

Derya 'nın gelinliğini kayınpederi Namık Bey tanıdığı ünlü bir tasarımcıdan sipariş etmişti. Alabildiğine kabarık bir eteği olan kar beyazı gelinlik olduğundan daha fazla süslüydü. Yakası ve kolları dantel motifli tül detaylı olan gelinlik gövde kısmında zarif ve bir o kadar da pahalı taşlarla işlenmişti.

Derya prova için Cağaloğlu'ların evine gitti. Kapıyı evin hizmetçisi Gülhan Hanım açtı.

" aa gelin hanım geç buyur şöyle. Hanımım ve beyim de sizi bekliyordu " dedi ve genç kızı içeriye buyur etti.

Derya nazikçe gülümsedi ve teşekkür ederek içeriye girdi.

Müstakbel kayınvalidesi Serpil Hanım elindeki dergiyi masaya bıraktı ve tatlı sesiyle konuşmaya başladı.

" evimize hoş geldin sefalar getirdin güzel kızım. Bizde seni bekliyorduk. Baban ve ben sana öyle bir gelinlik tasarlattık ki tam da sana yakışacak biçimde olacağını düşündük. Görsen sana ne çok yakışacak " dedi ve gülümsedi.

Derya duydukları karşısında oldukça şaşırmıştı ve mahçup bir tavırla konuşmaya başladı.

" öncelikle anlayışınız için çok teşekkür ederim serpil hanım ama ne bileyim böyle bir şeyi beklemiyordum. Her şey bir yana bu konuda daha ilk başında fikrimin alınmış olması gerektiğini düşündüm. Yine de sağ olun var olun. Çok teşekkür ederim " dedi ve kafasını önüne eğdi.

O sırada merdivenlerden inmekte olan Namık Bey tüm konuşulanlara kulak misafiri olmuştu. Biraz durakladı ve daha sonra sert bir sesle konuşmaya başladı.

" bak kızım şunu asla unutma sen sadece artık benim gelinim değil bir kızımsın ve söz konusu oğlumun mutluluğuysa detayları çok ince bir şekilde düşünmem gerekir. Sen artık bu aileye mensupsun ve düğününüz muhteşem olmalı. Bu alemde karısının fikrini alarak iş yapan adam hep karı olarak görünür. O yüzden böyle bir şeyi kabul edemezdim. Siz oğlumla mutlu olun da ben size daha ne güzellikler yaparım kızım " dedi tüm ciddiyetiyle.

Derya' nın adeta başından aşağı kaynar sular dökülmüştü. Duydukları karşısında ne diyeceğini şaşırmış,adeta kitlenip kalmıştı. Hizmetçi Gülhan Hanıma lavabonun yerini sorup kendini hemen lavaboya attı. Çeşmeyi açıp elini yüzünü çarpa çarpa yıkadıktan sonra içinden şöyle geçirdi.

" inanamıyorum ya resmen inanamıyorum! Bu insanların içinde olmak bile tüm korkulara bedel. Ama yoo sen korkusuzsun derya. Sen çok küçük yaşta omuzladın tüm dünyanın yükünü. Buz gibi ranza demirine yaslanıp çok hayaller kurdun. Herkesin ana babası yanındayken sen hem anasız hem de babasız kaldın. Oysa sen bunların hiçbirini ama hiçbirini hak etmedin. Oğlunla evleniyorum diye seviniyorsun belki ama bir şeyi unutuyorsun namık bey. Ben hiçbir zaman size itaat etmeyeceğim. İster vur istersen öldür size karşı hissetttiğim tek şey nefret olacak! Gün gelecek tüm pisliklerinizi dökeceğim. O zamana kadar benden korkun. Çünkü ne yaparsanız yapın anne ve babamın kanını asla ama asla yerde bırakmayacağım! "

Parçalı Hayatlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin