5. Estella era o nemernică fără inimă. (editat)

9.5K 617 144
                                    


5. Estella era o nemernică fără inimă.


Jordan insistă să ne uităm la un film, ignorând cu vehemență protestele mele. Voiam să citesc o carte și să mă culc, dar am ajuns să ne uităm la Thor.

- Știi, Darcy și Loki se potrivesc, zise el.

Am dat ușor din cap, amintindu-mi de toate fanart-urile cu Darcy și Loki. Erau unul dintre cuplurile mele, dar nu i-aș fi spus asta lui Jordan.

- Păcat că nu este cannon, am oftat eu.

- Cum adică?

- Adică nu sunt oficial împreună, i-am explicat, învelindu-mă cu una dintre pături. Cel puțin nu în filme.

Yin și Yang apărură din spatele canapelei, adulmecându-ne. Mi se păru amuzant când Yang, cea albă, decise să se așeze în poala mea unde torcea liniștită în timp ce Yin mă privea urâcios, ca și cum nu eram suficient de bună să o țin în brațe. Așa că se zgudură pe lângă Jordan, care bineînțeles era prea captivat de film.

- Ce planuri ai mâine? mă întrebă, neluându-și ochii de la TV.

Oh, aveam multe planuri. Aveam teme de terminat, un proiect de făcut la istorie, de terminat niște fișe de lectură pentru engleză și multe altele, dar puteam să pun pariu că pentru el, toate astea erau echivalent cu "absolut nimic".

- Lucruri pentru școală, i-am răspuns cu jumătate de gură.

Murmură ceva incoerent, după care se întoarse către mine și ma privi serios.

- O sa organizăm petrecerea aia, spuse cu maximă seriozitate, și nu o vei anula.

Schimbarea sa bruscă în comportament mă făcut sa-l privesc cu ochii mari, luată pe picior prost. Nu, nu cred că era ceva normal pentru el să fie serios, și cu siguranță nu cu mine. Din momentul în care l-am întâlnit era tot numai râsete și glume.

Probabil îmi citise gândurile pentru că expresia sa se înmuie brusc.

- Oricât de mult vrei s-o negi, Thalia, până și tu te vei distra la petrecerea asta.

Nu am mai spus nimic după asta. Eram sigură că juca la cacealma, pentru că nu vedeam nici o modalitate de a mă distra la o petrecere cu oameni pe care nu-i cunosc. Nu aveam nici cea mai mică intenție de a mă îmbăta sau mai rău - de a mă droga - în propria mea casă. Tot ce voiam era să stau în camera mea, fără să mă gândesc la consecințele ce le poate aduce această petrecere.

După ce filmul se termină iar Jordan strigă revoltat la TV atunci când Loki apăru în fața lui Thor sub forma lui Odin în timp ce acesta credea că este mort, eu m-am retras în camera mea cu următorul volum din Harry Potter.

O înjuram în șoaptă pe Umbridge și pe metodele ei neconvenționale de a pedepsi elevii când cineva - sau mai bine zis Jordan - ciocăni la ușă.

Fir-ar ea de viață.

- Intră, am spus în timp ce mi-am închis cartea, așezând-o în poala mea.

Jordan apăru în pragul ușii, privindu-mă curios. Puteam să văd energia din ochii săi, de parcă consumase o cisternă de Red Bull împreună cu Pop Tarts. Mi-am ridicat sprâncenele în semn de întrebare, scoțând de la el un zâmbi șiret.

- Ce-ar fi să începem acea lucrare despre Romeo și Julieta, eh?

Se dovedise a fi o idee foarte proastă.

Eram așezați pe patul meu cu picioarele încrucișate, laptop-ul meu într-o parte cu anumite informații despre operă și o mulțime de ciorne împrăștiate în fața noastră. Ne contraziceam într-una despre ce să scriem și ce să nu scriem, ce personaje să caracterizăm și cum să abordăm tema. Eu voiam să fac totul corect și calculat, exemplificând fiecare lucru și definind genul operei, caracterizând personajele și descriindu-l puțin pe Shakespeare.

The Good Girl's Bad BoyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum