2. Romeo era un pedofil (editat)

15.1K 748 153
                                    


2. Romeo era un pedofil.

- Hei, Thalia, de unde ai puloverul ăla? Ai deshumat vreun mormânt si l-ai furat?

- Thalia, îmi place fusta ta, seamănă cu covertura bunicii mele!

- Woah, sper că nu va veni asa la bal... sau că va veni măcar.

Mi-am dat silința să nu răspund vorbelor răutăcioase ale colegilor dar, ca de obicei, am decis că era mai înțelept să le ignor. Desigur, să mergi pe holurile liceului singură, fără vreun prieten, era destul de trist, dar era și mai rău atunci când ceilalți râdeau de acest lucru.

Eram obisnuită cu jignirile lor, dar tot reușeau să mă înțepe puțin. Asta se întâmplă dacă esti la fundul lanțului trofic - cel puțin aici, la scoală. Cei de sus sunt persoanele populare, precum Trio-ul Malefic si băieții din echipa de fotbal, care adorau să stârnească o ceartă sau să răspândească bârfe în orice moment al
zilei. Eu, din nefericire, eram cât se poate de jos, având în vedere că nu aveam absolut nici un prieten.

Eram complet singură în jungla asta.

M-am îndreptat către dulapul meu si am încercat să-l deschid, dar cineva s-a gândit că e o idee bună să-si trânteasca mâna de dulapul de lângă mine, făcându-mă să tresalt.

- Bună si ție, Thalia, rânji Greg, atacatorul echipei de fotbal.

- Nu-mi aduc aminte să-ți fi zis bună, Greg, am murmurat eu, deschizându-mi într-un final dulapul.

Nu eram răutăcioasă cu oamenii, dar uneori reuseau să mă calce pe nervi, si ăsta nu era un lucru bun. Nu voiam să explodez în fața lor.

- Am auzit că azi avem un test la chimie, remarcă el, ignorându-mi replica. Si am nevoie de răspunsuri.

L-am privit de parcă era nebun și mi-am scuturat capul. Nu aveam de gând să-i dau răspunsurile din nou la teste, pentru că ultima oară profesorul m-a prins si Greg a dat vina pe mine. Desigur, după mă amenințase că mă va face să regret dacă scot vreo vorbă si dacă nu iau eu toată vina asupra mea.

Si asta a fost povestea primului meu cinci.

Am dat să plec, dar Greg nu avea intenția să mă lase să scap așa ușor. M-a împins în dulapuri, făcându-mă să scot un icnet speriat, si l-am privit uimită - nu avea curajul să facă ceva rău aici, în văzul lumii, unde puteau trece oricând profesorii. Dar îl cunosteam destul de bine pe Greg - mă hărțuia încă de la începutul generalei si nu avea să se oprească prea curând. De obicei erau doar comentarii urâte si jigniri, lucru ce făceau și ceilalți, dar lui îi plăceau amenințările și uneori, doar uneori, să mă tortureze în fața celorlalți, precum acum. Nu era o situație prea colorată, nu?

- Dă-mi drumul, altfel-- începusem eu, dar nu mă lăsă să termin.

- Altfel ce? Ai să mă pârăști îngrijitorului?  răse el, un sunet ce-mi provoca silă. Slabe sanse. Acum, ce-ar fi să cooperezi si să-mi dai răspunsurile ălea nenorocite la test?

Era o urmă de furie în vocea lui, ceea ce mă făcu să înghit în sec si să dau usor din cap. Stiam că toată lumea mă privea cu amuzament, unii chiar cu compătimire, dar nimeni nu avea să intervină. Decât să fiu batjocorită si mai mult, mai bine îi dădeam răspunsurile la test.

Dar n-a spus că trebuie să i le dau pe cele corecte.

Când am avut prânzul, am auzit noile zvonuri - un băiat tocmai s-a transferat aici. Prima oară, l-am compătimit pe bietul băiat ce avea să învețe aici, pentru că nu-i tocmai un loc plăcut si prietenos. Dar modul în care vorbeau fetele despre el si adjectivele relativ indecente pe care le foloseau... ei bine, începeam să cred că se va integra aici.

The Good Girl's Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum