- Mira... esti sigură că te descurci cu David? Sunt totuși 3 zile..
- Da. Am ajutoare de nădejde. Fii liniștită! Încearcă să profiți de împrejurări și să te relaxezi. Ar fi super să te împrietenești cu Marc.. să vă fie mai ușor...
- Mda.. Ar fi..
Cele două se privesc. Eva e îngrijorată, în timp ce Mia emană aceeași bucurie și seninătate caracteristice ei. După câteva pregătiri , a sosit vremea plecării. Au de parcurs un drum lung și vor fi numai ei doi. Marc a ales să conducă el , astfel încât vor fi doar ei doi, singuri.
- Aveți grijă de voi, dragii mei ! Mia îi conduce până la mașină. E deja trecut de ora 10 seara.
- Și voi să aveți grijă !
- Stai liniștită, ne vom distra pe cinste zilele astea. Mobilăm camera , avem multe jocuri noi...
- Mira, Alex se ocupă de cluburi. Orice mișcare ți-o va spune ție. În caz de probleme, mă suni. Băieții de la poartă au instrucțiuni clare, se descurcă. Te sun când ajungem.
- Bine boss! Ai grijă de Eva.
- Voi avea.
Cei doi urcă în mașină și pornesc la drum. Liniștea dintre ei e apăsătoare. Doar acordurile muzicii le însoțește gândurile. Fiecare dintre ei se gândește departe, dar totuși aproape. Oricât de diferit ar fi fiecare gând, îi aduce tot mai aproape. Au de jucat un rol care aparent pare ușor, dar pentru fiecare e greu.
Marc își calcă pe cicatrici și se apropie de o femeie după mulți ani în care și-a lins rănile de unul singur. În timp ce Eva se înfruntă cu temerile unui viitor apropiat nesigur. E totul nou și nu are nicio garanție că totul va merge bine.
Își conectează căștile la telefon și odată pornită muzica, închide ochii, setând volumul la maxim. Se simte bine și se mai simte tânără, își permite să facă anumite lucruri, aparent banale, pe care nu le putea face în urmă cu doar câteva zile.
În timp ce vocea Sofiei Karlberg îi gâdilă auzul, respiră liniștită. Melodia "Lonely together" i se pare potrivită pentru situația în care se află. Cu fiecare vers, e tot mai departe de realitate. Muzică o ajută să se transpună în altă lume și să se deconecteze de la amintirile ce i-au zbuciumat sufletul.
Mașina rulează cu viteză în întunericul nopții. Atent la drum, bărbatul își aruncă privirea asupra frumoasei adormite din dreapta sa.
E precum o frumusețe sălbatică, lesne de comparat cu o insulă virgină, care ascunde peisaje frumoase, așteptând să fie descoperite. Încet încet i se strecoară în suflet. Zâmbește și își întinde mâna dreaptă spre ea.Cu mișcări ușoare, îi scoate o cască. Eva nu reacționează, semn că a adormit. Curios, duce casca spre ureche, vrea să afle ce anume a liniștit-o astfel că a adormit. Cunoaște perfect melodia Siei- Dusk till down, și îi place. Constată mulțumit că au gusturi comune în materie de muzică.
Drumul e liber, așa că apasă pedala de accelerație, viteza crescând ușor. Pare calm, însă îl macină un singur gând. E îngrijorat pentru modul cum ar putea să decurgă întâlnirea. A intrat în joc, și acum, când Eva pare dispusă să joace și ea, nu își dorește să piardă banii. Are atâtea planuri pentru viitor iar acei bani îi oferă siguranță.
Viitorul pare puțin nesigur, privind din perspectiva bărbatului . Însă ce nu știe el, este că la o distanță relativ mare de ei, cineva e supărat. Marc a stricat planurile unor oameni care au avut intenția de a profita de pe urma copilului, iar acum, lucrurile par să stagnează, însă nu pentru mult timp.
* * * * * * * * * * * * * * *
Mașina oprește în fața unei clădiri vechi. Construcția veche, din beton, a fost cândva locuită. Timpul și-a pus amprenta asupra zidurilor, ferestrele sunt sparte sau lipsesc în totalitate pe alocuri.
Adam coboară, vizibil nervos, trântind portiera mașinii. Strivește cu piciorul restul de țigară și intră în clădire cu pași repezi. Ușile de la intrare scot un zgomot infernal, încă un motiv pentru care starea de nervi i se accentuează.
- La dracu' și cu ușile alea ! Parca nu trebuia să atragem atenția! O adunătură de putori incompetente am lângă mine!
- Ești plin de draci ca ariciul de țepi!
- Gia.. taci ! Numai de gura ta nu am chef !
- Zi ce ai rezolvat!
Adam o privește pe femeie uimit. Avea impresia că a înțeles motivul nervilor săi.
- Chiar dacă arăți bine, ești proastă! Crezi că dacă o găseam, mai veneam nervos ?
- Mda.. măcar ai rămas cu ceva. O sută de mii de euro nu sunt chiar un chilipir!
Roșcata îl privește în timp ce trage cu poftă din țigară. În apartament e un haos total, peste tot sunt aruncate la nimereală pachete goale de țigări și sticle de băutură.
Gia e frumoasă. Are părul vopsit într-o nuanță de roșcat închis și ochii verzi. Pistruii o fac să pară disponibilă și obraznică, exact genul de femeie preferat de majoritatea bărbaților. Tocmai din acest motiv, a avut până de curând una dintre cele mai vechi meserii din lume. Gia a fost prostituată de la 14 ani și știe cum să învârtă pe degete bărbații.
- Taci !
- Bea un pahar cu mine! Hai să ne distrăm puțin!
- Nu am chef. Trebuie să mă ocup de restul fetelor. Unde pula mea sunt ceilalți?
- Fetele au plecat în Italia, și gașca se ocupă de transport. Deci, suntem doar noi doi vreo două zile.
- Totul e în regulă?
- E perfect ! Am scos un preț bun pe ele.
- Cât de bun ?
- Păi au fost zece. Dintre care 8 minore și virgine, le-am dat cu zece mii bucata, iar restul cu opt mii bucata.
- Hmm ... E bine ! Toarnă-mi un pahar.
- Poftim! Acum sărbătorim cu Jack Daniel's!
- Ce sărbătorim?
- Tu ești prost ?
- Așa par ?
- Cam da ! Adam, am dat marfa, jumătate din bani îi avem, plus banii de pe copil. Ce dracului mai vrei ?
- Nu renunț până nu o găsesc pe Eva !
- Ai căutat-o acasă? La școală ?
- Peste tot. Parcă a intrat în pământ. Copilul e la Antal, pe ea nu am văzut-o !
- Găsim noi o soluție... dar mai bine ai renunța, te expui prea mult.
- Nu mă interesează . Habar nu ai tu cât am căutat una ca Eva !
- Da ' ce are măi ? Ce o face așa specială? Deja mă enervezi... am crezut că eu sunt de ajuns pentru tine !
- Mă faci să râd! Pe tine te-au întins toți, cum au vrut ! Eva e virgină, am două posibilități: ori o păstrez pentru mine, ori o vând pe juma de milion !
- Când mi-o tragi nu te mai gândești la trecutul meu ! Dracu ' să vă ia pe toți! Sunteți la fel ! Vă folosiți de noi doar cât aveți nevoie !
- Nu fi proastă, noi nu avem nimic special, e o relație cu beneficii! Îmi placi doar pentru că ești de încredere în afaceri.
- Mda.. bravo ! Eu am plecat !
CITEȘTI
Nu privi înapoi
ActionOchii ei căprui se ridică încet de pe ultima pagină și îl fixează. E frumos. Ar putea jura că în fața ei se află Maluma, celebrul cântăreț. Dar nu, nu e el. În fața ei se află un om rău, care o obligă să facă lucrurile la care nu s-ar fi gândit n...